Субота, 27.02.2021, 08:37
Вітаю Вас Гість | RSS

Комунальний заклад "Полтавська вечірня (змінна) школа №1 Полтавської міської ради Полтавської області" вул.Сакко,14 м.Полтава, 36015 тел./факс (0532)51-30-11 e-mail: vzsh1poltava@gmail.com

Вся інформація про ЗНО для випускників на сайтах http://testportal.gov.ua/ та http://zno-kharkiv.org.ua/ Розпочалася реєстрація для участі в зовнішньому незалежному оцінюванні з 1 лютого до 5 березня включно

Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Українська мова

Українська мова 10 клас

Підручник «Українська мова» 10 клас Автор Олександр Авраменко

Тема: Контрольна робота № 2 за темою "Практична риторика"

              Контрольна робота №2

            Риторика як мистецтво, наука й навчальна дисципліна.

           Орфоепічна норма» (тестові завдання).

           Виконати контрольну роботу.

           Д\З Повторити  § 23-26

 

Тема: Основні правила вимови голосних звуків. Наголос. Основні правила наголошування слів.

           Опрацювати с.76-77,81-82.  Виконати вправу№ 2, с.77, № 3с.82

 

              Д/з  § 24-26, с.72. Вправа 7, с.80,84.

 

Тема: Поняття милозвучності. Чергування у//в, і//й як засіб милозвучності.

           Опрацювати с.73. Виконати вправу 3,4, с.73.

           Відеоматеріали:

  

         Д\З  § 23, с.73. Вправа 5, с.73-74.

 

Тема: Орфоепічна помилка. Орфоепічний словник.

           Опрацювати с.72, Виконати вправу 2, с.73.

           Відеоматеріали:

  

Д/з  § 23, с.72. Вправа 7, с.75.

 

Тема: Ефективність мовлення. Стратегія і тактика мовленнєвої поведінки. Комунікативний намір. Мовленнєвий вчинок. Мовленнєва подія.

             Опрацювати с.68-70. Виконати вправу 3, с.70.

             Відеомітеріали:

  

              Д\З  § 21 -22, с.68-70. Вправа 7, с.71.

 

Тема:  Контрольна робота. Написання формального есе (есе-дослідження) «Екологія мовлення».

             Орієнтовний план формального  есе

1. ВСТУП – один абзац

  • Використовуйте «пастки» для залучення уваги, такі як: цитата, вірш, питання, роздуми, незвичайні факти, ідей або смішні історії.
  • Немає необхідності висловлювати в першій пропозиції основну думку.
  • Уникайте таких фраз, як «Це есе про ...» або «Я збираюся поговорити про...».

2. ОСНОВНА ЧАСТИНА – 2-3 абзаци.

  • Виражайте свої думки зрозуміло.
  • Підкріплюйте основні ідеї фактами, роздумами, ідеями, яскравими описами, цитатами або іншою інформацією чи матеріалами, які інтригують і захоплюють увагу читача.
  • Використовуйте довідкові матеріали, щоб усунути тавтологію.

3. ВИСНОВОК – один абзац.

          Д/з  Написати формальне есе на тему «Екологія мовлення».

 

Тема: Текст як одиниця спілкування. Етапи підготовки тексту виступу.

            Складання плану виступу. Види читання і записування тексту виступу. Естетика тексту.

            Опрацювати с.63-65. Виконати вправу 5, с.67.

           Д\З  § 19-20, с.63-65. Вправа 7, с.67.

 

Тема: Говоріння. Усний контрольний діалог.

           Відеоматеріал

      

           Скласти діалог «Культура мовлення пов’язана з культурою мислення».

          Д/З Повторити § 15-18

 

Тема: Аудиторія (слухач, слухачі). Види слухання. Цілі слухання. Моделювання аудиторії. Контакт з аудиторією. Прийоми налагодження контакту.

          Опрацювати с.56-59

         Відеомітеріал

         Д\З  § 17-18, с.56-59. Вправа 7, с.62.

 

Тема: Особистість мовця (чарівність, артистизм, упевненість у собі, щирість, обізнаність, об’єктивність, доброзичливість). Риси гарного співрозмовника. Вимоги до мовлення оратора. Комунікативний стан мовця.

          Опрацювати с.51-52

           Відеоматеріал

           Д\З  § 15-16 , с.51-52. Вправа 7, с.55.

 

Тема:  Мовленнєва ситуація. Елементи мовленнєвої ситуації (мовець (адресат), слухач (аудиторія), предмет мовлення, умови успішного спілкування.

            Повторити с.46-47

           Д\З  § 13-14, с.46-47 Вправа 6, с.50.

 

Тема:  Риторика як мистецтво, наука й навчальна дисципліна.

            Аналіз контрольної роботи. Роль риторики в сучасному світі.

           Опрацювати с.46-47

 

         Д\З  § 13-14, с.46-47 Вправа 7, с.50.

 

Тема: Мовленнєва ситуація. Елементи мовленнєвої ситуації (мовець (адресат), слухач (аудиторія), предмет мовлення, умови успішного спілкування.

          Д\з  Повтрити §13-14  с 46-50. Вправа 7 с. 50.

 

Тема: Практична риторика. Риторика як мистецтво, наука й навчальна дисципліна.

         Аналіз контрольної роботи. Роль риторики в сучасному світі.

         Д\з  §13-14  с 46-50. Вправа 3 с. 48.

 

Контрольна робота № 1 за темою «Вступ. Лексикографія. Поняття норми в сучасній українській літературній мові. Лексична норма» (тестові завдання закритої та відкритої форми). ( у додатку)

                    Контрольна робота №1

                Д\З  Повторити тему «Лексикографія. Поняття норми в сучасній українській літературній мові. Лексична норма»

 

Тема:  Утвердження лексичної норми в словниках української мови (повторення й узагальнення).

             Переглянути відеоматеріали:

  

► Прочитайте. Назвіть слова, ужиті в переносному значенні. З якою метою автори використовують їх?

Текст 1

Письменникові багато треба вчитися в землероба. І найперше — прополюванню. Придивіться, як безмилосердно прополює городник свої грядки — все кволе, зайве, незріле — геть з поля! А як нещадно обрізує виноградар лозу, залишаючи, здавалося б, потворні цурпалочки... Читаєш не раз книгу і бачиш, як тут мало пололи, обрізали. Здорове й сильне «заглушили» бур’яни, чагарники.

Текст 2

НЕ БІЙТЕСЬ ЗАГЛЯДАТИ У СЛОВНИК

Це пишний яр, а не сумне провалля;

Збирайте, як розумний садівник,

Достиглий овоч у Грінченка й Даля,

Не майте гніву до моїх порад.

І не лінуйтесь доглядать свій сад.

Д\З  § 11-12 с.43-45 Вправа 7 с.45.

 

Тема:  Говоріння. Усний контрольний переказ тексту художнього стилю із творчим завданням.

РАДІСТЬ ДУШІ

       Тимко взявся за косу і хотів шаркнути нею по траві, але потім озирнувся, щоб глянути ще раз, чи вже далеко відійшла Орися. І коли він побачив її, щупленьку, босоногу, одиноку, беззахисну і довірливу, як голубка у своїй любові, то перший раз у житті від­чув, як хвилюючим болем застукотіло його серце, і щось ласкаве, тепле, як ті світлі сльози, що він їх змив поцілунком з личка коханої, покотилося йому в душу, і кров забухала швидше, груди задихали вільніше, і, розтираючи рукою малий гарячий клубок, що підступав до горла, Тимко подумав, що він тепер не одинокий і що йому є для чого жити на світі.

      Із цієї хвилини все те, що він бачив навколо себе, чув і відчу­вав, повнилося для нього новим змістом: йому ніби вставили інші очі, і він ними бачив тепер те, чого раніше не помічав, йому ніби підмінили душу, і він тепер відчував те, про що раніше й не дога­дувався. Навіть звуки він сприймав по-іншому,

       Він косив повагом, раз за разом махаючи і майже не відчува­ючи коси в руках. Раніше з кожним її рухом, переставляючи босі ноги по скошеній щіточці трав’яного прикоріння, Тимко відчував холодну і липку в’язь лугової землі, і почуття це було неприєм­ним, тепер же земля під ногами була тепла, ласкава, як дихання паруючої ріки. Трава, яка здавалася йому раніше стальною, дзве­нючою, як щось неживе, тепер розступалася перед ним прозоро- зеленою морською хвилею, як перед молодим богом, розкрива­ючи те, що раніше приховувала: всю свою потаємну красу. Він бачив, що зверху вона суха і колишеться навіть без вітру, а при самій землі, між стеблинками, притаїлися росинки і яскраво поблискують.

        Хвилинами його брав жаль, і він стримував косу, щоб не пору­шити тієї затаєної краси. «Я не знаю, чи там угорі наді мною є життя, але я добре бачу, що вся краса тут, на землі»,— розду­мував він. Потім знову став косити, докоряючи сам собі в душі за те, що він милується і все ж нищить цю красу.

         Але одного разу на новому розгоні він зупинив косу і, кинувши її на землю, присів навпочіпки і обережно, лагідно розгорнув паль­цями густий кущик трави: у зеленому затишному храмі, вся пере­плетена золотими нитками сонця, на високому гінкому стебельці росла лугова цариця — ромашка, і те, що вона така прекрасна, і те, що її так звати, зачарувало його, і він, присівши, дивився на неї, не зводячи очей, усміхаючись, як до гарненького маляти, і все шепотів: «Невісточка, невісточка»,— і йому хотілося дотор­кнутися до неї хоч пальцем. Але він утримався, щоб не збити з неї росички, не зняти дорогої краси, дарованої природою. Він так і залишив квітку разом із густим кущиком трави в її зеле­ному храмі і, обережно обкосивши, пішов далі (За Г. Тютюнни­ком; 435 слів).

► Докладно перекажіть текст, доповнюючи його висловленням власного ставлення до Тимка.

Д\З  Повторити § 9-10 с.38-42

 

Тема: Основні групи фразеологізмів, багатозначність, синонімія й антонімія фразеологізмів. Уживання слів у фразеологізмах відповідно до їхнього стилістичного забарвлення.

Переглянути відеоматеріали:

  

Д\З  § 9-10 с.38-42 Вправа 7 с.42.

Сайт проекту
Календар
«  Лютий 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2021
Конструктор сайтів - uCoz