Вторник, 27.09.2022, 07:46
Вітаю Вас Гость | RSS

ЛІЦЕЙ №47 "АЛЬТЕРНАТИВА" ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Із 01.09.2022 року освітній процес у нашому навчальному закладі буде організовано із застосуванням технологій дистанційного навчання та змішаного навчання

Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Основи психології та педагогіки

Основи психології та педагогіки 12  клас

Тема: Опис особистісних та професійних якостей вчителя початкових класів, практичного психолога, соціального педагога.

           Завдання: скласти таблицю по темі.

 

Тема: Основні завдання діяльності практичного психолога, соціального педагога та вчителя початкових  класів в закладі освіти.

             Завдання: скласти таблицю по темі.

              Основні завдання діяльності:

  1. Практичного психолога:
  2. Соціального педагога:
  3. Вчителя початкових класів:

 

Тема: Інноваційні педагогічні технології навчання. Концепція НУШ.

Завдання: 1.Переглянути відео «Поняття педагогічної технології начання»         

                  

 2. Переглянути відео «Концепція НУШ»

                 

 

Тема: Сутність виховання, його мета. Завдання складових виховання (морального, розумового, трудового, естетичного, фізичного)

Завдання: Опрацювати таблиці, скласти таблицю «Завдання морального виховання»

Звернути увагу:

   

   

 

Тема: Мотиви навчання. Методи та прийоми розвитку мотиваційної сфери.

Завдання: Опрацювати таблиці.

Звернути увагу:

Мотив - це внутрішній потяг людини до діяльності, особисті причини, що спонукають людину до дій, вчинків, те, заради чого діяльність відбувається (якийсь привабливий для неї предмет).

Мотивація навчальної діяльності ґрунтується на потребі, яка стимулює пізнавальну активність дитини, її готовність до засвоєння знань. Важливою умовою є наявність мотиву самовдосконалення, самореалізації та самовираження.

Основні навчальні мотиви ( за М.В. Матюгіною): Внутрішні: Стимулюють людину до навчання як до власної мети; Зовнішні: Є засобом для задоволення інших, не навчальних потреб чи досягнення інших цілей;

Відповідно до класифікації мотивів навчальної діяльності методи позитивної мотивації умовно поділяють на підгрупи: методи формування пізнавального інтересу; 2) методи формування почуття обов'язку і відповідальності у навчанні.

  

 

 

Тема: Процес навчання, його особливості. Форми, методи, засоби організації навчання.

Завдання: скласти таблицю «Компоненти процесу навчання»

Звернути увагу:

 Процес – це розвиток якогось явища, що відображає закономірну, послідовну, неперервну зміну моментів розвитку, що слідують один за одним.

Процес навчання — це сукупність послідовних і взаємопов'язаних дій учителя і учнів, спрямованих на забезпечення свідомого і міцного засвоєння системи наукових знань, умінь і навичок, формування вміння використовувати їх у житті, на розвиток самостійності мислення, спостережливості та інших пізнавальних здібностей учнів, оволодіння елементами культури розумової праці і формування основ світогляду.

    У процесі навчання виділяють цільовий, стимулюючо-мотиваційний, змістовий, операційно-діяльнісний, контрольно-регулятивний, оцінювально-результативний компоненти.

_______________________________________

№ п/п

Тема

Творчі завдання

1.

Основи вікової та педагогічної психологїї

Створити презентацію по темі «Основи вікової та педагогічної психологїї»

 

Сайт проекту
Календар
«  Сентябрь 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2022
Конструктор сайтов - uCoz