Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
Зарубіжна література І сем.Підручник для учнів 9 класу: Паращич В.В. Зарубіжна література. 9 клас: підручник для 9 класу загальноосвіт.навч.закл. В.В.Паращич, Г.Є.Фефілова. - Х.: Вид. група "Основа", 2017. - 304 с.: іл., табл., схеми. Тема 4: Йоганн Вольфганг Гете (1749 – 1832). Поезії «Вільшаний король», «Травнева пісня», «Прометей». Роль Й.В.Гете в історії Просвітництва. Нове розуміння природи у ліриці. Міфологічний зміст образів вірша «Вільшаний король». Домашнє завдання:
- Що вразило вас у цих поетичних творах? - Чому автор цих поетичних творів закликає вірити в себе, у свої сили, як це робив один з його улюблених героїв – Прометей?
Тема 3: Просвітництво. Історичні умови та провідні ідеї Просвітництва. Джонатан Свіфт «Мандри Лемюеля Гуллівера» (1 частина). Історія написання твору, зумовлена інтересом суспільства до географічних відкриттів і пошуками шляхів зміни суспільства. Просвітницькі ідеї у творі. Теорія літератури: Поглиблення понять про роман. Композиція. Домашнє завдання:
3. Прочитайте уривки з аудіокниги письменника Джонатана Свіфта й дайте відповідь на запитання:
- Що привабило вас у цьому творі й саме чим? - Ви намагалися «впіймати» істину й мудрість життя, які несе нам письменник Джонатан Свіфт своїм твором «Мандри Лемюеля Гуллівера»? Обгрунтуйте свою відповідь.
Тема 2: Вступ. Перехідні явища в літературі. Літературні жанри і стилі. Домашнє завдання:
6. Прочитайте уривки з аудіокниг письменників Мольєра «Міщанин-шляхтич» і Антуана де Сент-Екзюпері «Маленький принц» й дайте відповідь на запитання: - Що привабило вас у цих творах і саме чим? - Твори яких письменників ви хотіли б прочитати самостійно й на уроках зарубіжної літератури у 9 класі?
Тема 1: Повторення вивченого у 8 класі. Література ХХ - ХХІ століть. (Річард Бах, Барбара Космовська). Домашнє завдання:
|
Сайт проекту
Календар
Погода Полтава
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||