Суббота, 03.12.2022, 00:39
Вітаю Вас Гость | RSS

ЛІЦЕЙ №47 "АЛЬТЕРНАТИВА" ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Із 01.09.2022 року освітній процес у нашому навчальному закладі буде організовано із застосуванням технологій дистанційного навчання та змішаного навчання

Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Українська мова ІІ сем.

Українська мова 11 клас

Українська мова (рівень стандарту): підруч. для 11кл. закл. загальн. середн. освіти  / Олександр Авраменко. - К.: Грамота, 2019. – 208с.: іл.

 Контрольна робота №4 

 

Тема:  Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених відокремленими прикладками 

             Опрацювати параграф 37-38 (відокремлені прикладки правила законспектувати) підручник  О.Авраменко  Українська мова 11 клас, 2019р.

             Виконати вправу №5  с.123-124

             Переглянути відеоматеріал:

            Домашнє завдання: вправа 7 (1), с. 124

 

Тема: Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених відокремленими означеннями 

           Опрацювати параграф 37-38 (відокремлені означення правила законспектувати) підручник  О.Авраменко  Українська мова 11 клас, 2019р.

           Виконати вправу №3  с.121-122

           Переглянути відеоматеріал:

 

           Домашнє завдання: вправа 6, с. 123

 

Тема:  Контрольне есе “Ця музика спонукає до думок”

           Як писати есе: корисні поради

Есе (від франц. essai – спроба, проба, нарис) прозаїчне висловлювання невеликого об’єму і вільної композиції, що виражає індивідуальні враження і міркування з конкретного приводу або питання і свідомо не претендує на вичерпну відповідь.

Перш ніж обрати жанр есе, подумайте та переконайтесь у тому, що вам є що сказати.

Стиль есе вирізняється:

                 афористичністю;

                 образністю;

парадоксальністю.

Для есе характерне використання численних засобів художньої виразності:

                 символи;

метафори;

порівняння;

алегоричні і притчові образи.

Для передачі особового сприйняття автору есе необхідно:

икористовувати всілякі асоціації;

                 проводити паралелі;

                добирати аналогії.

Есе буде цікавим, якщо в ньому будуть присутні:

непередбачувані(парадоксальні) висновки;

несподівані повороти;

цікаві зчеплення.

Домашнє завдання: написати есе “Ця музика спонукає до думок”

 

Тема: Однорідні члени речення. Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених однорідними членами речення

            Опрацювати параграф 35-36 (правила законспектувати)

            Виконати вправу №3  с.116

            Переглянути відеоматеріал:

           Домашнє завдання: вправа 7, с. 119

 

Тема: Вставні конструкції.

           Опрацювати параграф 34 (правила законспектувати)

          Виконати вправу №3 с.110-111

          Переглянути відеоматеріал:

          Домашнє завдання: вправа 7, с. 113

 

Тема: Говоріння. Усний контрольний  твір  «Життя без конфліктів»

Роботу над твором слід розпочинати з осмислення запропонованої теми, а також меж цієї теми. Потрібно визначити, про що слід сказати або написати, щоб цю тему розкрити, що для розкриття теми є найголовнішим.

Після цього необхідно обміркувати головну думку майбутнього твору: який висновок  мають зробити слухачі, до чого твір має їх спонукати, закликати, від чого застерегти.

Наступний етап роботи над твором – добір фактичного матеріалу. Школярі мають дібрати факти, спираючись на які, вони розкриватимуть тему. Це можуть бути розповіді про реальні людські долі, випадки з життя, факти, пам’ять про які зберігають фольклорні твори або увиразнюють твори мистецтва.

Джерела добору фактичного матеріалу до твору такі:  власний життєвий досвід автора, спостереження, інформація з довідкової літератури, періодичної преси, свідчення учасників або свідків подій, факти, осмислені в творах мистецтва (художньої літератури, кіномистецтва і под.)

Дібравши фактичний матеріал, його необхідно систематизувати. Для цього треба скласти план твору. У плані (складному) слід завбачити такі структурні елементи майбутнього твору, як вступ (підведення до теми), головну частину, у якій, власне, буде розкрито тему, та кінцівку, яка у творі-роздумі набуває форми висновку.

Склавши план твору, можна переходити до наступного етапу роботи –створення тексту.

Домашнє завдання: Скласти усний твір на тему «Життя без конфліктів»

 

Тема: Звертання. Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених звертаннями

            Опрацювати параграф 33 (правила законспектувати)

            Виконати вправу №4 с.106

            Переглянути відеоматеріал:

            Домашнє завдання: вправа 7, с.108

 

Тема: Пунктуаційна помилка. Тире між підметом і присудком у простому реченні

            Опрацювати параграф 32  (правила законспектувати)

            Виконати вправу №3 с.101

            Переглянути відеоматеріал:

    Домашнє завдання: вправа №7, с.104

 

Тема: Односкладні й неповні речення

          Опрацювати параграфи 26-27 (правила законспектувати)

          Виконати вправу №3 с.86

          Переглянути відеоматеріал:

         Домашнє завдання: вправа 7, с. 90.

 

Тема: Порядок слів у реченні. Односкладні й неповні речення

           Опрацювати параграфи 28-29 (правила законспектувати)

           Виконати вправу №3 с.92

           Переглянути відеоматеріал:

    Домашнє завдання: вправа №7, с.94

 

Тема: Синтаксичні конструкції з формою на -но, -то

             Д/з Опрацювати §26-27 с 85-90. Вправа 7 с.90

 

Тема: Пасивні конструкції з дієсловами на –ся

           Д/з Опрацювати §25 с 81-84. Вправа 7 с.84

 

Тема: Варіанти граматичного зв’язку підмета й присудка

Переглянути відеоматеріал

(Він був активним учасником тих подій. Мій однокласник – директор школи. Перегляд вистави становить частину нашого плану на вихідний.  Висіло багато картин; більшість громадян учора підтримали; більшість депутатів проголосувало;  батько з сином відвідали; виставка-продаж вразила)

          Д/з Опрацювати §24 с 77-80. Вправа 7 с.80

 

Тема: Вживання похідних сполучників

              Переглянути відеоматеріал:

Домашнє завдання: Запишіть речення, розкриваючи дужки. Сполучники підкресліть. Поясніть написання сполучників та однозвучних із ними слів.

1. Наука в ліс не веде, про (те) з лісу виводить. 2. Не говори багато про (те), що знаєщ, але знай, про що говориш. 3. Що (б) добре жити, треба працю любити. 4. Що (б) на серці не робилося, то на лиці не втаїться. 5. Як (би) такий до роботи, як до розмови. 6.         Як (би) йому сказати, що (б) пішов із хати. 7. Як (би) ти, сину, йшов в отаку годину. 8. Це ж не близько (А. Головко). 9. Коли (б) кожним радісним літом виростала травинкою я, то на луці палаючим цвітом написала б Вітчизни ім’я (В. Ткаченко). 10. Як (би) відали ви, які славні були ті суворі, закручені хлопці (М. Нагнибіда). 11. То (ж) при тобі, мій друже давній, вірний, пройшло життя дитяче моє (Леся Українка).

 

 

 

Сайт проекту
Календар
«  Декабрь 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2022
Конструктор сайтов - uCoz