Понедельник, 02.10.2023, 14:14
Вітаю Вас Гость | RSS

ЛІЦЕЙ №47 "АЛЬТЕРНАТИВА" ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Бажаємо Вам всім мирного неба, світлих надій, упевненості у завтрашньому дні та довгих мирних років життя у квітучій Україні!

Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Укр.література 11 клас І сем. 1 частина

                           Українська література 11 клас

         Тема: ПЧ Хвильовий « Кіт у чоботях»

           Опрацювати  відеоматеріал:

Опрацювати ресурс https://ukrclassic.com.ua/katalog/kh/khvilovij-mikola/3255-analiz-kit-u-chobotyakh-khvilovij

Домашнє завдання: Скласти паспорт твору «Кіт у чоботях»

 

Тема: РМ(П) Складання характеристики головного персонажа

       Якщо вам потрібно скласти індивідуальну характеристику героя, почніть з опису історичної епохи, про яку йде мова в творі. Це має важливе значення, так як дозволяє пояснити багато вчинків героя. Розкажіть про соціальне становище героя. Опишіть середовище, в якому він виховувався і в якому формувався його характер.

Домашнє завдання: скласти письмову характеристику головного персонажа новели «Я (Романтика)»

 

Тема: Роль присвяти. Образ матері, його символічність.

           Опрацювати матеріал підручника с. 49 (довідка), переглянути ресурс https://vseosvita.ua/lesson/mykola-khvylovyi-ya-romantyka-40863.html (короткий конспект)

           Опрацювати  відеоматеріал:

          Домашнє завдання: Прокоментуйте присвяту новели — «Цвітові яблуні», скориставшись матеріалом довідки. Розкрийте символічне значення імені матері в новелі «Я (Романтика)».

 

 

Тема: «Я (Романтика)» — новела про добро і зло в житті та в душі. Проблема внутрішнього роздвоєння людини між гуманізмом і обов’язком. Образ ліричного «Я».

             Опрацювати матеріал підручника с. 47 – 48,  переглятути ресурс https://dovidka.biz.ua/ya-romantika-hviloviy-analiz/  (короткий конспект)

            Опрацювати  відеоматеріал:

           Домашнє завдання:  прочитати новелу с.50-63.

 

Тема: Розвиток української прози 20-х років ХХ ст.

            Опрацювати матеріал підручника с. 43 - 44

            Опрацювати  відеоматеріал:

            Домашнє завдання: законспектуйте матеріал у вигляді таблиць «Стильове розмаїття прози» і «Прозові жанри»

 

 

Тема: Контрольний твір есе за творчістю М. Рильського

           Повторити  відомості про алгоритм написання есе: https://naurok.ua/student/blog/yak-pisati-ese-legko-chi-ne-duzhe

           Домашнє завдання:  написати твір есе за творчістю М. Рильського

 

Тема: Л Р К Поезія Сергія Осоки.

          Опрацювати ресурс http://dotyk.in.ua/osoka.html

         Опрацювати  відеоматеріал:

             Домашнє завдання: Виразно читати поезії Сергія Осоки

 

 

Тема: Сонет «У теплі дні збирання винограду» – вишуканий зразок неокласичної інтимної лірики. 

          Опрацювати матеріал підручника с. 40 - 41, законспектувати поняття з ТЛ «філософічність»

          Опрацювати  відеоматеріал:

         Домашнє завдання: Вивчити напам’ять вірш М. Рильського «Солодкий світ!..» або сонет «У теплі дні збирання винограду...» (на вибір).

 

Тема: Мотиви пошуків душевної рівноваги, краси в поезії  М. Рильського «Молюсь і вірю», «Солодкий світ» (оглядово).

          Опрацювати матеріал підручника с. 38 - 40, законспектувати ТЛ «сонет»

         Опрацювати  відеоматеріал:

     

              Домашнє завдання: Виразно читати поезії «Молюсь і вірю», «Солодкий світ»

 

Тема: Різногранний творчий шлях Максима Рильського.

            Опрацювати матеріал підручника с. 37 - 38, законспектувати

            Опрацювати  відеоматеріал:

            Домашнє завдання: переглянути відео  https://www.youtube.com/watch?v=AdC0RfoJyWk

 

Тема: Микола Зеров. Різногранний творчий шлях митця.

          «Київ — традиція». Філософічність, афористичність лірики.

          Опрацювати  відеоматеріал:

              Домашнє завдання: Виразно читати поезії М.Зерова http://www.poetryclub.com.ua/metrs.php?id=125&type=tvorch

 

Тема: «Київські неокласики». Творче кредо групи «київських неокласиків», орієнтація на традицію, класичну форму вірша.

           Опрацювати матеріал підручника с. 35-36, законспектувати визначення з

          ТЛ «неокласицизм»

         Опрацювати  відеоматеріал:

        Домашнє завдання: Випишіть у зошит ознаки неокласицизму як літературного стилю

 

Тема: Контрольна робота №1 «Розстріляне Відродження»

           Контрольна робота №1 «Розстріляне Відродження» 

        Домашнє завдання: повторити тему «Розстріляне відродження»

 

Тема: РМ(у) Усне висловлювання на тему «Творчість авангардистів» Виразне читання поезій Є Плужника.

          Опрацювати  відеоматеріал:

 

         Домашнє завдання: підготувати усне висловлювання на тему «Творчість авангардистів»

 

Тема: «Вчись у природи творчого спокою», «Ніч…  а човен — як срібний птах!», «Річний пісок» . Урівноваженість душевного стану ліричного героя, мить і вічність у чуттєвому вираженні.

            Опрацювати c. 31 – 33, виписати визначення ТЛ «ліричний герой»

            Переглянути відеоматеріал:

            Домашнє завдання: Вивчити напам’ять одну із поезій на вибір

 

Тема: Сповідальність, ліричність, філософічність поезії «Для вас, історики майбутні».

           Опрацювати  відеоматеріал:

           https://dovidka.biz.ua/dlya-vas-istoriki-maybutni-pluzhnik-analiz/

          Домашнє завдання: занотуйте паспорт поезії «Для вас, історики майбутні»

 

Тема: Євген Плужник — один із провідних поетів «розстріляного відродження».

          Опрацювати c. 29 - 31

Переглянути відеоматеріал:

          Домашнє завдання: Виконати завдання №3, с.31 (посилання на відеоматеріал: https://www.youtube.com/watch?v=1v3lYKBLtuk )

 

Тема: «Одчиняйте двері». Художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу. Уславлення борців за вільну Україну у вірші «Пам’яті тридцяти».

           Опрацювати c.26-27, виразно читати поезію «Пам’яті тридцяти».

           Переглянути відеоматеріал:

           Домашнє завдання: Підготуйте коротке повідомлення (або мультимедійну презентацію) про бій під Крутами в 1918 р

 

Тема: Поєднання тенденцій символізму, неоромантизму, експресіонізму, імпресіонізму.  “О панно Інно...”, “Ви знаєте, як липа шелестить...”

           Опрацювати c.21,  23-24

          Переглянути відеоматеріал:

          Домашнє завдання: вивчити напам’ять одну із поезій  “О панно Інно...”, “Ви знаєте, як липа шелестить...”

 

Тема: Феномен “кларнетизму”. Збірка «Сонячні кларнети». “Арфами, арфами...”

            Опрацювати c.19 (визначення «кларнетизм» законспектувати), с.22-23

           Переглянути відеоматеріал:

          Домашнє завдання:  вивчити напам’ять поезію “Арфами, арфами...”

 

Тема: Провідна роль поезії у 20-ті роки. Павло Тичина – найбільший модерніст 20-х років.

          Опрацювати c.16-19

          Переглянути відеоматеріал:

          Домашнє завдання:  Перегляньте фільм «Я кличу тебе...» (реж. В. Вітер) 

 

Тема: Михайль Семенко — поет-футурист. Урбаністичні мотиви лірики («Бажання», «Місто», «Запрошення»).

          Опрацювати c.11-14

          Переглянути відеоматеріал:

          Домашнє завдання: Підготуйтеся до виразного читання поезій М. Семенка «Місто», «Бажання», «Запрошення».

 

Тема: Літературний авангард.

            Авангардні тенденції в українській літературі 1920-х років.

            Опрацювати c.10-11

            Переглянути відеоматеріал:

            Домашнє завдання: визначення законспектувати с.11

 

Тема: Українська література ХХ ст. як новий етап в історії національної культури. Поняття «розстріляне відродження».

           Опрацювати c.4 – 9 (визначення законспектувати)

           Переглянути відеоматеріал:

           Домашнє завдання:  виконати Д. завдання с.9

 

 

 

 

Сайт проекту
Календар
«  Октябрь 2023  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2023
Конструктор сайтов - uCoz