Суббота, 30.09.2023, 11:52
Вітаю Вас Гость | RSS

ЛІЦЕЙ №47 "АЛЬТЕРНАТИВА" ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Бажаємо Вам всім мирного неба, світлих надій, упевненості у завтрашньому дні та довгих мирних років життя у квітучій Україні!

Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Українська література ІІ сем.

Українська література 11 клас

Українська література (рівень стандарту): підруч. для 11кл. закл. загальн. середн. освіти  / Олександр Авраменко. -  К.: Грамота, 2019. – 256с.: іл

Тема: РМ у Дискусія  «У чому сенс життя?»

Дискусія — форма колективного обговорення, мета якої — виявити істину через зіставлення різних поглядів, правильне розв’язання проблеми. Під час такого обговорення виявляються різні позиції, а емоційно-інтелектуальний поштовх пробуджує бажання активно мислити.

            Виступ дискусійного характеру здебільшого будується таким чином: у виступі мають бути вступна частина (вказівка на те, що говоритиме виступаючий і чому), основна частина (виклад власних поглядів на певну проблему чи питання, докази), висновки (пропозиції). У такому виступі часто використовується ілюстративний матеріал для доведення основної думки (тези) висловлювання. Виступ дискусійного характеру намагайтеся буду­вати з доброзичливістю. Навіть виступ проти якоїсь ідеї, думки потрібно будувати як підтримку позитивного, що є в заперечен­нях того, хто з вами сперечається.

Ознайомлення з пам’яткою «Правила дискусії»

  • Відверто висловлювати думки.
  • Поважати точки зору всіх членів дискусії.
  • Бути тактовним. Слухати інших, не перебиваючи.
  • Не говорити занадто довго та занадто часто.
  • Водночас має говорити лише одна особа.
  • Дотримуватися позитивних ідей та стосунків.
  • Не критикувати себе та інших.

Правила побудови виступу

Теза — докази — аргументи — висновок.

Домашнє завдання: підготувати виступ дискусійного характеру «У чому сенс життя?»

 

Тема: Умовність зображення. Загальнолюдські мотиви й гуманістичні цінності. Біологічні інстинкти і духовна воля до життя.  Ідея перемоги духа над матерією.

           Опрацювати c.142 -144

          Переглянути відеоматеріал:

         Домашнє завдання:  виписати  характеристики героїв повісті-поеми О. Турянського «Поза межами болю»

 

Тема: О.Турянський. Поема у прозі «Поза межами болю».

           Опрацювати с.141-142 (конспект)

           Переглянути відеоматеріали:

   

           Домашнє завдання: виписати визначення з ТЛ: поема у прозі с.142

 

Тема: Життя і творчість Осипа Турянського.

           Опрацювати c.140 -141

           Переглянути відеоматеріал: 

           Домашнє завдання:  прочитати поему у прозі О. Турянського «Поза межами болю»

 

Тема: Аполітичність, наскрізна життєствердність, метафоричність і міфологізм у поезіях «Зелена Євангелія», «Різдво» («Коляда» -оглядово).

             Опрацювати с.136-138

             Переглянути відеоматеріали:

  

            Домашнє завдання:   вивчити напамять одну із поезій Б.-І. Антонича (на вибір)

 

Тема: Життєвий і творчий шлях Богдана-Ігоря Антонича.

           Опрацювати c.134 -136

           Переглянути відеоматеріал:

           Домашнє завдання:  Виписати визначення понять: асоціативність, міфологізм с.135-136

 

Тема: Автономність, відкритість зарубіжним традиціям і новітнім процесам, розвиток української літератури в Західній Україні до 1939 р

          Опрацювати с.132-133

          Переглянути відеоматеріал: 

           Домашнє завдання:   законспектувати с.132-133

 

Тема: КР№3 Остап Вишня , В Підмогильний.  Модерна драматургія(тести)

            Контрольна робота 

          Виконати тестові завдання (додаток 1)

 

Тема: Урок виразного читання М. Куліш. «Мина Мазайло»

           Виразно читати текст п’єси у підручнику: с.127-131

           переглянути матеріал http://razomlexko.blogspot.com/2016/03/blog-post_10.html

           Домашнє завдання:  Повторити творчість М.Куліша        

 

Тема: Образи дійових осіб. Сценічне втілення. Актуальність п’єси у наш час.

           Опрацювати c121-124

          Переглянути відеоматеріал:

          Домашнє завдання:   Випишіть яскраві ремарки з комедії М. Куліша «Мина Мазайло». Поясніть їхню роль у характеротворенні дійових осіб.

 

Тема: Життєвий і творчий шлях Миколи Куліша. Зв'язок із театром Л.Курбаса.

          Опрацювати підручник: с.117-119

          Переглянути відеоматеріал:

          Домашнє завдання: с.117-119 (конспект), прочитати сатиричну комедію М.Куліша «Мина Мазайло»

 

Тема: Розвиток національного театру («Березіль» Л. Курбаса, Харківський театр ім. І. Франка), драматургії 1920-1930рр.

           Опрацювати c. 115- 117

           Переглянути відеоматеріал:

          Домашнє завдання:   конспект c. 115- 117

 

Тема: Позакласне читання. Усмішки Остапа Вишні

Опрацювати відеоматеріал:

   

Домашнє завдання: проілюструйте один із прочитаних творів Остапа Вишні

 

Тема: «Сом». Оптимізм, любов до природи, м'який гумор як риси індивідуального почерку Остапа Вишні.

             Опрацювати підручник с. 101-103

              Переглянути відеоматеріал

             Домашнє завдання: прочитати декілька усмішок Остапа Вишні на вибір

 

Тема: «Моя автобіографія» — гумористична розповідь письменника про свій життєвий шлях.

             Опрацювати підручник: с.99-100 (конспект)

             Переглянути відеоматеріал:

   

              Домашнє завдання: ТЛ: усмішка, фейлетон ( записати визначення в зошит) с.101

 

Тема: Остап Вишня (Павло Губенко). Трагічна доля українського гумориста, велика популярність і значення його усмішок у 1920-ті роки.

             Опрацювати c.97-99

             Переглянути відеоматеріал:  https://ukrmov.gq/2020/04/20/2kul34/

            Домашнє завдання:   конспект c. 97-99, прочитати «Моя автобіографія».

 


 

Сайт проекту
Календар
«  Сентябрь 2023  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2023
Конструктор сайтов - uCoz