Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Українська моваПідручник «Українська мова» 10 клас Автор Олександр Авраменко Тема: Особливості кличного відмінка. Д\з Опрацювати § 55-56 стор.175-178. Виконати вправу 7 стор. 178
Тема: Словозміна іменників IV відміни. Д\з Виконати вправу 6 стор. 174
Тема: Закінчення іменників ІІІ відміни в орудному відмінку Д\з Виконати вправу 2 стор. 172
Тема: Закінчення іменників чоловічого роду ІІ відміни в родовому відмінку. Відмінкові закінчення іменників з конкретним та абстрактним значенням (терміна – терміну, феномена – феномену). Паралельні закінчення іменників чоловічого роду давального відмінка (-ові, -еві (-єві) , -у (-ю) ); іменників знахідного відмінка (назв побутових предметів (узяв олівець – узяв олівця, написав лист – написав листа); іменників місцевого відмінка однини (на коні – на коневі, в ліжку – на ліжкові, в гаї – в гаю, на торзі – на торгу); іменників місцевого відмінка множини (кістьми – костями, крильми – крилами, чобітьми – чоботями тощо). Д\з Опрацювати § 54 стор.171-174. Вправа 7 стор 174.
Тема: Складні випадки відмінювання іменників. Закінчення іменників І відміни в орудному відмінку. Усне висловлення за темою «Весняне пробудження природи». Д\з Повторити § 52-53 Складні випадки відмінювання іменника стор.166-170. Вправа 7 стор.170.
Тема: Іменники, що мають лише форму однини або множини. Написання вільного есе про явища природи, що викликають найбільше захоплення й здивування. Д\з Опрацювати § 50-51 стор. 161-165. Вправа 7 стор. 165 (письмово)
Тема: Визначення роду невідмінюваних іменників та абревіатур, правила вживання їх. Переказування тексту наукового стилю, що містить незмінювані іменники. Д\з Опрацювати § 52-53 Складні випадки відмінювання іменника стор.166-170. Вправа 4 стор. 168 (письмово)
Тема: Іменники спільного і подвійного роду. Складання речень з іменниками спільного роду (бідолаха, причепа, базіка, трудяга, ледащо, шульга, староста, ручище, забудько тощо). Д\з Вправа 5 стор.158 (письмово)
Тема: Паралельні родові форми іменника (зал – зала, птах – птаха, плацкарт – плацкарта тощо). Іменники чоловічого та жіночого роду, що означають назви людей за діяльністю (поет – поетеса, поетка; директор – директорка, робітник – робітниця та ін.). Д\з Скласти діалог «Моя майбутня професія» із використанням іменників на позначення назв осіб за родом діяльності у формі чоловічого та жіночого роду.
Тема: Рід іменників (складні випадки узгодження роду іменників типу кір, дріб, біль, нежить, пил, степ, ступінь, путь та ін. з іншими частинами мови). Написання електронного листа. Д\з Опрацювати § 49 Рід іменника стор.156-160. Вправа 7 стор 160.
Тема: Морфологічна норма. Морфологічна помилка. Іменник Написання вільного есе за змістом висловів народної мудрості. Д\з Опрацювати § 48 Морфологічна норма стор. 152-155. Вправа 7 стор. 155. _______________________________________ 1.«Складні випадки написання географічних назв» Укладання карти віртуальної подорожі світом. Д\з Опрацювати § 44-45 Складні випадки написання географічних назв Вправа стор.143 (письмово) 2. Розрізнення прислівників і співзвучних сполук (збоку – з боку, зрештою – з рештою, всередині – в середині тощо). Правила написання їх. Коментування висловлень відомих людей про ставлення до свого здоров’я. Д\з Опрацювати §46 Розрізнення прислівників і співзвучних сполук Вправа 7 стор. 146 (письмово) 3. Написання не, ні з різними частинами мови. Письмове обґрунтування свого вибору «Що означає «бути відповідальним»?» Д\з Опрацювати §47 Написання не, ні з різними частинами мови. Вправа 7 стор. 151 (письмово)
Посилання на тестування: Орфографія. Велика літера у власних назвах. Правопис слів іншомовного походження
|
Сайт проекту
Календар
Погода Полтава
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||