Суббота, 03.12.2022, 02:03
Вітаю Вас Гость | RSS

ЛІЦЕЙ №47 "АЛЬТЕРНАТИВА" ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Із 01.09.2022 року освітній процес у нашому навчальному закладі буде організовано із застосуванням технологій дистанційного навчання та змішаного навчання

Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Українська мова І сем.

Українська мова 11 клас

Тема: Дієслівні закінчення

         Опрацювати підручник параграф 16, с.50-51 (короткий конспект).

         Вправа 4, ст.52

        Опрацювати відеоматеріал:

 

            Домашнє завдання: вправа 7, ст.53

 

 

Тема: Дієслово та його форми

          Опрацювати підручник параграф 15, с.45 (короткий конспект).

           Вправа 3, ст.46

         Опрацювати відеоматеріал:

Домашнє завдання:  вправа 7, ст.49

 

Тема: Говоріння. Усний контрольний діалог. Складання діалогу «Джерела, що живлять мовну стійкість»

          Опрацювати відеоматеріал:  

          Домашнє завдання: скласти тези до діалогу «Джерела, що живлять мовну стійкість».

 

Тема: Правопис числівників

          Опрацювати ресурс https://zno.if.ua/?p=3534    (короткий конспект).

         Опрацювати відеоматеріал:

Домашнє завдання:  потренуватись правопису числівників на тренажері за посиланням https://webpen.com.ua/pages/Morphology_and_spelling/numerals_compound_words.html

 

Тема: Відмінювання числівників

            Опрацювати параграф 12-13, с.37-38  (короткий конспект).

            Опрацювати відеоматеріал:  

             Вправа 3, с.38

             Домашнє завдання: вправа 6, с.40

 

 

Тема: Числівник. Складні випадки узгодження числівника

            Опрацювати параграф 11, с.34-35  (короткий конспект).

            Опрацювати відеоматеріал:

            Вправа 3, с.35

 Домашнє завдання: вправа 7, с.36

 

Тема: Прикметники, що перейшли в іменники.

            Опрацювати ресурс  https://lms.e-school.net.ua/asset-v1:UIED+Geometry-11th-grade+2020+type@asset+block@asset-v1_UIED_Ukrainian-language-11th-grade_2020_type_asset_block_укрмова11_11.pdf

           (короткий конспект).

           Опрацювати відеоматеріал:  

          Домашнє завдання: Визначте слова, які з прикметників перейшли в іменники. Укажіть відмінки цих слів.

1.Не скупий володіє багатством, а воно ним. 2. Потрібний, як лисому гребінь. 3. Це такий, що не уступить ні кінному, ні пішому (Народна творчість). 4. Вперед мерщій, вперед, мій карий (М. Чирський). 5. І для любої розмови мила вийшла на поріг (Б. Сосюра). 6.Сучасне завжди на дорозі з мину­лого в майбутнє (О. Довженко). 7.Хіба минає все минуле? (Леся Ук­раїнка). 8.Не забувайте незабутнє… І не знецінюйте коштовне. Не загубіться у юрбі. Не проміняйте неповторнена сто ерзаців у собі! (Л. Костенко). 9.Старі правду кажуть: два хитрихмудрого не переважать (Нар. творчість).

 

Тема: Ступені порівняння прислівника.

           Опрацювати ресурс: https://zno.if.ua/?p=3988  (короткий конспект).

           Опрацювати відеоматеріал:

 Домашнє завдання: Від поданих прислівників утворіть вищий і найвищий ступені. Запишіть. Поясніть їх творення і правопис. Усно складіть з ними речення.

Близько, тонко, низько, коротко, високо, хороше, мало.

 

Тема: Прислівник.

           Опрацювати ресурс https://miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/11-klas/morfologichna-norma-379685/prislivnik-stupeni-porivniannia-prislivnikiv-379856/re-abe75c2a-8004-4019-a25c-f99c2d0c6726 (короткий конспект).

           Опрацювати відеоматеріал:

       Домашнє завдання: Утворити прислівники шляхом поєднання іменників з прийменником в. пояснити написання.

                                           в(глибина), в(гора), в(далечінь), в (далина), в(ніч), в(ранок), в (середина), в(купа), в(кінець).

 

Тема: Вживання прикметникових суфіксів і префіксів зі значенням суб’єктивної оцінки (величезний, манюсінький, тонкуватий, завеликий, старенький, предобрий)

            Повторити параграф  9-10

           Опрацювати ресурс https://studopedia.com.ua/1_21252_stupenI-yakostI-formi-subyektivnoyi-otsInki-prikmetnikIv.html   (короткий конспект).

Домашнє завдання: Відновити деформований зміст висловлювання, уставивши в нього прикметники з довідки. Виділити суфікси в прикметниках. Записати відредагований текст у зошит.

От і настала … зима. Ходить нашим краєм її … місяць-грудень. Сховав він під … кригою річки, повдягав у … мережива ліси. Тоді засипав … снігом поля, напхав першого снігу аж під … гілля у лісі.

                                                                                          (За Ю. Старостенком).

Довідка: найхолодніший, самісіньке, біленькі, справжнісінька, тонюсінькою, чистеньким.

 

Тема: Синонімічні способи вираження різного ступеня ознаки, використання прислівників дуже, вельми, занадто, мало, вкрай, зовсім, особливо, трохи, дещо, злегка та ін.

         Повторити параграф 9-10, с. 29

        Опрацювати відеоматеріал:

       Виконати вправу 5, с.31-32

       Домашнє завдання: вправа 6, с. 32-33

 

Тема: Вищий і найвищий ступені порівняння прикметників

           Опрацювати параграф  9-10, с. 29 (визначення законспектувати)

          Опрацювати відеоматеріал:

          Виконати вправу 4, с.31

         Домашнє завдання: вправа 7, с.33

 

Тема: Відмінкові закінчення прикметників

         Опрацювати параграф 8, с. 25 (визначення законспектувати)

        Виконати вправу 5, с.26-27

        Домашнє завдання: вправа 6, с. 27

 

Тема: Прикметник

          Опрацювати параграф 8, с. 24 (визначення законспектувати)

         Опрацювати відеоматеріал:

          Виконати вправу 4, с.26

         Домашнє завдання: вправа 7, с.28

 

Тема: Контрольна робота №1 з  теми «Практична риторика»

            Контрольна робота №1 з  теми «Практична риторика» 

          Виконати тестові завдання та завдання з відкритою відповіддю.

         Домашнє завдання: повторити тему «Практична риторика»

 

Тема: Есе на одну з тем:

1. Дешева риба – погана юшка.

2. Краще жити мріями чи будувати плани й утілювати їх у життя?

Домашнє завдання: написати есе.

 

Тема: Риторичне запитання, звернення, антитеза, градація, повторення, порівняння

            Повторити параграф 6-7, с. 19- 20

            Виконати вправу № 7,  с.22 - 23

            Опрацювати матеріал:  

             Домашнє завдання: вправа 7 (1), с. 22-23

 

Тема: Говоріння. Усний контрольний переказ тексту художнього стилю із творчим завданням

           Прослухати текст переказу «Роман без кінця»:

           Домашнє завдання: скласти план, підготуватись до усного переказ, додати творче завдання.

 

Тема: Риторична фігура як засіб мовного вираження.

            Опрацювати параграф 6-7, с. 19- 20 (визначення  законспектувати)

            Виконати вправу № 3,  с.20-21

            Опрацювати матеріал:  

             Домашнє завдання: вправа 7 (1), с. 22-23

 

Тема: Метафора, метонімія, їхня роль у мовленні.

           Аналіз контрольного диктанту.

Виконати вправу № 4,  с.14

Переглянути відеоматеріал:

             Домашнє завдання: вправа 7, с. 18

 

Тема: Контрольний диктант

           Аудіодиктант:

           Написати диктант

 

Тема: Троп як засіб мовного вираження

            Повторити параграф 2-3

           Виконати вправу №3  с.11

           Домашнє завдання: вправа 4, с.11- 12

 

Тема: Засоби мовного вираження промови

            Опрацювати параграф 2-3(визначення  законспектувати)

             Опрацювати матеріал:  

            Домашнє завдання: вправа 6, с. 12

 

Тема: Поняття мовної стійкості. Джерела, що живлять мовну стійкість.

           Виконати вправу №3  с.5

           Переглянути відеоматеріал:

          Домашнє завдання: вправа 7, с. 9

 

 

 

 

 

 

Сайт проекту
Календар
«  Декабрь 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2022
Конструктор сайтов - uCoz