Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Всесвітня історіяВсесвітня історія 11 клас Тема: Об’єднання Німеччини. Від Європейського економічного співтовариства (ЄЕС) до Європейського союзу (ЄС). Проблема брексіту. Домашнє завдання: опрацювати § 6, стор. 44 - 50, створивши конспект в зошиті.
Тема: “Німецьке економічне диво”. Рейганоміка. Тетчеризм. Шведська соціальна модель. Домашнє завдання: опрацювати § 5, п. 3 – 5, стор. 38 - 43, створивши конспект в зошиті. Опрацювати завдання: 3 – 10, стор. – 43.
Тема:Транснаціональні корпорації. НТР Домашнє завдання: опрацювати § 5, п. 1 – 2, стор. 37 - 38, створивши конспект в зошиті. Опрацювати завдання: 1 – 2, стор. – 43.
Тема: Молодіжні виступи кінця 1960-х рр. Прояви етнонаціоналізму Домашнє завдання: опрацювати § 4, п. 2 – 4, стор. 30 - 36, створивши конспект в зошиті. Опрацювати завдання: 3 – 10, стор. – 36.
Тема: Рух афроамериканців США за громадянські права. Домашнє завдання: опрацювати § 4, п. 1, стор. 29, створивши конспект в зошиті. Опрацювати завдання: 1 – 2, стор. – 36.
Тема: Падіння авторитарних режимів у Південно-Західній Європі в 1970-х рр. Домашнє завдання: опрацювати § 3, п. 3 - 5, стор. 23 - 28, створивши конспект в зошиті. Опрацювати завдання: 3 – 7, 9, стор. – 28.
Тема:Концепція постіндустріального суспільства. Зміцнення демократії на Заході після Другої світової війни. Домашнє завдання: опрацювати § 3, п. 1 – 2, стор. 22 - 23, створивши конспект в зошиті. Опрацювати завдання: 1 - 2, стор. – 28. |
Сайт проекту
Календар
Погода Полтава
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||