Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
Всесвітня історія ІІ сем.Тема: Освіта та наука. Література й мистецтво. Повсякденне життя. Д/З - § 35. Виконати завдання 10 (ст. 169). Виконати тести: https://vseosvita.ua/test/pidsumkove-uzahalnennia-z-vsesvitnoi-istorii-10-klas-275450.html
Тема: Особливості окупаційного режиму і руху Опору. Голокост. Праведники народів світу. Д/З - § 31; знати зміст понять: «новий порядок», «рух Опору», «Голокост», «геноцид», «колабораціонізм». Практичне заняття. Примусова праця у Третьому Райху. Трагедія ув’язнених у німецьких концтаборах та їх доля. Переглянувши відео, та опрацювавши матеріал
(https://uahistory.co/pidruchniki/world-history-10-class-2018-polyanskii-standard-level/38.php), дайте відповіді на запитання. (Письмово).
Тема: Воєнні дії в 1944 р. Завершення і підсумки Другої світової війни. Д/З - § 32-34; продовжити складання синхроністичної таблиці подій на фронтах Другої світової війни. Перегляньте відео:
Тема: Воєнні дії в другій половині 1942-1943 рр. Д/З - § 30; скласти синхроністичну таблицю подій на фронтах Другої світової війни; виконати завдання 7 (ст. 163).
Тема: Югославія. Практичне заняття. Міжнаціональні відносини у державах Центрально-Східної Європи. Д/з § 20. Завдання до практичного заняття: підготувати повідомлення (презентації) з таких тем (на вибір):
Пройти тестування: https://naurok.com.ua/test/kra-ni-centralno-ta-shidno-vropi-variant-2-15134.html
Тема: Болгарія. Д/з § 19; виконати завдання 15 (ст.91).
|
Сайт проекту
Погода Полтава
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
|