Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
Українська мова 9 клас ІІ сем. 2 частинаТема: Узагальнення й систематизація вивченого. Основні орфограми Переглянути урок:
Орфографія – розділ мовознавства, який вивчає правильне написання слів. Орфографія регулює правильне написання слів, окремих частин слова (префіксів, суфіксів, закінчень), а також написання слів з великої літери, разом, окремо, через дефіс. Орфограма – це написання слова, частини слова, яке відповідає певному правилу. Орфографічне правило – це коротка й чітка рекомендація для певного написання як зразкового.
буквені небуквені
Домашнє завдання «З джерела народної мудрості» (слайд…) Про родину складено багато прислів’їв та приказок, з яких можна почерпнути цінні поради і настанови щодо створення родинного вогнища і підтриманні його. Завдання: прочитайте виразно прислів’я, виділіть орфограми, визначте їх тип. (Один учень виразно читає прислів’я і виділяє слова з орфограмою, інший – називає орфограму, визначає її тип).
Отже, ми повторили типи орфограм та пригадали найпоширеніші з них. А тепер переходимо до основних орфограм у префіксах. Д/З Утворити слова з префіксами Хилитися, горнутися, казати, ділитися, чудова, голубить, робити, плести, бігти, милий, брати, нести.
Тема: Узагальнення й систематизація вивченого Порядок слів у реченні. Граматична основа. Види речень. Переглянути урок
Домашнє завдання Параграф 37, Вправа 3 ст133
Тема: Коротке повідомлення (на основі кількох джерел) у публіцистичному стилі на морально-етичну або суспільну тему Переглянути урок
Повідомлення — один з жанрів усного висловлювання; невеликий за обсягом твір на певну тему в публіцистичному стилі, призначений для публічного виголошення. Повідомлення у публіцистичному стилі привертає увагу аудиторії до важливої суспільної або морально-етичної теми, розкриває неоднозначність розуміння цієї теми, її дискусійний характер. Повідомлення у публіцистичному стилі виявляє суб’єктивізм автора, його емоційне ставлення до повідомлення. Джерелом для повідомлення в публіцистичному стилі може бути:
Структура повідомлення
Алгоритм підготовки повідомлення Вибір теми й визначення мети повідомлення → збір інформації → структурування матеріалу → створення повідомлення. Ознайомлення учнів з пам'яткою «Як зробити повідомлення у публіцистичному стилі ефективним і цікавим». ПАМ’ЯТКА «Як зробити повідомлення у публіцистичному стилі ефективним і цікавим»
— Серед запропонованих тем виберіть ту, яка вас найбільше хвилює. Складіть і запишіть у зошит тези для повідомлення на вибрану тему. Орієнтовні теми
Домашнє завдання та інструктаж до його виконання.
Тема: Складне речення з різними видами зв’язку. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності (тест) Тести https://naurok.com.ua/test/tekst-yak-odinicya-movlennya-y-produkt-movlennevo-diyalnosti-364968.html https://naurok.com.ua/test/tekst-yak-odinicya-movlennya-y-produkt-movlennevo-diyalnosti-301968.html Домашня робота параграф 34, Вправа 3,ст 123
Тема: Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності Текст, його основні ознаки Переглянути урок
Тести https://naurok.com.ua/test/tekst-yak-odinicya-movlennya-y-produkt-movlennevo-diyalnosti-364968.html Опрацювати параграф 33 ст 116 Домашня робота параграф 33, ст116,Вправа будиночок ст119.
Тема: Складне речення з різними видами зв’язку. Складне речення із сурядним і підрядним зв’язком Переглянути урок
Складним реченням з різними видами зв'язку називається складне речення, що поєднує в собі три і більше частин (компонентів), з'єднаних за допомогою різних видів сполучникового (сурядного і підрядного) та безсполучникового зв'язку. Залежно від наявності видів зв'язку виділяється чотири типи таких речень
Отже, складними реченнями з різними видами зв'язку називаються багатокомпонентні (більше 2- х частин) речення з різними типами зв'язку між його частинами - сполучниковим та безсполучниковим. Установіть відповідність між реченнями та видом зв'язку. Домашня робота параграф 32, ст12 Вправа будиночок ст115
Тема: Розділові знаки в безсполучниковому складному реченні (узагальнення вивченого матеріалу) Переглянути урок
Прочитайте прислів’я. Поясніть уживання тире, записавши номери речень у три колонки: 1) тире між підметом і присудком; 2) тире в неповному реченні; 3) тире в безсполучниковому складному реченні. У безсполучникових складних реченнях визначте смислові зв’язки між його частинами. 1. Гарний початок – половина справи. 2. Хочеш їсти калачі – не сиди на печі. 3. Без сокири не тесляр – без голки не кравець. 4. Без діла жить – тільки небо коптить. 5. Добре роби – добре й буде. 6. Ранні пташки росу п’ють, а пізні – слізки ллють. 7. І будень, і неділя – усе лінивому безділля. 8. Праця, праця і праця – ось три вічні скарби. 9. Більше науки – розумніші руки. 10. Землю красить сонце, а людину – праця. 11.Неробство – мати всіх вад. 12. Рук робота – свято душі. 13. Є терпіння – буде й уміння. 14. Солодший від усіх плодів – плід людської праці. Утворіть народні прислів’я, дібравши з довідки другу частину. Код-відповідь запишіть. Довідка 1.Рідна мова не полова:... А. ... на осиці кислиці, на вербі груші 2.Наговорила:... Б. ...нехай тюрму знає. 3. Замкнув вовка межі вівці:... В. ...уранці вони поб’ються, а ввечері помиряться. 4.Брати що коти:... Г....її за вітром не розвієш. - Пояснити уживання розділових знаків. - Визначити смислові відношення в безсполучниковому складному реченні. Домашнє завдання( на вибір учнів) Виписати з поетичних творів української літератури безсполучникові складні речення з різними смисловими відношеннями, пояснити розділові знаки, накреслити схему-модель до кожного речення. Або: Скласти БСР за схемами:
|
Сайт проекту
Погода Полтава
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
|