Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
Українська мова 10 клас ІІ сем. 1 частинаТема 55. Іменники спільного і подвійного роду. Опрацювати § 49 с.156-114; впр.4-5 с.158-159 Д/З Опрацювати § 49 с. 156. Впр 7 с.160;
Тема 54. Контрольна робота. Написання формального есе (есе-розповідь) «Ще назва є, а річки вже немає (Л. Костенко)». “Ще назва є, а річки вже немає…” Ще назва є, а річки вже немає. І тільки степ, і тільки спека, спека, Куди ти ділась, річенько? Воскресни! Стоять мости над мертвими річками. Д/З Повтор. § 48 с. 152-153.
Тема 53. Іменники чоловічого та жіночого роду, що означають назви людей за діяльністю (поет – поетеса, поетка; директор – директорка, робітник – робітниця та ін.). Опрацювати § 49 с.156-114; впр.2-3 с.158. Д/З Опрацювати § 49 с. 156. Впр 6 с.160; Повтор. § 48 с. 152-153.
Тема 52. Паралельні родові форми іменника (зал – зала, птах – птаха, плацкарт – плацкарта тощо). Опрацювати § 49 с.156. Д/З Опрацювати § 49 с. 156. Повтор. § 48 с. 152-153.
Тема 50-51. Тема № 4. Морфологічна норма. Аналіз контрольної роботи. Морфологічна помилка. Іменник. Рід іменників (складні випадки узгодження роду іменників типу кір, дріб, біль, нежить, пил, степ, ступінь, путь та ін. з іншими частинами мови). Опрацювати § 48-49 с.152,156-157; впр.2-5 с.153-155 Д/З Опрацювати § 48 с. 152. Впр7с.155;
Тема 49. Контрольна робота № 3 за темою «Орфографічна норма» (тестові завдання закритої та відкритої форми). https://naurok.com.ua/test/kontrolna-robota-3-za-temoyu-orfografichna-norma-1341298.html Д/З Повтор. § 28-47 с. 85-147.
Тема 48. Написання не, ні з різними частинами мови. Опрацювати § 47 с. 147-148; впр.2-5 с.148-150. Д/З Опрацювати § 47 с. 147-148. Впр7с.151;
Тема 47. Розрізнення прислівників і співзвучних сполук (збоку – з боку, зрештою – з рештою, всередині – в середині тощо). Правила написання їх. Опрацювати § 46 с.144; впр.2-5 с.145-146. Д/З Опрацювати § 46 с. 144. Впр7с.146;
Тема 46. Складні випадки написання географічних назв. Опрацювати § 44-45 с.138-139; впр.2-5 с.140-141. Д/З Опрацювати § 44-45 с. 138-139. Впр7с.143;
Тема 45. Складні випадки написання прізвищ. Опрацювати § 43с.132-134; впр.2-5 с.134-136. Д/З Опрацювати § 43с. 132-134. Впр7с.137;
Тема 44. Говоріння. Усний контрольний твір «Життя без конфліктів». Д/З Опрацювати § 42 с. 127-128. Впр7с.131; Повтор. § 41-42 с. 122-128.
Тема 43. Написання слів іншомовного походження. Правило «дев’ятки». Опрацювати § 42 с.127-128; впр.2-5 с.129-130. Д/З Опрацювати § 42 с. 127-128. Впр7с.131; Повтор. § 41 с. 122-123.
Тема 42. Написання складних слів разом, окремо, з дефісом. Правила графічних скорочень слів. Опрацювати § 39-40 с.118; впр.3,5(9,19),7(2) с.117-121. Опрацювати § 41 с.122-123; впр.2,3 Д/З Опрацювати § 41 с. 122-123. Впр7с.126; Повтор. §39-40 с. 117-118.
Тема 41. Правила перенесення слів із рядка в рядок. Опрацювати § 39-40 с.117; впр.2,5(1-8) с.117-120. Д/З Опрацювати § 39-40 с. 117. Впр7с.121 (1); Повтор. § 37-38 с. 113-114.
Тема: Уживання великої літери. Опрацювати § 37-38 с.113-114; впр.2-5 с.114-116. Д/З Опрацювати § 37-38 с. 113. Впр7с.116; Повтор. § 35-36 с. 109-110.
Тема: Правопис префіксів. Правопис суфіксів. Опрацювати § 35-36 с.109-110; впр.2-5 с.110-112. Д/З Опрацювати § 35-36 с. 109-110. Впр7с.112; Повтор. § 33-34 с. 105-106.
Тема: Подвоєння та подовження приголосних. Опрацювати § 33-34 с.105-106; впр.2-5 с.106-107. Д/З Опрацювати § 33-34 с. 105-106. Впр7с.108; Повтор. § 31-32 с. 97-101.
Тема: Спрощення приголосних. Опрацювати § 32 с.101-102; впр.1-3,5 с.101-104. Д/З Опрацювати § 32 с. 101-102. Впр7с.104; Повтор. § 31 с. 97.
Тема: Чергування голосних. Чергування приголосних в українській мові. Зміни приголосних при збігові їх у процесі словотворення. Опрацювати § 31 с.97-98; впр.1-4 с.97-98. Д/З Опрацювати § 31 с. 97-98. Впр7с.100; Повтор. § 29 с. 90.
Тема: Контрольна робота. Написання формального критичного есе «Чого варто уникати в спілкуванні». Чого варто уникати у спілкуванні Мова – це тендітне явище, яке у культурі нації відіграє чи не найголовнішу роль. Неодмінним аспектом існування людини є спілкування. Ще в дитинстві кожен з нас вчиться розмовляти, і ця здібність залишається з нами протягом усього життя. Щодня ми промовляємо декілька тисяч слів. Але дуже часто ми говоримо «на автоматі» і не помічаємо того, чого варто уникати в спілкуванні. По-перше, коли людина робить мішанину з двох мов, це звучить неприродньо і скалічує мову. На жаль, у підсвідомості нашого суспільства іще лишилися радянські установки і стереотипи, що змушують старше покоління використовувати російську мову. По-друге, нецензурна лексика. Її можна порівняти з брудом, що осідає на язиці і ганьбить людину перед загалом. У сучасному суспільстві використання таких слів стало модним і перестало викликати сором. Навіть школярі перестали бентежитися, вживаючи їх у повсякденній розмові. Я вважаю, що це – катастрофа, яку потрібно терміново ліквідувати. По-третє, просторіччя та вульгаризми. З допомогою других, люди намагаються виділитися і привернути до себе увагу. А от вживаючи просторіччя, ми просто не докладаємо елементарних зусиль для грамотного спілкування. Важливо уникати нетактовних чи провокуючих питань. Ви ж не хочете поставити людину у незручне становище чи вивести її з рівноваги? Плітки також шкодять здоровому і культурному спілкуванню. Вони можуть принизити вас в очах співрозмовника. Напевно, кожен розуміє, що занадто довгі чи короткі відповіді, грубий чи благальний тон, забагато скарг чи невміння вислухати призводять до непорозумінь чи конфліктних ситуацій під час спілкування. Це потрібно усвідомлювати і висловлюватися, звертаючи більше уваги на свою лексику. А також цілеспрямовано і наполегливо викорінювати з ланів української мови бур’яни російського суржику. Діана-Катерина РЕДЬКО, випускниця Школи універсального журналіста на базі НаУ “Острозька академія”, Київ Д/З Опрацювати § 30 с. 93. Впр7с.96.
Тема: Апостроф. Позначення м’якості приголосних. Опрацювати § 29 с.90; впр.1-4 с.90-91. Д/з Написати вільне есе «Моє бачення сучасної школи».
Тема: Ненаголошені е, и в корені слова. Опрацювати § 28 с.85-86; впр.3- 5(3-10) с.87-88. Д/З Опрацювати § 28 с. 85-86. Впр7с.89; Повтор. § 2 с. 10.
Тема: Орфограма. Орфографічна помилка. Орфографічний словник. Принципи української орфографії. Опрацювати § 28 с.85-86; впр.1-2, 5(1,2) с.87-88. Д/З Повтор. § 2 с. 10; впр.6 с.13. Опрацювати § 28 с. 85-86.
|
Сайт проекту
Погода Полтава
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
|