Суббота, 30.09.2023, 12:09
Вітаю Вас Гость | RSS

ЛІЦЕЙ №47 "АЛЬТЕРНАТИВА" ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Бажаємо Вам всім мирного неба, світлих надій, упевненості у завтрашньому дні та довгих мирних років життя у квітучій Україні!

Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Укр.мова 12 клас ІІ сем. 1 частина

Українська мова (рівень стандарту): підручн. для 11 кл. закл. загальн. середн. Освіти/Олександр Авраменко. – К.: Грамота, 2019.

Тема: Творення і правопис дієприкметників і дієприслівників. Дієприкметниковий та дієприслівниковий звороти.

            Повторіть матеріал, переглянувши відео

           Випишіть у першу колонку дієприкметники, у другу -  дієприслівники

           Збудований, намалювавши, радіючи, обсаджений, збудувати, квітковий,  розквітаючи, обсадити, позолочений,  радісний, будівельний, намалювати, малюнок, розквітлий, радіючий, садовий, існуючи.

 

Тема: Види, часи, способи дієслів.

            Повторіть матеріал, переглянувши відео

 

 

Тема: Розряди числівників за значенням. Займенники. Відмінювання. Правопис.

            Повторіть матеріал, переглянувши відео

               Перегляньте відео

               Провідміняйте подані займенники. Вкажіть їх розряди, особливості відмінювання.

                Себе, абихто, я, чий-небудь, він, чийсь, що.

 

Тема: Контрольне есе. Чи вміємо ми робити висновки з помилок?

           Пригадайте:

         Есе (від франц. essai – спроба, проба, нарис) — прозаїчне висловлювання невеликого об’єму і вільної композиції, що виражає індивідуальні враження і міркування з конкретного приводу або питання і свідомо не претендує на вичерпну відповідь.

Напишіть есе на тему «Чи вміємо ми робити висновки з помилок»

 

Тема: Розряди прикметників. Ступені порівняння. Відмінювання прикметників.

            Повторіть матеріал, переглянувши відео https://webpen.com.ua/pages/Morphology_and_spelling/adjective_grammatically_characteristic.html  

            Опрацюйте матеріал презентації та виконайте завдання, розміщені в ній.

 

Тема: Рід і число іменників, їх стилістичні властивості. Відмінювання іменників.

          Повторіть матеріал, переглянувши відео

          Прочитайте с. 181 – 182 підручника.

          Виконайте вправу 2, с. 182-183.

 

Тема: Фразеологізми. Фразеологічні синоніми.

           Повторіть теоретичний матеріал с. 173-174.

           Перегляньте презентацію та виконайте завдання, запропоновані в ній.

 

Тема: Уживання слів у переносному значенні, синонімів, антонімів, омонімів у текстах різних стилів.

            Опрацюйте матеріал презентації:

             Виконайте вправу 4, с.156.

 

Тема:  Написання слів разом, окремо, через дефіс.

            Перегляньте відео

            Опрацюйте матеріал презентації: 

            Виконайте вправу 4, с. 26.

 

Тема: Написання прізвищ та географічних назв.

           Повторіть правила, опрацювавши матеріал за посиланням https://docs.google.com/document/d/134c3Su8pGeGI8y_cXWA18ZcHVfG3VM_TIlPKaNsXP1g/edit

          Виконайте завдання:

    Вставте потрібні літери (и, і, ї, е, є).

   Ч..л.., Р..чмонд, Єр..хон, С..ц..л..я, Аркт..ка, С..мфероп..ль, С..рія, Т..бет, Австр..я, Гр..нвіч, Чуваш..я, Кр..т, К..пр, Т..бет, Амер..ка, Флор..да, Р..о-де-Жанейро, Г..мала.., Ізма..л, Корс..ка, Пак..стан, Кр..т, Єг..пет, Мадр..д, С..нгапур, В..флеєм, Р..м, Балт..ка, Ват..кан, В..зант..я, Кембр..дж.

 

Тема: Складні випадки вживання м’якого знака, апострофа.

           Повторіть правила вживання м’якого знака, апострофа, переглянувши презентацію:

           Виконайте вправи з презентації.

 

Тема: Складні випадки наголошення слів.

          Перегляньте відео

 

Тема: Подовження, спрощення у групах приголосних. Чергування голосних і приголосних звуків.

                     Пригадайте:

Подовження - явище, притаманне українськiй мовi (на вiдмiну вiд багатьох iнших). Подовжуються приголоснi д, т, з, с, ц, л, н, ж, ч, ш, якщо вони стоять у позицiї мiж голосними:

  1. Виконайте вправу: Від поданих слів утворіть прикметники. Запишіть їх фонетичною транскрипцією. Чи в усіх утворених словах відбулося спрощення. Чому?

Контраст, проїзд, совість, ремесло, гігант, злість, милосердя, парламент, жалість, піст, цілість, область, кількість.

 

Тема: Аналіз контрольних робіт. Робота над помилками.

           Повторіть с. 189, 194 – 195, 197 - 198, 201.

           Проаналізуйте помилки, які ви допустили в контрольній роботі з теми «Практична риторика».

 

Тема:  Контрольна робота №3. Практична риторика.

             Контрольна робота №3. Практична риторика 

 

Тема: Підготовка, написання, виголошування тексту етикетного жанру (на вибір учня).

           Перегляньте відео  

            Напишіть текст етикетного жанру (на вибір).

           Підготуйтесь до контрольної роботи з теми: Практична риторика.

 

Тема: Етикетні жанри. Привітання. Вибачення.

           Прочитайте с. 201;

           Виконайте вправу 3, с.202

 

Тема: Оцінювальні жанри. Характеристика.

            Перегляньте відео

           Виконайте вправу 4 (Д), с.200.

 

Тема:  Оцінювальні жанри. Похвала. Осуд. Рецензія.

           Опрацюйте теоретичний матеріал на с. 197 -198.

           Перегляньте презентацію та виконайте завдання, запропоновані в ній.

 

Тема: Діалогічні жанри. Листування. СМС – повідомлення.

          Опрацюйте теоретичний матеріал на с. 195.

          Виконайте вправу 5 (1), с.196.

 

Тема: Діалогічні жанри. Телефонна розмова.

          Перегляньте презентацію та виконайте завдання, запропоновані в ній.

 

Тема: Діалогічні жанри. Бесіда. Функції бесіди, етапи бесіди.

           Перегляньте презентацію:

           Опрацюйте теоретичний матеріал на с. 194-195.

           Виконайте вправу 3 (с.196).

 

Тема: Контрольне есе. Красиві вчинки і стосунки.

            Пригадайте:

            Есе (від франц. essai – спроба, проба, нарис) — прозаїчне висловлювання невеликого об’єму і вільної композиції, що виражає індивідуальні враження і міркування з конкретного приводу або питання і свідомо не претендує на вичерпну відповідь.

            Перегляньте відео:

    

         Напишіть есе на тему «Красиві вчинки і стосунки»

 

Тема: Підготовка, написання, виголошування тексту інформаційного жанру (на вибір учня).

           Підготуйте текст інформаційного жанру .

Обираючи тему, керуйтесь такими критеріями:

  • тема цікава тобі особисто;
  • ти добре розбираєшся в цій темі;
  • тема є потенційно цікавою для слухачів.

 

Тема: Інформаційні жанри.  Доповідь. Лекція.

           Перегляньте відео

  

          Перегляньте презентацію та виконайте завдання, запропоновані в ній.

Тема: Інформаційні жанри. Повідомлення.

           Перегляньте презентацію:

           Виконайте вправу 5, с. 193.

 

Тема: Інформаційні жанри. Інформація, пояснення, інструкція.

            Прочитайте с. 189.

            Перегляньте презентацію та виконайте завдання, запропоновані в ній.

 

Тема: Риторичні фігури. Градація. Повторення. Риторичне запитання, риторичне звернення.

          Повторіть матеріал, переглянувши відео  

          Виконайте тестові завдання с.21.

 

Тема: Риторичні фігури. Антитеза.

            Перегляньте презентацію:

               Випишіть з творів української літератури приклади антитези.

 

Тема: Оксиморон, порівняння.

Перегляньте презентацію:

      Виконайте вправи і завдання, запропоновані в презентації.

 

Тема: Засоби мовного вираження промови.  Троп як засіб мовного вираження. Метафора,  персоніфікація метонімія.

            Повторіть матеріал с.10-11,14-15.

           Перегляньте презентацію та виконайте вправи, запропоновані в ній.

 

Тема: Риторика як наука і мистецтво: наука про переконливе, впливове, ефективне мовлення; мистецтво самореалізації мовної особистості.

            Перегляньте презентацію: 

            Виконайте вправи і завдання, запропоновані в презентації.

 

Сайт проекту
Календар
«  Сентябрь 2023  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2023
Конструктор сайтов - uCoz