Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Українська моваУкраїнська мова: підручник для 11-го кл. загальноосвіт. навч. закл.: рівень стандарту/О. В. Заболотний, В. В. Заболотний. – К.: Генеза, 2011. Завдання з української мови для учнів 12 класів Тема: Підготовка до ДПА та ЗНО. Для учнів, які будуть складати ДПА:
1.Не відволікайтеся під час прослуховування тексту; слухайте уважно, максимально зосередившись на читанні вчителя. 2. Під час першого прослуховування тексту намагайтеся уявити почуте в образах, а також час і місце, про які йдеться. 3. Після першого прослуховування тексту намагайтеся згадати, з яких за змістом частин він складається (частини співвідносні з абзацами) і в якій послідовності розгортаються події чи йде виклад думок. Протягом відведених 5 хвилин між двома читаннями тексту можна занотувати в чернетці слова, словосполучення, прості речення, дати, умовні позначення (по суті, це має бути план переказу). 4. Під час повторного читання не намагайтеся записати абсолютно все чи майже все почуте в чернетку, краще занотовуйте ключові слова, словосполучення чи невеликі речення, дати й власні назви. Радимо при цьому в чернетці пропускати між записами по одному-два рядки для того, щоб потім уписати у вільні місця відтворене з пам’яті. 5. Написавши переказ у чернетці, уважно прочитайте й відредагуйте його (перевірте текст на предмет тавтології, багатства словника, поділу на абзаци, милозвучності, правописного оформлення тощо). 6. Уважно перепишіть редагований текст начисто. 7. Перевірте чистовий варіант переказу.
Для учнів, які будуть складати ЗНО: Переглянути відео:
Тема: Складне речення. Система розділових знаків.
Тема: Просте речення. Члени речення.
3. Виконати вправу 70, с.49
Тема: Слово, словосполучення, речення.
Повторення, узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з української мови. Тема: Частини мови.
1. На кожній скатертині свій хліб. 2. Язик буває гостріший за шаблю. 3. Золото не іржавіє, розумний чоловік не зазнається. 4. Мудра людина не починає спілкування зі слова “я”. 5. Рот – один, вух – двоє, кажи раз, але слухай сорок два рази. 6. Говорив жартома, а висловив усе, що хотів. 7. Язика нікому не пришиєш.
Тема: Морфологічна будова слова. Написання слів з найуживанішими орфограмами.
Морфема – це найменша неподільна значуща частина слова. Корінь - основна обов'язкова для кожного слова морфема, що виражає його лексичне значення. Префікс – морфема, що стоїть перед коренем чи іншим префіксом. Суфікс – морфема, що посідає місце після кореня чи іншого суфікса. Постфікс - службова морфема, розташована в слові після закінчення і виконує словотворчу і граматичну роль.
Тема: Лексикологія і фразеологія.
Урок: 1.Запам’ятайте визначення: Резюме — це документ, у якому коротко викладено особисті, освітні та професійні відомості про людину, адресований роботодавцеві. Складається особою, що бажає зайняти певну вакансію, під час прийому на роботу. Особливістю такого документа є стислість (його обсяг, як правило, не перевищує 1 аркуша). Основні реквізити резюме:
У резюме відомості про професійну діяльність та освіту викладають у зворотному хронологічному порядку.
Урок: 1. Повторити правила вживання апострофа (див. схему) 2. Повторити правила вживання мякого знака: https://zno.if.ua/?p=1400 3. Виконати вправи: 215 (письмово), 217 (усно). Пройдіть тестування: Вживання апострофа ________________________________________________________________ Урок: Повторити стилі мовлення та їх особливості (таблиця на форзаці підручника).
|
Сайт проекту
Погода Полтава
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
|