Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
Всесвітня історія 12 клас ІІ сем.Контроль знань за розділом «Повсякденне життя і культура». Д/З повторити § 22-24. Пройти тестування: https://naurok.com.ua/test/uzagalnennya-znan-za-rozdilom-povsyakdenne-zhittya-i-kultura-978230.html
Тема. Розвиток музики, театру, кіно й спорту: домінуючі тенденції. Д/З § 24, ст. 230-235. Переглянути відео:
Виконати завдання 6 (ст.235).
Тема. Розвиток літератури, образотворчого мистецтва, архітектури: домінуючі тенденції. Д/З § 24, ст. 226-230; скласти і заповнити таблицю (перша колонка - терміни, друга – їх визначення (неореалізм, постмодернізм, соціалістичний реалізм, хай-тек та ін.) Переглянути відео:
Тема. Практичне заняття. Модерне (індустріальне) та постмодерне (інформаційне) суспільства: тяглість та зміни. Д/З повторити - § 23. Завдання. 1. Використовуючи довідковий матеріал (https://grftedgy.blogspot.com/p/blog-page_53.html), скласти порівняльну таблицю «Спільні й відмінні риси індустріального й постіндустріального суспільства».
2. Відповісти на запитання: а) чи характерні постіндустріальні риси для розвитку сучасної України? б) які суспільні, економічні, політичні потрясіння тягне за собою перехід до постіндустріального суспільства? в) що таке відсталість (як характеристика розвитку країни), чи можливо її подолати? 3. Сформулювати висновки.
Тема. Освітні системи. Університети як автономні осередки науки й освіти. Д/З - § 23, ст. 223-225. Переглянути відео:
Пройти тестування: https://naurok.com.ua/test/stanovlennya-postindustrialno-civilizaci-425736.html
Тема. Становлення постіндустріального (інформаційного) суспільства. Культура «віртуальної реальності». Д/З - § 23,ст. 222-223; знати зміст поняття «культура віртуальної реальності». Переглянути відео:
Тема. Зміни у змісті та характері праці, соціальній структурі суспільства, якості життя людей країн світу. Розвиток систем соціального забезпечення. Д/З - § 23,ст. 218-221; виконати завдання 6 (ст.225).
Тема. Науково-технічна революція: наукові відкриття, нові галузі наук, високі технології, інтеграція науки і виробництва. Д/З - § 22, ст. 215-218; виконати завдання 5-6 (ст.218).
Тема. Науково-технічна революція: наукові відкриття, нові галузі наук, високі технології, інтеграція науки і виробництва. Д/З - § 22, ст. 209-215. Переглянути відео:
Тема. Російсько-українська війна. Міжнародна «антипутінська коаліція». Д/З - § 21. Контроль знань за розділом «Міжнародні відносини». Пройти тестування: https://vseosvita.ua/test/vsesvitnia-istoriia-11-klas-mizhnarodni-vidnosyny-druhoi-polovyny-khkh-pochatku-khkhi-st-38365.html
Тема. Від біполярного до багатополярного світу. Проблема міжнародного тероризму. Д/З - § 20, ст. 190-196; знати зміст поняття «багатополюсний світ».
Тема. Рецидиви «холодної війни» у ХХІ ст. Недієвість політики «умиротворення» агресора. Д/З - § 20, ст. 188-190.
Тема. Рецидиви «холодної війни» у ХХІ ст. Недієвість політики «умиротворення» агресора. Д/З - § 20, ст. 187-188; скласти схему «Нове політичне мислення: основні характеристики».
Тема. Період «розрядки» в міжнародній політиці. Гельсінська конференція 1975 р. Д/З - § 19, ст. 184-187; виконати завдання 6 (ст. 187).
Тема. Прояви міжнародної напруженості (війни у В’єтнамі й Афганістані). «Балканська криза» і проблема Косово. Д/З - § 19, ст.182-184. Переглянути відео:
Тема. Прояви міжнародної напруженості (Берлінська криза, війна в Кореї, Карибська криза). Д/З - § 19, ст. 178-181. Переглянути відео:
Тема. Динаміка «холодної війни». Протистояння НАТО і ОВД. Д/З - § 19, ст. 176-178; скласти схему «Характерні ознаки «холодної війни».
|
Сайт проекту
Погода Полтава
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
|
|||||||||