Пятница, 07.10.2022, 07:01
Вітаю Вас Гость | RSS

ЛІЦЕЙ №47 "АЛЬТЕРНАТИВА" ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Із 01.09.2022 року освітній процес у нашому навчальному закладі буде організовано із застосуванням технологій дистанційного навчання та змішаного навчання

Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Українська література ІІ сем.

Українська література

Підручник «Українська література» 10 клас (Автори Олександр Авраменко, Василь Пахаренко)

Тема: Микола Вороний. Коротко про життя і творчість, багатогранну діяльність митця. М. Вороний – ідеолог модернізації української літератури. Естетична програма митця, націленість на модерністські течії в новій літературі. Його творчість – перша декларація ідей і форм символізму.

Опрацювати підручник: с.229-234 (конспект)

Переглянути відеоматеріал:

  

              Домашнє завдання: ТЛ: Символізм ( записати визначення в зошит) с.234

 

Тема: Контрольний твір (есе) за літературною спадщиною Лесі Українки.

          Написати есе за творчістю Лесі Українки на одну з тем: Дивовижний світ природи у драмі Лесі Українки "Лісова пісня" Ідея гармонії людини і природи у драмі-феєрії Лесі Українки "Лісова пісня"

        Домашнє завдання:  Повторити творчість Лесі Українки

 

Тема: Почуття кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих сил людини. Художні особливості драми-феєрії.

            Виконайте завдання 1,2,3 на стор.227 підручника.

           Переглянути відеоматеріал:

          Домашнє завдання: Дайте відповідь на питання (письмово): що єднає Мавку і Лесю Українку?

 

Тема: Неоромантичне ствердження духовної сутності людини, її творчих можливостей. Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями особистості, дійсністю і мрією. Симбіоз високої духовності і буденного прагматизму в образі Лукаша.

          Опрацювати підручник: с.224-226 (проблематику записати в зошит)

          Переглянути відеоматеріал:

         Виконайте завдання 3. на стор.228 підручника.

         Домашнє завдання:   Складіть план до образу дядька Лева. Можете використати матеріал з відео або з підручника (стор.226).

 

Тема: Символічність образів Мавки і дядька Лева – уособлення духовності і краси. Мати Лукаша й Килина – антиподи головній героїні Мавці.

          Опрацювати підручник с.226 - 227

         Переглянути відеоматеріал:

  

             Домашнє завдання: Опрацювати стор. 226-228. Дібрати цитати до характеристики образів.

 

Тема: Драма-феєрія «Лісова пісня». Фольклорно-міфологічна основа.

          Природа і людина у творі.

         Опрацювати підручник: с.221-226,  ТЛ: драма-феєрія (визначення письмово)         

          Переглянути відеоматеріал:

  

              Домашнє завдання:  Опрацювати стор. 219-226. Прочитати драму-феєрію «Лісова пісня».

 

Тема: Призначення поета й поезії, мужність ліричної героїні, автобіографічні мотиви («Слово, чому ти не твердая криця…»). Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети («Мріє, не зрадь»). Зображення повені людських почуттів у вірші «Стояла я і слухала весну…».

Опрацювати підручник с.214-218

Переглянути відеоматеріал:

  

Домашнє завдання: виразно читати та аналізувати дані поезії

 

Тема: «Contra spem spero!» як світоглядна декларація сильної, вольової особистості. Символічність, романтичні образи, образотворчий прийом контрасту.

Опрацювати підручник: с.212-214,          

Переглянути відеоматеріал:

  

              Домашнє завдання: вивчити напамять поезію «Contra spem spero

 

Тема: Леся Українка (Лариса Косач). Життєвий і творчий шлях.

           Опрацювати підручник с.206-212, ТЛ: неоромантизм (визначення),

           інтернет-джерела https://www.radiosvoboda.org/a/lesia-ukrayinka-10-faktiv/31096181.html

           Переглянути відеоматеріал:

          Домашнє завдання: вивчити біографію Лесі Українки

 

 

Тема: Альманах «З–над хмар і з долин», угруповання «Молода муза» - звязок із зарубіжною літературою, «нова» драма на межі століть

         Опрацювати матеріал: «Молода муза»

«Молода муза» — літературне угруповання українських письменників, діяло у Львові протягом 1906-1909 рр. як клуб літераторів. До «Молодої музи» належали В. Бирчак, П. Карманський, Б. Лепкий, О. Луцький, В. Пачовський, С. Твердохліб, С. Чарнецький, М. Яцків. Близькими до цієї групи були такі письменники, як Ф. Коковський, М. Рудницький, О. Туринський, композитор

С. Людкевич, скульптор М. Паращук, маляр І. Северин.

Маніфест 1907 року пропагував аполітизм, чисте мистецтво, утечу від життя, культ підсвідомого. «Молодомузівці» запровадили й активно експлуатували деякі нові теми: утечу від життя, оспівування смерті, самотності, зображення нічного життя великих міст, артистичної богеми, культ підсвідомих видінь, які не були новими для європейської літератури, однак в українській літературі ще не прозвучали з достатньою силою. У зв’язку із цим частину їхнього дискурсу становив інтерес до французького символізму й зокрема перекладів Бодлера. Однак поезія «молодомузівців» так і не виробила нової мови для вияву нових почуттів. Вона застосувала старі слова, стару метрику, старі, часто фольклорні кліше.

«Молода муза»  не мала концептуальної естетичної програми й відповідно солідного теоретичного дискурсу. Група згуртувалася навколо журналу «Українська хата». (1909-1914 рр.), зокрема М. Сріблянський, М. Євшан, А. Товкачевський, Г. Чупринка, П. Богацький, де пропагували культ сильної особистості, роздвоєної душі, настроєності, крайнього індивідуалізму. Якщо «молодомузівці» спромоглися лише позначити певні координати нового модерного дискурсу й нової філософії мистецтва, то розвинули їх Микола Євшан та його колеги з київського журналу «Українська хата». (1909-1914 рр.). Ніцшеанство лягло в основу дискурсу «хатян». Завдання журналу — принести «помочі і світла в темну українську хату». Засновники журналу прагнули розширити рамки української культури, модернізувати її, головним об’єктом їхньої критики було «старе» народництво або українофільство в усіх його політичних та мистецьких виявах. Тут друкувалися поезія й проза «модерністів», передовсім поетів «Молодої музи», а також усі, чия творчість була позначена естетичними інтересами (Володимир Винниченко, Ольга Кобилянська, Михайль Семенко, Гнат Хоткевич, а також дебютанти часопису Павло Тичина, Максим Рильський, Володимир Свідзінський).

        Переглянути відеоматеріал:

               Домашнє завдання: підготувати повідомлення про представників «Молодої музи»

___________________________________________________________________

    Тема: Проблеми душевної рівноваги, повноцінного життя, специфіки творчого процесу. Психологічно переконливе розкриття внутрішнього стану людини.

              Опрацювати с.133.

             Відеоматеріали:

 

          Д\З   Виконати завдання №9 (п.1-3), с.156

 

    Тема:  Психологічна  новела «Intermezzo»  з жанровими ознаками «поезії у прозі». Автобіографічна основа. Символічні образи, ускладнена метафора. Поетика і мпресіонізму.

               Опрацювати с.131 -133.

               Відеоматеріали:

  

             Д\З Вибрати із тексту цитати до образу Утоми, Нив у червні, Сонця, Зозулі, Жайворонка

 

          Тема: Михайло Коцюбинський. Життя і творчість, гуманізм світогляду. Жанр новели у творчості М. Коцюбинського. Еволюція художньої свідомості: від просвітницьких орієнтацій і реалізму до модернізму. Значення стильового новаторства М. Коцюбинського для української літератури.

          Опрацювати с.112 -122. ТЛ: Імпресіонізм, новела (конспект)

   

           Д\З   Вивчити біографію М. Коцюбинського. Прочитати новелу «Intermezzo».

 

        Тема: Особистісні чинники у світогляді людини на рубежі віків. Посилення зв’язку з культурою Європи, активні націотворчі процеси. Основні рисиу країнського прозового модернізму (О. Кобилянська, М. Коцюбинський, В. Стефаник, В. Винниченко). «Нова школа» у прозі.

        Опрацювати с.111 -116.

         Д\З Запишіть представників напряму модернізму в різних видах мистецтва.

Сайт проекту
Календар
«  Октябрь 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2022
Конструктор сайтов - uCoz