Суббота, 03.12.2022, 00:38
Вітаю Вас Гость | RSS

ЛІЦЕЙ №47 "АЛЬТЕРНАТИВА" ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Із 01.09.2022 року освітній процес у нашому навчальному закладі буде організовано із застосуванням технологій дистанційного навчання та змішаного навчання

Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Зарубіжна література І сем.

Зарубіжна література (рівень стандарту): підруч. для 11 кл. закл. загальн. середн. освіти  / О.М.Ніколенко, О.В.Орлова, Л.Л.Ковальова. -  К.: Грамота, 2019. – 208с.: іл.

Тема 13. Контрольна робота «Німецькомовна проза Кафка» тестові завдання.

               https://naurok.com.ua/test/kontrolna-robota-1-testovi-zavdannya-po-tvorchosti-franca-kafki-569411.html

               Д/з Повтор. стор.40-49

 

Тема 12. Розкриття у творі світового буття як абсурдного. Характерні риси стилю Ф. Кафки, поєднання реалістичних і міфологічних елементів у гротескному світі.

                https://naurok.com.ua/prezentaciya-rozkrittya-u-tvori-svitovogo-buttya-yak-absurdnogo-osoblivosti-kompozici-harakterni-risi-stilyu-f-kafki-306405.html
                Д/з стор.40-49;
               Написати твір – мініатюру « Грегор Замза – «маленька людина» XX століття».

 

Тема 11. Образ Грегора Замзи: проблемність, метафоричність, символічність.

                 

     Метафора – це образне явище, коли властивості одного предмета переносяться на інший.

     Гротеск (від іт. grottaгрот, печера) – щось дивне, що виходить за звичні рамки; зображення людей і предметів у фантастичному перебільшенні.

    Комівояжер (фр.) розїзний представник торгової фірми, що пропонує товари за зразком.

                  Людське і “тваринне” в образі Грегора Замзи

        Людське:                                                                “Тваринне”:

турбується про сімю                                                    зовнішність

    любить рідних

       страждає

сподівається на допомогу

хоче спілкуватися

захоплюється музикою

готовий пожертвувати життям

Д/з Виписати цитати до образу Грегора Замзи.

 

Тема10. Франц  Кафка (1883-1924). « Перевтілення».

             Зображення відчуження особистості в новелі «Перевтілення». Особливості композиції, функції фантастики.

Дата народження:     3 липня 1883

Місце народження:   Прага, Австро-  Угорщина

Рід діяльності:            письменник

Напрямок:                     модернізм, література абсурду

Жанри:               притча, роман, мала проза

Дата смерті:        3 червня 1924

“ Лист до батька”

https://svitliteraturu.com/load/prezentaciji/11_klas_ppt/f_kafka_quot_perevtilennja_quot/47-1-0-237

Д/з Підготувати презентацію про себе: « Хто я в цьому світі?»

 

Тема 8-9.

Життя і творчий шлях Ф. Кафки. (Франц Кафка (1883 – 1924)). «Перевтілення».

Зображення відчуження особистості в новелі «Перевтілення». Особливості  композиції, функції фантастики.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-zhittya-i-tvorchiy-shlyah-f-kafki-zobrazhennya-vidchuzhennya-osobistosti-v-noveli-perevtilennya-276567.html

Д/З   Повтор. с. 32-39. С.40-41

 

Тема 8. Урок розвитку мовлення 2 (письмово). Складання тез за темою «Модерністська проза початку ХХ ст.»  (Стор. 32 – 39)

             Д/З   Повтор. с. 32-39

 

Тема 7. Модерністська проза початку ХХ ст. (загальна характеристика). Світоглядні й естетичні засади модернізму, його художнє новаторство. Модерністські явища в художній прозі на початку ХХ ст. Ф. Кафка, Дж. Джойс і М. Пруст як зачинателі модернізму в європейській прозі.

            Екзистенціалізм, його філософські засади та представники. https://ukrmov.gq/2020/11/02/3kzl07-10/?i=1

            Д/З   Повтор. с. 32-37.

 

  Тема 6. Контрольний класний твір « Чому Фауст, продавши душу дияволу,після смерті потрапляє в рай?»

               Д/З   Повтор. с. 3-27

 

Тема 5. Опозиція Фауст – Мефістофель. Фауст і Маргарита. Жанрова своєрідність твору.

             https://naurok.com.ua/prezentaciya-gete-faust-opoziciya-faust-mefistofel-faust-i-margarita-zhanrova-svoeridnist-tvoru-301013.html

           Д/З    с. 21-27

 

Тема 4. Урок розвитку мовлення №1(усно) Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Пошуки сенсу буття й призначення людини.

               https://vseosvita.ua/library/prezentatsiia-obraz-fausta-iak-utilennia-dynamizmu-novoi-ievropeiskoi-tsyvilizatsii-586382.html

                Д/З    Один з монологів Фауста  напам’ять

 

Тема 3. Історія створення трагедії «Фауст». Особливості  композиції. Проблематика.

              https://vseosvita.ua/library/tragedia-faust-versina-tvorcosti-gete-istoria-stvorenna-kompozicia-ta-problematika-363975.html

               Д/З    с. 20-  21

 

Тема 2. ЗОЛОТІ СТОРІНКИ ДАЛЕКИХ ЕПОХ

            Німеччина

Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи.

Йоганн Вольфґанґ Ґете (1749 – 1832). «Фауст» (І частина), останній монолог Фауста (ІІ частина).

Віхи життя та значення діяльності Й. В. Ґете для світової культури.

https://vseosvita.ua/library/prezentatsiia-do-uroku-nimetske-prosvitnytstvo-ta-ioho-vplyv-na-rozvytok-yevropy-yohann-volfgang-gete-1749-1832-faust-i-chastyna-ostannii-monoloh-faus-582815.html

Д/З    с. 16-20 ; 27-30.

 

Тема 1. ВСТУП

            ЛІТЕРАТУРА. МОРАЛЬ. ЛЮДЯНІСТЬ

         Виклики сучасного світу. Значення літератури та культури для збереження миру й духовності. Роль вітчизняної перекладацької школи для популяризації світової літератури й формування українського читача. Літературні премії світу, письменники-лауреати та їхній внесок у боротьбу за мир і духовність.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-vikliki-suchasnogo-svitu-znachennya-literaturi-ta-kulturi-dlya-zberezhennya-miru-y-duhovnosti-289318.html

Д/З    с. 3-15

 

 

 

 

Сайт проекту
Календар
«  Декабрь 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2022
Конструктор сайтов - uCoz