Суббота, 30.09.2023, 12:33
Вітаю Вас Гость | RSS

ЛІЦЕЙ №47 "АЛЬТЕРНАТИВА" ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Бажаємо Вам всім мирного неба, світлих надій, упевненості у завтрашньому дні та довгих мирних років життя у квітучій Україні!

Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Укр.література 12 клас І сем. 1 частина

Завдання українська література для учнів 12-х класів

Українська література (рівень стандарту): підруч. для 11кл. закл. загальн.  середн.освіти/Олександр Авраменко. – К.: Грамота, 2019

Тема: Контрольна робота №2. Твір. «Проблема морального вибору в поезії поетів-шістдесятників».

            Повторіть с.188-189

             Напишіть твір на тему «Проблема морального вибору в поезії поетів-шістдесятників».

 

Тема: Збірка інтимної лірики «Цю жінку я люблю». Несподівана асоціативність, образна деталь поезії М. Вінграновського. «У синьому небі я висіяв ліс».

            Перегляньте презентацію:

            Перегляньте відео:

            Вивчіть напам’ять один із віршів шістдесятників (на вибір).

 

Тема:  Микола Вінграновський – поет, прозаїк, кіномитець.

           Перегляньте презентацію:

         Прочитайте і законспектуйте с.200-201.

 

Тема: «Балада про соняшник» - поетичний роздум про суть мистецтва, процес творчості.

           Прочитайте с. 198-199.

          Виконайте завдання 1-5, с.199.

 

Тема:  Іван Драч – невтомний шукач нового змісту і нової форми поезії.

           Перегляньте презентацію:

          Прочитайте с.197-198.

 

Тема: Збірка любовної лірики «Таємниця твого обличчя». («Я стужився, мила, за тобою»).

            Прочитайте с. 195-196.

            Визначте віршовий розмір поезії «Я стужився, мила, за тобою».

            Заповніть літературний паспорт до поезії «Я стужився, мила, за тобою».

 

Тема: Дмитро Павличко. Основні відомості про поета. Основні мотиви його творів. Пісенна лірика. Вірш «Два кольори».

Перегляньте презентацію: 

Прочитайте с.194-195.

 

Тема: Інтимна лірика В. Симоненка («Ну скажи, хіба не фантастично…», «Ікс плюс ігрек».

Перегляньте презентацію:

             Визначте віршовий розмір поезій «Ну скажи, хіба не фантастично…», «Ікс плюс ігрек».

 

Тема: Мотив самоствердження людини у складному сучасному світі, її самодостатність і самоцінність («Я…»).

  1. Прочитайте с.191 - 192.
  2. Заповніть літературний паспорт до вірша В. Симоненка «Я…».

 

Тема: Василь Симоненко. Коротко про митця. Образ України, громадянський вибір поета («Задивляюсь у твої зіниці…»).

  1. Перегляньте відео

       2. Прочитайте й законспектуйте матеріал с.190 – 191.

 

Тема: Нова хвиля відродження української літератури на початку 1960-х років. «Шістдесятництво».

  1. Опрацюйте матеріал підручника с. 1888-189.
  2. Перегляньте презентацію:

 

Тема: Контрольна робота №1. Воєнне лихоліття. Тести.

1. Повість Олександра Довженка, яку Сталін заборонив друкувати у 1943 році,:

А «Зачарована Десна»

Б «Земля»

В «Україна в огні»

Г «Поема про море»

2.  На Міжнародному кінофестивалі в Брюсселі у 1958 р. одним з 12 найкращих фільмів «усіх часів і народів» було визнано кінострічку О. Довженка

А «Щорс»

Б «Арсенал»

В «Звенигора»

Г «Земля»

3. Яку шкоду вчинив Сашко (О. Довженко «Зачарована Десна»), перебуваючи на городі?

А витоптав огірки

Б  поїв весь горох

В поламав соняшник

Г повиривав моркву

4. Мати Сашкова (О. Довженко «Зачарована Десна») не любила діда Семена, бо:

А вважала його за чорнокнижника

Б у нього був складний характер

В він любив багато випивати

Г той був неохайний

5. Про кого із персонажів твору О. Довженка «Зачарована Десна» сказано: «Орудував він косою, як добрий маляр пензлем,– легко і вправно. Коли б його пустили з косою просто, він обкосив би всю земну кулю, аби тільки була добра трава та хліб і каша»?

А) прадід Тарас

Б) дядько Самійло

В) дід Семен

Г) батько

6. Кому з героїв твору О. Довженка «Зачарована Десна» належать слова: «Нічого в світі так я не люблю, як саджати що- небудь у землю, щоб проізростало»?

А батьку

Б матері.

В бабі

Г дідові

7. Баба Марусина (О. Довженко «Зачарована Десна»), мати діда Семена, любила...

А вишивати хрестиком

Б розповідати онукові казки

В проклинати все і вся

Г співати про любов

8. Пора року, описана у творі «Модри Камень» О. Гончара:

А осінь

Б  літо

В зима

Г весна

9. Модри Камень — це назва містечка

А чеського

Б польського

В словацького

Г румунського

10. Мати Терези («Модри Камень») дуже злякалася, бо партизани хотіли занести до будинку

А автомат

Б рацію

В свій одяг

Г радянські листівки

11. Предмет, який висів на рукаві Терези («Модри Камень» О.Гончар).

А чорне мереживо

Б чорна пов'язка

В червона стрічка

Г блакитна стрічка

12. Правильними є усі твердження ОКРІМ ("Модри Камень")

А новела складається з шести розділів

Б твір написано у формі звертання оповідача до дівчини

В вояки – партизани виконували завдання у словацьких горах

Г новела містить елементи п’єси

 

Тема: Мрія і дійсність у новелі «Модри Камень». Образи українського бійця і юної словачки Терези.

  1. Перегляньте презентацію.
  2. Прочитайте с.180-181.

 

Тема: Олесь Гончар. Коротко про письменника. Загальна характеристика доробку О. Гончара.

  1. Перегляньте презентацію.
  2. Прочитайте й законспектуйте матеріал с.178 – 179.

 

Тема: УМР. Усний твір «Моральна краса й духовна велич людини в кіноповісті О. Довженка «Зачарована Десна».

        Складаючи твір, пам’ятайте:

  1. Епіграф має висловлювати ідею твору.
  2. Композиція твору повинна мати складові: теза, аргумент, до­каз, висновок.
  3. Початок висловлювання повинен бути оригінальним, нетрадиційним: цитата з твору, пояснення, коментарі чи роздуми автора з питання, яке розглядається, критична оцінка аналізованого твору, проблема, художня замальовка чи етюд.
  4. У головній частині теза підтверджується вагомими аргументами, наводяться приклади з літератури, історії, висловлюються власні судження, оцінки тих чи інших літературних явищ, фактів.
  5. Висновок висвітлює остаточну думку, підсумовує сказане, ставить певні завдання, закликає до дій. Він повинен бути підпорядкований основній ідеї твору.
  6. Уникайте безсистемності викладу, дублювання змісту попередніх частин, поєднання речень, що стосуються різних питань теми.
  7. Уживайте вставні слова типу: по-перше, по-друге, на мою думку, по-моєму, наприклад, скажімо, отже, таким чином, мені здається…, на мою думку…, я вважаю…

 

Тема: Морально-етичні проблеми, порушені в кіноповісті.

           Опрацюйте матеріал https://ukrclassic.com.ua/katalog/d/dovzhenko-oleksandr/2518-analiz-moralno-etichnikh-idej-kinopovisti-zacharovana-desna

 

Тема: Два ліричні герої: малий Сашко і зріла людина, митець.

       Оповідач у «Зачарованій Десні» — сам письменник, який виступає і як автор, і як герой твору — маленький Сашко.

  1. Порівняйте:

       2. Доповніть таблицю цитатами до образів.

 

Тема: «Зачарована Десна». Історія написання, автобіографічна основа, сповідальність.

  1. Опрацюйте матеріал підручника (с.168-171).
  2. Виконайте письмово завдання 1 – 3 (с. 171).

 

Тема: Олександр Довженко. Трагічна творча біографія митця. «Щоденник».

  1. Опрацюйте матеріал презентації.
  2. Прочитайте с.165 -168 підручника.
  3. Виконайте завдання 1 – 3, с.171.

 

Тема: Участь українських письменників у Другій світовій війні. Активізація патріотичної тематики, героїчного пафосу, посилення філософічності в літературі цього періоду.

  1. Перегляньте відео

        2. Прочитайте і тезово викладіть у зошиті матеріал підручника с.164 – 165.

 

Тема: Характеристика образів. Символіка роману. Актуальність для нашого часу.

  1. Опрацюйте матеріал підручника (с. 160 – 162).
  2. Виконайте завдання 1 – 3 (письмово), 4 -10 (усно) зі с.163.

 

Тема: Іван Багряний. Основні віхи життя і творчості митця.

           «Тигролови» як український пригодницький роман.

           Перегляньте презентацію та виконайте завдання, зазначені в останньому слайді.

 

Тема:  Євген Маланюк. «Уривок з поеми», «Напис на книзі віршів…»

  1. Перегляньте відео.  
  2. Прочитайте поезію «Уривок з поеми». Дайте відповіді на запитання:
  • Про які історичні події Є. Маланюк згадує, називаючи імена та прізвища постатей, пов'язаних з ними?
  • Ким захоплюється автор вірша?
  • З якою метою поет згадує рядки «Заповіту» Т. Шевченка?
  • У чому актуальність твору?

  • Прочитайте та проаналізуйте поезію «Напис на книзі віршів…».

 

Тема:  Література письменників-емігрантів. “Празька школа”.

  1. Перегляньте презентацію.
  2. Прочитайте й законспектуйте матеріал про письменників-емігрантів (с.151-152 підручника)

Сайт проекту
Календар
«  Сентябрь 2023  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2023
Конструктор сайтов - uCoz