Четвер, 25.02.2021, 07:55
Вітаю Вас Гість | RSS

Комунальний заклад "Полтавська вечірня (змінна) школа №1 Полтавської міської ради Полтавської області" вул.Сакко,14 м.Полтава, 36015 тел./факс (0532)51-30-11 e-mail: vzsh1poltava@gmail.com

Вся інформація про ЗНО для випускників на сайтах http://testportal.gov.ua/ та http://zno-kharkiv.org.ua/ Розпочалася реєстрація для участі в зовнішньому незалежному оцінюванні з 1 лютого до 5 березня включно

Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Основи псих. та пед. ІІ сем.

Тема: Секрети ефективного спілкування.

Основне з теми:

         Людині, котрий володіє комунікативними навичками, набагато легше йти по життю, ніж людині, яка має з цим проблеми. Такі навички людина набуває в процесі свого росту і розвитку. Деяким це дається з великими труднощами, але «немає межі досконалості», так і комунікативні навички можна розвивати, якщо людина буде прагнути до цього і працювати над цим. Тепер варто розібратися, а як же оволодіти мистецтвом спілкування?

  • Важливим аспектом в цій справі є ваша мова. Вона не повинна звучати занадто голосно, так як це може викликати дискомфорт у слухачів або співрозмовника, і занадто тихо, так як слухачам буде важко сприймати інформацію. Мова повинна звучати чітко, а темп потрібно витримувати середній.
  • Сама розмова варто починати з нейтральних тим, особливо, якщо ви ще погано знайомі з співрозмовником. Спробуйте почати з останніх новинок в кінематографі, цікавих книг, погоду і т.д., тільки потім можна поступово переходити до більш важливим речам. Не варто говорити про щось дуже особисте, скаржитися на проблеми, співрозмовник в такому випадку може або занудьгувати, або стати більш настороженим.
  • Не потрібно бути занадто наполегливими і категоричними, потрібно чути думку людини, з яким ви ведете розмову. Не слід також обговорювати своїх знайомих з іншими людьми, це може не дуже добре вплинути на думку про вас, яке згодом складеться у співрозмовника.
  • Потрібно вчитися контролювати себе під час суперечок. Не можна підвищувати тон, в таких ситуаціях слід просто змінити тему або спробувати звести спір нанівець. Якщо ви будете стриманими і навчитеся правильно доносити свою точку зору до співрозмовника, не вдаючись до конфліктних ситуацій, то ви заслужите повагу.
  • Окрім цього, намагайтеся не завантажувати співрозмовника своїми проблемами, вони йому зовсім не потрібні, а також слід позбутися слів-паразитів в мові, навіть якщо це буде нелегко.
  • Розкидатися жартами при кожному зручному випадку теж не варто. Це може виглядати не дотепно і досить банально. Краще пожартувати один раз, але так, щоб це було доречно. Головне в цих жартах не зачіпати інтересів і особистості іншої людини.
  • Також неввічливо заводити розмову на теми, які не знайомі вашим співрозмовникам. Спілкуватися натяками, що не зрозумілі більшості учасників бесіди в компанії, теж вважається не дуже культурним жестом.

Якщо в компанії є людина, у якого вам дуже хочеться запитати професійного ради, краще записатися до нього на прийом або призначити окрему зустріч. Не варто робити зауваження чужим дітям, якщо поруч знаходяться їхні батьки. Нетактовним жестом будуть вважатися побажання і поради на рахунок заміжжя літньої жінки, яка не перебуває в шлюбі.

          Коли у людини виникає бажання піти раніше, говорячи про майбутні справи, не потрібно затримувати його або починати розпитування про причини залишення ним посади. Під час того, як співрозмовник розповідає вам будь-яку історію, не слід постійно поглядати на годинник або відволікатися на сторонні речі, інакше співрозмовник вирішить, що його розповідь вам абсолютно не цікавий, це може сильно його образити.

     Завдання: переглянути відео.

 

Сайт проекту
Календар
«  Лютий 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2021
Конструктор сайтів - uCoz