Суббота, 30.09.2023, 11:56
Вітаю Вас Гость | RSS

ЛІЦЕЙ №47 "АЛЬТЕРНАТИВА" ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Бажаємо Вам всім мирного неба, світлих надій, упевненості у завтрашньому дні та довгих мирних років життя у квітучій Україні!

Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Всесвітня історія ІІ сем.

Тема: Освіта та наука. Література й мистецтво. Повсякденне життя. 

            Д/З - § 35.

           Виконати завдання 10 (ст. 169).

           Виконати тести: https://vseosvita.ua/test/pidsumkove-uzahalnennia-z-vsesvitnoi-istorii-10-klas-275450.html

 

Тема: Особливості окупаційного режиму і руху Опору. Голокост. Праведники народів світу.

          Д/З - § 31; знати зміст  понять: «новий порядок», «рух Опору», «Голокост», «геноцид», «колабораціонізм».

         Практичне заняття.  Примусова праця у Третьому Райху. Трагедія ув’язнених у німецьких концтаборах та їх доля.

        Переглянувши відео, та опрацювавши матеріал

(https://uahistory.co/pidruchniki/world-history-10-class-2018-polyanskii-standard-level/38.php),  дайте відповіді на запитання. (Письмово).

  • Які методи застосовували нацисти на окупованих територіях для залучення іноземної робочої сили до німецької економіки, якими були умови праці та побуту остарбайтерів.
  • Як в СРСР ставилися до остарбайтерів, коли ті після війни повернулися додому?

 

Тема:  Воєнні дії в 1944 р. Завершення і підсумки Другої світової війни.

          Д/З - § 32-34; продовжити складання синхроністичної таблиці подій на фронтах Другої світової війни.  

         Перегляньте відео:

 

Тема: Воєнні дії в другій половині 1942-1943 рр.

           Д/З - § 30; скласти синхроністичну таблицю подій на фронтах Другої світової війни; виконати завдання 7 (ст. 163).

 

Тема: Югославія. Практичне заняття. Міжнаціональні відносини у державах Центрально-Східної Європи.

           Д/з § 20.

          Завдання до практичного заняття: підготувати повідомлення (презентації) з таких тем (на вибір):

  1. «Українське питання» в європейській політиці 1920–1930-х рр.
  2. Моделі національної політики країн Центрально-Східної Європи у 1920– 1930-х рр.
  3. Ключові фактори у розпаді та ліквідації Чехословаччини у 1938–1939 рр. і Югославії в 1941 р.
  4. Використання національного питання у здійсненні агресії проти країн Центрально-Східної Європи.

             Пройти тестування: https://naurok.com.ua/test/kra-ni-centralno-ta-shidno-vropi-variant-2-15134.html

 

Тема:  Болгарія.

            Д/з  § 19; виконати завдання 15 (ст.91).

 

Сайт проекту
Календар
«  Сентябрь 2023  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2023
Конструктор сайтов - uCoz