Четвер, 25.02.2021, 07:56
Вітаю Вас Гість | RSS

Комунальний заклад "Полтавська вечірня (змінна) школа №1 Полтавської міської ради Полтавської області" вул.Сакко,14 м.Полтава, 36015 тел./факс (0532)51-30-11 e-mail: vzsh1poltava@gmail.com

Вся інформація про ЗНО для випускників на сайтах http://testportal.gov.ua/ та http://zno-kharkiv.org.ua/ Розпочалася реєстрація для участі в зовнішньому незалежному оцінюванні з 1 лютого до 5 березня включно

Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Українська література

Українська література

Підручник Українська література 10 клас

Автори Олександр Авраменко, Василь Пахаренко

 Тема: Контрольна робота № 2. «І. Франко − титан духу і думки» (тестування, розгорнені відповіді на запитання).

                 Контрольна робота №2 «І.Франко − титан духу і думки»

            Виконати контрольну роботу

            Д\З Повторити творчість І.Франка

 

 Тема: Роль І. Франка в розвитку драматургії й театру («Украдене щастя»).

            Опрацювати с.108 -109.

            Відеоматеріали: https://eleonoralove1.wixsite.com/franko-moisey/franko-dramaturg  

              Д\З Виконати завдання 10  с.109-110

 

 Тема: Новела «Сойчине крило» – жіноча доля в новітній інтерпретації. Образ героя-адресата – уособлення боротьби між «естетикою» і «живим чоловіком». Гуманізм новели.

            Відеоматеріали: https://dovidka.biz.ua/soychine-krilo-analiz/

  

              Д\З   Вибрати цитати із тексту до образів Массіно -Хоми та Мані

 

 Тема: Проза І. Франка (ідеї, проблеми). Художні шукання прозаїка. Франко й український модернізм.

             Опрацювати с.108, ТЛ: поняття про модернізм.

             Відеоматеріали: https://ukrlit.net/making1/tqd4u.html

               Д\З  Прочитати новелу «Сойчине крило»

 

 Тема: РМ № 2 (п). Есе «Специфіка розкриття мотиву шукань землі обіцяної в Біблії та художній літературі» (письмово).

ЕСЕ – невеликий за обсягом прозовий твір, що має довільну композицію і виражає підкреслено індивідуальну точку зору автора та враження з конкретного приводу чи питання й не претендує на вичерпне та визначальне трактування теми.

  Завданням есе  є інформація або пояснення        

           Визначальними рисами есе є:

 невеликий обсяг,  

 довільна композиція,

незвичайна манера мислення.

Стиль есе відрізняється образністю, афористичністю, використанням свіжих метафор, нових поетичних образів, свідомою настановою на розмовну інтонацію та лексику. На перший план виступає особистість автора

Стиль – художній або публіцистичний. Емоційність, експресивність, яскрава образність досягаються вживанням метафор, порівнянь, алегоричних і притчевих образів, символів. Коректність у висловленні дискусійних думок.

          Побудова вільного  есе

1)​ вступ, у якому необхідно обґрунтувати вибір теми, правильно сформулювати тезу;

2)​ основна частина, у якій відбувається розгортання думки щодо порушеної проблеми та подається її аргументація;

3)​ узагальнення висновків відповідно до теми.

          Д\З Написати есе на тему «Специфіка розкриття мотиву шукань землі обіцяної в Біблії та художній літературі»

 

 Тема: Проблематика твору: історичний шлях нації, визначна особистість як її провідник, пробудження національної свідомості, історичної пам’яті.

            РМ № 1 (у). Дискусія щодо проблеми безвідповідальності в житті людини (усно).

            Опрацювати с.97-98

           Відеоматеріал

                   https://velychlviv.com/chytatski-notatky-5-punktiv-duhovnosti-mojseya-ivana-franka/

 

Д\З  Вибрати цитати із тексту до образу Мойсея. Провести паралель між біблійним  та Франковим образом Мойсея.

 

 Тема: Поема «Мойсей» – один із вершинних творів І.Франка. Пролог до поеми – заповіт українському народові.

            Опрацювати с.95 – 97 (конспект),

          ТЛ: терцини.

          Відеоматеріал:

          Д\З   Виразно читати поему «Мойсей», с.99-107.

 

Тема: Філософська поезія. Змістовий зв’язок «Легенди про вічне життя» з поезією збірки «Зів’яле листя». Драматизм людських стосунків, роздуми про взаємність кохання.

             Опрацювати с.91-95

             ТЛ: філософська поезія.

             Відеоматеріал:

  

               Д\З  Виразно читати «Легенду про вічне життя», с.91-95.

 

Тема: Поезії «Ой ти, дівчино, з горіха зерня», «Чого являєшся мені...».Широка емоційна гама почуттів ліричного героя, ствердження невмирущості почуттів, ідеалу кохання.

            Опрацювати с.89 - 91

  

              Д\З   Вивчити напамять поезію  «Ой ти, дівчино, з горіха зерня» с.85

 

Тема: Поетична збірка «Зів’яле листя», загальне уявлення про її композицію. Місце любовної теми у творчості І. Франка. Життєві імпульси появи творів (автобіографічність).

            Опрацювати с.85-88

   

            Д\З  Опрацювати 86 -88 (конспект).

 

Тема: Лірика збірки «З вершин і низин». Загальне уявлення про композицію збірки. Творчість великих майстрів Відродження; символ вічної жіночності, материнства, краси; суперечки про роль краси і користі («Сікстинська мадонна»).

         Франкова концепція поступу людства, вираження незламного оптимізму («Гімн» («Замість пролога»)).

         Опрацювати с.82-85, ТЛ: сонет

  

     Д\З  Опрацювати с 82-85, вивчити напамять «Гімн» І.Франка

 

Тема: Іван Франко. Письменник, учений, громадський діяч. Багатогранність діяльності, її вплив на культурний і політичний розвиток України. Франко-перекладач, публіцист. Значення творчості для розвитку української літератури, у пробудженні національної свідомості. Творчість І. Франка в музиці.

          Опрацювати с.76-82

  

               Д\З  Опрацювати 76 -82.

 

Тема: Лірика збірки «З вершин і низин». Символ вічної жіночності, материнства, краси.(«Сікстинська мадонна»).

          Вираження незламного оптимізму («Гімн» («Замість пролога»)).

          Д\з  Опрацювати с. 82-85.

 

Тема: Іван Франко. Письменник, учений, громадський діяч. Багатогранність діяльності.

          Д\з  Опрацювати с. 76-82.

 

Тема: Контрольний твір (есе) за доробком І. Карпенка-Карого (завдання у додатку на окремому аркуші)

             Контрольний твір

           Д\З написати твір на тему: «Чи актуальна п’єса «Мартин Боруля» І. Карпенка-Карого сьогодні»

 

Тема:  ПЧ № 1. «Хазяїн» І. Карпенка-Карого.

           Переглянути матеріали: https://sluhay.com.ua/8672425:ivan-karpenko-karij-martin-borulya

Д\З  Прочитати «Хазяїн» І. Карпенка-Карого.

 

Тема:  Комедія «Мартин Боруля», її сценічна історія. Дворянство як міф про краще життя. Підміна особистісних етичних цінностей. Образ Мартина Борулі.

              Комедія — драматичний твір, у якому засобами гумору та сатири викриваються негативні суспільні та побутові явища, розкривається смішне в навколишній дійсності людини чи тварини.

             Переглянути відеоматеріал:

  

Д\З  Опрацювати с 72-75, прочитати «Мартин Боруля».

 

Тема: Розвиток драматургії: соціально-побутові та історичні драми й комедії М. Старицького, М. Кропивницького, Панаса Мирного та ін. Популярність «театру корифеїв» в Україні та за її межами. Іван Карпенко-Карий (І. Тобілевич). Основне про життєвий і творчий шлях митця, світогляд, багатогранність діяльності. Жанрова різноманітність творів.

           Переглянути відеоматеріали:

  

Д\З Опрацювати с 61-71.

Сайт проекту
Календар
«  Лютий 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2021
Конструктор сайтів - uCoz