Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
Укр.мова 12 клас ІІ сем. 1 частинаУкраїнська мова (рівень стандарту): підручн. для 11 кл. закл. загальн. середн. Освіти/Олександр Авраменко. – К.: Грамота, 2019. Тема: Творення і правопис дієприкметників і дієприслівників. Дієприкметниковий та дієприслівниковий звороти. Повторіть матеріал, переглянувши відео
Випишіть у першу колонку дієприкметники, у другу - дієприслівники Збудований, намалювавши, радіючи, обсаджений, збудувати, квітковий, розквітаючи, обсадити, позолочений, радісний, будівельний, намалювати, малюнок, розквітлий, радіючий, садовий, існуючи.
Тема: Види, часи, способи дієслів. Повторіть матеріал, переглянувши відео
Тема: Розряди числівників за значенням. Займенники. Відмінювання. Правопис. Повторіть матеріал, переглянувши відео
Перегляньте відео
Провідміняйте подані займенники. Вкажіть їх розряди, особливості відмінювання. Себе, абихто, я, чий-небудь, він, чийсь, що.
Тема: Контрольне есе. Чи вміємо ми робити висновки з помилок? Пригадайте: Есе (від франц. essai – спроба, проба, нарис) — прозаїчне висловлювання невеликого об’єму і вільної композиції, що виражає індивідуальні враження і міркування з конкретного приводу або питання і свідомо не претендує на вичерпну відповідь. Напишіть есе на тему «Чи вміємо ми робити висновки з помилок»
Тема: Розряди прикметників. Ступені порівняння. Відмінювання прикметників. Повторіть матеріал, переглянувши відео https://webpen.com.ua/pages/Morphology_and_spelling/adjective_grammatically_characteristic.html Опрацюйте матеріал презентації та виконайте завдання, розміщені в ній.
Тема: Рід і число іменників, їх стилістичні властивості. Відмінювання іменників. Повторіть матеріал, переглянувши відео
Прочитайте с. 181 – 182 підручника. Виконайте вправу 2, с. 182-183.
Тема: Фразеологізми. Фразеологічні синоніми. Повторіть теоретичний матеріал с. 173-174. Перегляньте презентацію та виконайте завдання, запропоновані в ній.
Тема: Уживання слів у переносному значенні, синонімів, антонімів, омонімів у текстах різних стилів. Опрацюйте матеріал презентації: Виконайте вправу 4, с.156.
Тема: Написання слів разом, окремо, через дефіс. Перегляньте відео
Опрацюйте матеріал презентації: Виконайте вправу 4, с. 26.
Тема: Написання прізвищ та географічних назв. Повторіть правила, опрацювавши матеріал за посиланням https://docs.google.com/document/d/134c3Su8pGeGI8y_cXWA18ZcHVfG3VM_TIlPKaNsXP1g/edit Виконайте завдання: Вставте потрібні літери (и, і, ї, е, є). Ч..л.., Р..чмонд, Єр..хон, С..ц..л..я, Аркт..ка, С..мфероп..ль, С..рія, Т..бет, Австр..я, Гр..нвіч, Чуваш..я, Кр..т, К..пр, Т..бет, Амер..ка, Флор..да, Р..о-де-Жанейро, Г..мала.., Ізма..л, Корс..ка, Пак..стан, Кр..т, Єг..пет, Мадр..д, С..нгапур, В..флеєм, Р..м, Балт..ка, Ват..кан, В..зант..я, Кембр..дж.
Тема: Складні випадки вживання м’якого знака, апострофа. Повторіть правила вживання м’якого знака, апострофа, переглянувши презентацію: Виконайте вправи з презентації.
Тема: Складні випадки наголошення слів. Перегляньте відео
Тема: Подовження, спрощення у групах приголосних. Чергування голосних і приголосних звуків. Пригадайте: Подовження - явище, притаманне українськiй мовi (на вiдмiну вiд багатьох iнших). Подовжуються приголоснi д, т, з, с, ц, л, н, ж, ч, ш, якщо вони стоять у позицiї мiж голосними:
Контраст, проїзд, совість, ремесло, гігант, злість, милосердя, парламент, жалість, піст, цілість, область, кількість.
Тема: Аналіз контрольних робіт. Робота над помилками. Повторіть с. 189, 194 – 195, 197 - 198, 201. Проаналізуйте помилки, які ви допустили в контрольній роботі з теми «Практична риторика».
Тема: Контрольна робота №3. Практична риторика. Контрольна робота №3. Практична риторика
Тема: Підготовка, написання, виголошування тексту етикетного жанру (на вибір учня). Перегляньте відео
Напишіть текст етикетного жанру (на вибір). Підготуйтесь до контрольної роботи з теми: Практична риторика.
Тема: Етикетні жанри. Привітання. Вибачення. Прочитайте с. 201; Виконайте вправу 3, с.202
Тема: Оцінювальні жанри. Характеристика. Перегляньте відео
Виконайте вправу 4 (Д), с.200.
Тема: Оцінювальні жанри. Похвала. Осуд. Рецензія. Опрацюйте теоретичний матеріал на с. 197 -198. Перегляньте презентацію та виконайте завдання, запропоновані в ній.
Тема: Діалогічні жанри. Листування. СМС – повідомлення. Опрацюйте теоретичний матеріал на с. 195. Виконайте вправу 5 (1), с.196.
Тема: Діалогічні жанри. Телефонна розмова. Перегляньте презентацію та виконайте завдання, запропоновані в ній.
Тема: Діалогічні жанри. Бесіда. Функції бесіди, етапи бесіди. Перегляньте презентацію: Опрацюйте теоретичний матеріал на с. 194-195. Виконайте вправу 3 (с.196).
Тема: Контрольне есе. Красиві вчинки і стосунки. Пригадайте: Есе (від франц. essai – спроба, проба, нарис) — прозаїчне висловлювання невеликого об’єму і вільної композиції, що виражає індивідуальні враження і міркування з конкретного приводу або питання і свідомо не претендує на вичерпну відповідь. Перегляньте відео:
Напишіть есе на тему «Красиві вчинки і стосунки»
Тема: Підготовка, написання, виголошування тексту інформаційного жанру (на вибір учня). Підготуйте текст інформаційного жанру . Обираючи тему, керуйтесь такими критеріями:
Тема: Інформаційні жанри. Доповідь. Лекція. Перегляньте відео
Перегляньте презентацію та виконайте завдання, запропоновані в ній. Тема: Інформаційні жанри. Повідомлення. Перегляньте презентацію: Виконайте вправу 5, с. 193.
Тема: Інформаційні жанри. Інформація, пояснення, інструкція. Прочитайте с. 189. Перегляньте презентацію та виконайте завдання, запропоновані в ній.
Тема: Риторичні фігури. Градація. Повторення. Риторичне запитання, риторичне звернення. Повторіть матеріал, переглянувши відео
Виконайте тестові завдання с.21.
Тема: Риторичні фігури. Антитеза. Перегляньте презентацію: Випишіть з творів української літератури приклади антитези.
Тема: Оксиморон, порівняння. Перегляньте презентацію: Виконайте вправи і завдання, запропоновані в презентації.
Тема: Засоби мовного вираження промови. Троп як засіб мовного вираження. Метафора, персоніфікація метонімія. Повторіть матеріал с.10-11,14-15. Перегляньте презентацію та виконайте вправи, запропоновані в ній.
Тема: Риторика як наука і мистецтво: наука про переконливе, впливове, ефективне мовлення; мистецтво самореалізації мовної особистості. Перегляньте презентацію: Виконайте вправи і завдання, запропоновані в презентації.
|
Сайт проекту
Погода Полтава
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
|