Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
Укр.література 11 клас І сем. 1 частинаУкраїнська література 11 клас Тема: ПЧ Хвильовий « Кіт у чоботях» Опрацювати відеоматеріал:
Опрацювати ресурс https://ukrclassic.com.ua/katalog/kh/khvilovij-mikola/3255-analiz-kit-u-chobotyakh-khvilovij Домашнє завдання: Скласти паспорт твору «Кіт у чоботях»
Тема: РМ(П) Складання характеристики головного персонажа Якщо вам потрібно скласти індивідуальну характеристику героя, почніть з опису історичної епохи, про яку йде мова в творі. Це має важливе значення, так як дозволяє пояснити багато вчинків героя. Розкажіть про соціальне становище героя. Опишіть середовище, в якому він виховувався і в якому формувався його характер. Домашнє завдання: скласти письмову характеристику головного персонажа новели «Я (Романтика)»
Тема: Роль присвяти. Образ матері, його символічність. Опрацювати матеріал підручника с. 49 (довідка), переглянути ресурс https://vseosvita.ua/lesson/mykola-khvylovyi-ya-romantyka-40863.html (короткий конспект) Опрацювати відеоматеріал:
Домашнє завдання: Прокоментуйте присвяту новели — «Цвітові яблуні», скориставшись матеріалом довідки. Розкрийте символічне значення імені матері в новелі «Я (Романтика)».
Тема: «Я (Романтика)» — новела про добро і зло в житті та в душі. Проблема внутрішнього роздвоєння людини між гуманізмом і обов’язком. Образ ліричного «Я». Опрацювати матеріал підручника с. 47 – 48, переглятути ресурс https://dovidka.biz.ua/ya-romantika-hviloviy-analiz/ (короткий конспект) Опрацювати відеоматеріал:
Домашнє завдання: прочитати новелу с.50-63.
Тема: Розвиток української прози 20-х років ХХ ст. Опрацювати матеріал підручника с. 43 - 44 Опрацювати відеоматеріал:
Домашнє завдання: законспектуйте матеріал у вигляді таблиць «Стильове розмаїття прози» і «Прозові жанри»
Тема: Контрольний твір есе за творчістю М. Рильського Повторити відомості про алгоритм написання есе: https://naurok.ua/student/blog/yak-pisati-ese-legko-chi-ne-duzhe Домашнє завдання: написати твір есе за творчістю М. Рильського
Тема: Л Р К Поезія Сергія Осоки. Опрацювати ресурс http://dotyk.in.ua/osoka.html Опрацювати відеоматеріал:
Домашнє завдання: Виразно читати поезії Сергія Осоки
Тема: Сонет «У теплі дні збирання винограду» – вишуканий зразок неокласичної інтимної лірики. Опрацювати матеріал підручника с. 40 - 41, законспектувати поняття з ТЛ «філософічність» Опрацювати відеоматеріал:
Домашнє завдання: Вивчити напам’ять вірш М. Рильського «Солодкий світ!..» або сонет «У теплі дні збирання винограду...» (на вибір).
Тема: Мотиви пошуків душевної рівноваги, краси в поезії М. Рильського «Молюсь і вірю», «Солодкий світ» (оглядово). Опрацювати матеріал підручника с. 38 - 40, законспектувати ТЛ «сонет» Опрацювати відеоматеріал:
Домашнє завдання: Виразно читати поезії «Молюсь і вірю», «Солодкий світ»
Тема: Різногранний творчий шлях Максима Рильського. Опрацювати матеріал підручника с. 37 - 38, законспектувати Опрацювати відеоматеріал:
Домашнє завдання: переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=AdC0RfoJyWk
Тема: Микола Зеров. Різногранний творчий шлях митця. «Київ — традиція». Філософічність, афористичність лірики. Опрацювати відеоматеріал:
Домашнє завдання: Виразно читати поезії М.Зерова http://www.poetryclub.com.ua/metrs.php?id=125&type=tvorch
Тема: «Київські неокласики». Творче кредо групи «київських неокласиків», орієнтація на традицію, класичну форму вірша. Опрацювати матеріал підручника с. 35-36, законспектувати визначення з ТЛ «неокласицизм» Опрацювати відеоматеріал:
Домашнє завдання: Випишіть у зошит ознаки неокласицизму як літературного стилю
Тема: Контрольна робота №1 «Розстріляне Відродження» Контрольна робота №1 «Розстріляне Відродження» Домашнє завдання: повторити тему «Розстріляне відродження»
Тема: РМ(у) Усне висловлювання на тему «Творчість авангардистів» Виразне читання поезій Є Плужника. Опрацювати відеоматеріал:
Домашнє завдання: підготувати усне висловлювання на тему «Творчість авангардистів»
Тема: «Вчись у природи творчого спокою», «Ніч… а човен — як срібний птах!», «Річний пісок» . Урівноваженість душевного стану ліричного героя, мить і вічність у чуттєвому вираженні. Опрацювати c. 31 – 33, виписати визначення ТЛ «ліричний герой» Переглянути відеоматеріал:
Домашнє завдання: Вивчити напам’ять одну із поезій на вибір
Тема: Сповідальність, ліричність, філософічність поезії «Для вас, історики майбутні». Опрацювати відеоматеріал:
https://dovidka.biz.ua/dlya-vas-istoriki-maybutni-pluzhnik-analiz/ Домашнє завдання: занотуйте паспорт поезії «Для вас, історики майбутні»
Тема: Євген Плужник — один із провідних поетів «розстріляного відродження». Опрацювати c. 29 - 31 Переглянути відеоматеріал:
Домашнє завдання: Виконати завдання №3, с.31 (посилання на відеоматеріал: https://www.youtube.com/watch?v=1v3lYKBLtuk )
Тема: «Одчиняйте двері». Художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу. Уславлення борців за вільну Україну у вірші «Пам’яті тридцяти». Опрацювати c.26-27, виразно читати поезію «Пам’яті тридцяти». Переглянути відеоматеріал:
Домашнє завдання: Підготуйте коротке повідомлення (або мультимедійну презентацію) про бій під Крутами в 1918 р
Тема: Поєднання тенденцій символізму, неоромантизму, експресіонізму, імпресіонізму. “О панно Інно...”, “Ви знаєте, як липа шелестить...” Опрацювати c.21, 23-24 Переглянути відеоматеріал:
Домашнє завдання: вивчити напам’ять одну із поезій “О панно Інно...”, “Ви знаєте, як липа шелестить...”
Тема: Феномен “кларнетизму”. Збірка «Сонячні кларнети». “Арфами, арфами...” Опрацювати c.19 (визначення «кларнетизм» законспектувати), с.22-23 Переглянути відеоматеріал:
Домашнє завдання: вивчити напам’ять поезію “Арфами, арфами...”
Тема: Провідна роль поезії у 20-ті роки. Павло Тичина – найбільший модерніст 20-х років. Опрацювати c.16-19 Переглянути відеоматеріал:
Домашнє завдання: Перегляньте фільм «Я кличу тебе...» (реж. В. Вітер)
Тема: Михайль Семенко — поет-футурист. Урбаністичні мотиви лірики («Бажання», «Місто», «Запрошення»). Опрацювати c.11-14 Переглянути відеоматеріал:
Домашнє завдання: Підготуйтеся до виразного читання поезій М. Семенка «Місто», «Бажання», «Запрошення».
Тема: Літературний авангард. Авангардні тенденції в українській літературі 1920-х років. Опрацювати c.10-11 Переглянути відеоматеріал:
Домашнє завдання: визначення законспектувати с.11
Тема: Українська література ХХ ст. як новий етап в історії національної культури. Поняття «розстріляне відродження». Опрацювати c.4 – 9 (визначення законспектувати) Переглянути відеоматеріал:
Домашнє завдання: виконати Д. завдання с.9
|
Сайт проекту
Календар
Погода Полтава
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||