Пятница, 07.10.2022, 07:12
Вітаю Вас Гость | RSS

ЛІЦЕЙ №47 "АЛЬТЕРНАТИВА" ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Із 01.09.2022 року освітній процес у нашому навчальному закладі буде організовано із застосуванням технологій дистанційного навчання та змішаного навчання

Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Українська мова ІІ сем.

Українська мова 10 клас

Підручник «Українська мова» 10 клас (Автор Олександр Авраменко)

Тема: Паралельні закінчення  іменників чоловічого роду давального відмінка (-ові, -еві (-єві) , -у (-ю) ); іменників  знахідного відмінка (назв побутових предметів (узяв олівець – узяв олівця, написав лист – написав листа); іменників місцевого відмінка однини (на коні – на коневі, в ліжку – на ліжкові, в гаї – в гаю, на торзі – на торгу); іменників місцевого відмінка множини (кістьми – костями, крильми – крилами, чобітьми – чоботями тощо).

           Повторити §52- 54 стор.166 -174.

            Переглянути відеоматеріал

           Домашнє завдання: Вправа 5,  стор 169 -170.

 

Тема: Закінчення іменників чоловічого роду ІІ відміни в родовому відмінку. Відмінкові закінчення іменників з конкретним та абстрактним значенням (терміна – терміну, феномена – феномену).

            Опрацювати   § 54 стор.171-172  (конспект)

           Переглянути відеоматеріал:

            Вправа 3, с.172

            Домашнє завдання: Вправа 7, с. 174

 

Тема: Складні випадки відмінювання іменників. Закінчення іменників І відміни в орудному відмінку.

          Опрацювати §  52-53, с.166-168 (конспект)

          Переглянути відеоматеріал

           Вправа 2, с.168

Домашнє завдання: Вправа 7, с. 170

 

Тема: Іменники, що мають лише форму однини або множини.

            Опрацювати §  50-51, с.161-162 (конспект)

            Переглянути відеоматеріал:

            Вправа 4, с.163

           Домашнє завдання: Вправа 7, с. 165

 

Тема: Визначення роду невідмінюваних іменників та абревіатур, правила вживання їх.

           Повторити  §  49, с.156-157

         Переглянути відеоматеріал:  

Виконати завдання (письмово)

            Утворіть словосполучення.

(Прибулий) месьє, (трамвайний) депо, (військовий) аташе, (стрункий) міс, (мій) імпресаріо, (справедливий)рефері, (сміливий) тореро, (відомий) шансоньє, (елегантний) маестро, (несамовитий) тифозі, (активний) япі, (австралійський) кенгуру, (проводовий) радіо, (овочевий) рагу, (шотландський) поні, (заповзятий) папараці, (екстравагантний) кутюр’є, (усміхнений) фрейліна, (люб’язний) портьє, (літній) мадам, (серйозний) фрау, (крикливий) какаду, (яскравий) ара, (галасливий) жако, (швидкий) ему, (маленький) шимпанзе, (крихітний) колібрі, (потішний) маго, (неповороткий) гризлі, (новий) табло.

          Домашнє завдання: Запишіть слова у три колонки за родами.

Батумі (місто), Арагві (річка), Ай-Петрі (вершина), Хоккайдо (острів), Страмболі (вулкан), Батумі (місто), карт-бланш (бланк), гризлі, аташе, тореро, шансоньє,кепі, пюре, алое, кольє, жалюзі, цунамі, драже, кредо, ему.

 

Тема: Іменники спільного і подвійного роду.

          Повторити  §  49, с.156-157

Переглянути відеоматеріал:

Домашнє завдання: Скласти речення або текст із використанням іменників спільного роду.

 

Тема: Контрольна робота. Написання формального есе (есе-розповідь) «Ще назва є, а річки вже немає (Л. Костенко)».

Орієнтовний план формального  есе

1. ВСТУП – один абзац

Використовуйте «пастки» для залучення уваги, такі як: цитата, вірш, питання, роздуми, незвичайні факти, ідей або смішні історії.

Немає необхідності висловлювати в першій пропозиції основну думку.

Уникайте таких фраз, як «Це есе про ...» або «Я збираюся поговорити про...».

2. ОСНОВНА ЧАСТИНА – 2-3 абзаци.

Виражайте свої думки зрозуміло.

Підкріплюйте основні ідеї фактами, роздумами, ідеями, яскравими описами, цитатами або іншою інформацією чи матеріалами, які інтригують і захоплюють увагу читача.

Використовуйте довідкові матеріали, щоб усунути тавтологію.

3. ВИСНОВОК – один абзац.

Продемонструйте вашу позицію щодо порушеної проблеми.

Зробіть узагальнення та аргументацію, яка підсумовує викладене в основній частині.

Домашнє завдання: Написати формальне есе  «Ще назва є, а річки вже немає (Л. Костенко)».

 

Тема: Іменники чоловічого та жіночого роду, що означають назви людей за діяльністю (поет – поетеса, поетка; директор – директорка, робітник – робітниця та ін.).

Повторити  §  49, с.156-157

Переглянути відеоматеріал:  

   

Домашнє завдання: повторити правила с.156-157, скласти 5-7 речень із використанням іменників чоловічого та жіночого роду, що означають назви  людей за діяльністю

 

Тема: Паралельні родові форми іменника (зал - зала, птах - птаха, плацкарт – плацкарта тощо)

           Повторити  §  49, с.156-157

          Переглянути відеоматеріал:

 

          Виконати вправу 5, с.158-159

        Домашнє завдання: повторити правила с.156-157, вправа 6, с.160

 

 Тема: Рід іменників (складні випадки узгодження роду іменників типу  кір, дріб, біль та ін. з іншими частинами мови)

           Опрацювати § 49, с.156-157

          Переглянути відеоматеріал:

          Виконати вправи 2, 4 с.158

            Домашнє завдання: повторити §  49(вивчити правила), вправа 7, с.160.

______________________________________________________________

Тема: Контрольна робота. Написання формального критичного есе «Чого варто уникати в спілкуванні».

          ЕСЕ – невеликий за обсягом прозовий твір, що має довільну композицію і виражає підкреслено індивідуальну точку зору автора та враження з конкретного приводу чи питання й не претендує на вичерпне та визначальне трактування теми.

  Завданням есе  є інформація або пояснення,           

 Визначальними рисами есе є:

 невеликий обсяг,  

 довільна композиція,

незвичайна манера мислення.

Ознаки формального есе:

–         дотримання структури тексту,

–         наявність відповідних компонентів (тези, аргументи, приклади, оцінювальні судження, висновки);

–         обґрунтування (аргументування) тези.

           Д\З Написати формальне критичне  есе «Чого варто уникати в спілкуванні».

 

Тема: Апостроф. Позначення м’якості приголосних.

          Опрацювати § 29, 30 с.90, 93  Виконати вправи № 3, с.91, 93.

Відеоматеріали:

  

 

              Д/з  § 29-30, Вправи 7, с.92, 96.

 

Тема: Ненаголошені е, и в корені слова.

            Повторити  § 28, с.85-86.  Виконати вправу № 3, с.87

  

             Д\З Повторити  § 28, Вправа 7, с.89.

 

Тема: Орфограма. Орфографічна помилка. Орфографічний словник.

           Принципи української орфографії.

          Опрацювати с.85-86.  Виконати вправу № 2, с.87

  

         Д/з  § 28, Вправа 6, с.89.

Сайт проекту
Календар
«  Октябрь 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2022
Конструктор сайтов - uCoz