Воскресенье, 02.04.2023, 01:30
Вітаю Вас Гость | RSS

ЛІЦЕЙ №47 "АЛЬТЕРНАТИВА" ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Із 01.09.2022 року освітній процес у нашому навчальному закладі буде організовано із застосуванням технологій дистанційного навчання та змішаного навчання

Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Зарубіжна література І сем.

Підручник для учнів 9 класу: Паращич В.В. Зарубіжна література. 9 клас: підручник для 9 класу загальноосвіт.навч.закл.

В.В.Паращич, Г.Є.Фефілова. - Х.: Вид. група "Основа", 2017. - 304 с.: іл., табл., схеми.

Тема 4:  Йоганн Вольфганг Гете (1749 – 1832). Поезії «Вільшаний король», «Травнева пісня», «Прометей». Роль Й.В.Гете в історії Просвітництва. Нове розуміння природи у ліриці. Міфологічний зміст образів вірша «Вільшаний король». 

            Домашнє завдання:

  1. Опрацювати матеріал та законспектувати матеріал підручника (у вигляді тез, тобто тезово) зі с. 47 - 56  про видатного німецького і європейського поета-просвітителя  Й.В.Гете.
  2. Дати усні відповіді на запитання зі с. 53, 55 – 56  підручника.
  3. Прочитати і зробити ідейно-художній аналіз поезій Й.В.Гете: «Відьшаний король», «Травнева пісня», «Прометей».
  4. Охарактеризувати образи Прометея в одноіменному гімні Й.В.Гете «Прометей» та міфологічний зміст образів вірша Й.В.Гете «Вільшаний король».
  5. Перегляньте відео та уривки з аудіокниг за творчістю Й.В.Гете й дайте відповідь на запитання:

   

   

-          Що вразило вас у цих поетичних творах?

-          Чому автор цих поетичних творів закликає вірити в себе, у свої сили, як це робив один з його улюблених героїв – Прометей?

 

Тема 3: Просвітництво. Історичні умови та провідні ідеї Просвітництва. Джонатан Свіфт «Мандри Лемюеля Гуллівера» (1 частина). Історія написання твору, зумовлена інтересом суспільства до географічних відкриттів і пошуками шляхів зміни суспільства. Просвітницькі ідеї у творі.

              Теорія літератури: Поглиблення понять про роман. Композиція.

              Домашнє завдання:

  1. Прочитайте та законспектуйте матеріал (у вигляді тез, із виділенням тільки найголовніших відомостей і моментів зі статей зазначеного підручника) за підручником зі с. 14 – 24  про історичні умови, провідні ідеї та художні напрями Просвітництва та вплив філософії на літературу й культуру доби; зі с. 25 – 29  про творчість письменника Джонатана Свіфта як майстра алегорії та співця людини нового часу – доби Просвітництва; зі с. 30 - 46  про роман-утопію «Мандри Лемюеля Гуллівера» та образ головного героя твору Лемюеля Гуллівера як утілення концепції нової людини тогочасного суспільства.
  2. Дати відповіді на запитання підручника – зі с.45 – 46.

3.      Прочитайте уривки з аудіокниги письменника Джонатана Свіфта й дайте відповідь на запитання:

 

-          Що привабило вас у цьому творі й саме чим?

-          Ви намагалися «впіймати» істину й мудрість життя, які несе нам письменник Джонатан Свіфт своїм твором «Мандри Лемюеля Гуллівера»? Обгрунтуйте свою відповідь.

  1. Перегляньте відео та відеопрезентації на дану тему:

   

   

 

Тема 2: Вступ. Перехідні явища в літературі. Літературні жанри і стилі.

                 Домашнє завдання:

  1. Опрацювати матеріал за підручником зі с. 9 - 13 про літературні жанри й стилі.
  2. Законспектувати матеріал про три роди творів художньої літератури – епос, лірику і драму.
  3. Дати відповіді на запитання підручника – зі с.11 -13.
  4. Як взаємодія жанрів сприяє появі нових жанрових форм творів художньої літератури?
  5. Перегляньте відео та відеопрезентації на дану тему:

    

  

6.      Прочитайте уривки з аудіокниг письменників Мольєра «Міщанин-шляхтич» і Антуана де Сент-Екзюпері «Маленький принц» й дайте відповідь на запитання:

-          Що привабило вас у цих творах і саме чим?

-          Твори яких письменників ви хотіли б прочитати самостійно й на уроках зарубіжної літератури у 9 класі?

 

Тема 1: Повторення вивченого у 8 класі. Література ХХ - ХХІ століть. (Річард Бах, Барбара Космовська).

           Домашнє завдання:

  1. Опрацювати матеріал за підручником зі с. 5 - 7 про подорож країною книг.
  2. Законспектувати матеріал про роль бібліотек і читання художньої літератури для прогресу людства.
  3. Перегляньте відео та уривки з аудіокниг за творчісю даних письменників й дайте відповідь на запитання:
  • «Що привабило вас у цих творах?
  • Твори яких сучасних письменників ви хотіли б прочитати самостійно й на уроках зарубіжної літератури у 9 класі?

    

   

 

 

 

 

Сайт проекту
Календар
«  Апрель 2023  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2023
Конструктор сайтов - uCoz