Суббота, 30.09.2023, 11:57
Вітаю Вас Гость | RSS

ЛІЦЕЙ №47 "АЛЬТЕРНАТИВА" ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Бажаємо Вам всім мирного неба, світлих надій, упевненості у завтрашньому дні та довгих мирних років життя у квітучій Україні!

Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Укр. література 11 клас ІІ сем. 2 частина

ЛРК 2  В. Тарасенко « Човен кохання»

             Опрацювати ресурс https://polbibliograf.blogspot.com/2018/10/blog-post_9.html

                                               http://dspace.pnpu.edu.ua/bitstream/123456789/1756/1/Meleshko.pdf

             Домашнє завдання:  виразно читати поезії митця

 

Контрольна робота №4  Творчість І. Багряного (тести)

                 Пройти тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/pidgotovka-do-zno-tvorchist-ivana-bagryanogo-29197.html

                 Домашнє завдання:  повторити творчість І.Багряного

 

Тема:  Символіка роману, ідея перемоги добра над злом

              Опрацювати ресурс https://www.ukrlib.com.ua/tvory/printit.php?tid=1184

              Переглянути відеоматеріал

              Домашнє завдання:  поміркуйте чим схожий сюжет із сьогоденням?

 

Тема: Вольовий характер Григорія Многогрішного. Родина Сірків, майор Медвин.

           Опрацювати ресурс https://dovidka.biz.ua/tigrolovi-harakteristika-medvina/

                                              https://dovidka.biz.ua/tigrolovi-obraz-rodini-sirkiv/   (короткий конспект)

           Переглянути відеоматеріал

          Домашнє завдання: напишіть невеликий роздум на тему «Чому Григорієві Многогрішному симпатизує читач?»

 

Тема:  Жанрові особливості.

           Повторити с.160 – 162 підручника,  ТЛ: пригодницький роман (короткий конспект)

           Переглянути відеоматеріал

          Домашнє завдання:  випишіть цитатні характеристики головних героїв роману І. Багряного «Тигролови».

 

Тема: Проблема свободи й боротьби за своє визволення.

           Опрацювати с.160 – 162 підручника  (короткий конспект)

           Опрацювати ресурс https://dovidka.biz.ua/tigrolovi-problematika/

           Домашнє завдання: дати відповідь на питання № 4 – 6 с. 163 підручника

 

Тема: Іван Багряний. Основні віхи життя й творчості митця. «Тигролови» як український пригодницький роман.

           Опрацювати с.159 – 160 підручника (короткий конспект)

           Переглянути відеоматеріал

           Домашнє завдання:  прочитати роман «Тигролови»

 

Тема: Контрольний твір  есе. За творчістю Є. Маланюка, Б.-І. Антонича, О. Турянського (формальне есе «Духовність має перевагу над матеріальним»)

           Повторити відомості про есе https://zno.if.ua/?p=985

           Написати формальне есе «Духовність має перевагу над матеріальним» за творчістю

           Є. Маланюка, Б.-І. Антонича, О. Турянського (на вибір)

           Домашнє завдання: повторити творчість Є. Маланюка

 

Тема:  «Напис на руїні» Є. Маланюка – ліричний роздум про призначення поезії, важливості місії поета закарбовувати свій час для нащадків. 

             Опрацювати с.156 - 157 підручника (короткий конспект)

            Переглянути відеоматеріал

            Домашнє завдання:  виконайте завдання №10  с.158

 

Тема: Художнє осмислення героїчної і трагічної історії України, оптимістичний висновок про її майбутнє у вірші «Уривок з поеми».

            Опрацювати с.154 -155 підручника (короткий конспект)

            Переглянути відеоматеріал

             Домашнє завдання: дати відповідь на питання № 6, 7 с.158

 

Тема: Життєвий і творчий шлях Євгена Маланюка.

           Опрацювати с.153 підручника (короткий конспект)

           Переглянути відеоматеріал

           Домашнє завдання: прослухайте вірш Є. Маланюка «Під чужим небом» у виконанні

            В. Василенка https://www.youtube.com/watch?v=ogOvqkLCnSg і виконайте завдання №5 с.157

 

Тема: Література письменників-емігрантів. «Празька школа» української поезії.

            Опрацювати с.151 -152 підручника (короткий конспект)

            Переглянути відеоматеріал

           Домашнє завдання: дати відповідь на питання № 4, 5 с.158

 

Тема:  РМ у Дискусія  «У чому сенс життя?»

Дискусія — форма колективного обговорення, мета якої — виявити істину через зіставлення різних поглядів, правильне розв’язання проблеми.

   Виступ дискусійного характеру здебільшого будується таким чином: у виступі мають бути вступна частина (вказівка на те, що говоритиме виступаючий і чому), основна частина (виклад власних поглядів на певну проблему чи питання, докази), висновки (пропозиції).

У такому виступі часто використовується ілюстративний матеріал для доведення основної думки (тези) висловлювання. Виступ дискусійного характеру намагайтеся буду­вати з доброзичливістю. Навіть виступ проти якоїсь ідеї, думки потрібно будувати як підтримку позитивного, що є в заперечен­нях того, хто з вами сперечається.

Пам’ятка «Правила дискусії»:

  • Відверто висловлювати думки.
  • Поважати точки зору всіх членів дискусії.
  • Бути тактовним. Слухати інших, не перебиваючи.
  • Не говорити занадто довго та занадто часто.
  • Водночас має говорити лише одна особа.
  • Дотримуватися позитивних ідей та стосунків.
  • Не критикувати себе та інших.

Правила побудови виступу:

Теза — докази — аргументи — висновок.

Домашнє завдання: підготуватись до дискусії  «У чому сенс життя?» за мотивами поеми в прозі «Поза межами болю»

 

 

Тема:  Гуманістичний, життєствердний пафос поеми в прозі.

            Опрацювати с.142 -144 підручника (короткий конспект)

            Переглянути відеоматеріал

 

            Домашнє завдання: виписати характеристики героїв повісті-поеми О. Турянського «Поза межами болю».

 

 

Сайт проекту
Календар
«  Сентябрь 2023  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2023
Конструктор сайтов - uCoz