Пятница, 07.10.2022, 08:42
Вітаю Вас Гость | RSS

ЛІЦЕЙ №47 "АЛЬТЕРНАТИВА" ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Із 01.09.2022 року освітній процес у нашому навчальному закладі буде організовано із застосуванням технологій дистанційного навчання та змішаного навчання

Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Осн. псих. кул. особ. ІІ сем.

Тема: Психологічна культура особистості.

            Завдання: скласти таблицю «Компоненти психологічної культури»

Звернути увагу:

         Психологічну культуру можна уявити собі, як сукупність переконань, переживань, уявлень про самого себе й педагогічного впливу. 

Психологічна культура може бути розкрита в трьох головних аспектах, що їх виділяє Колмогорова Л. С.:

  • у гносеологічному аспекті;
  • у процесуальне-діяльному аспекті;
  • у суб'єктивно-особистісному аспекті

 

Складові психологічної культури визначені Колмогоровою Л. С. наступним чином:

  • психологічна грамотність;
  • психологічна компетентність;
  • ціннісно-смисловий компонент;
  • рефлексія;
  • культуротворчість 

______________________________________________________________________________

Тема: Конфліктні ситуації та шляхи їх розв‘язання.

           Завдання: переглянути відео.

 

Тема: Міжособистісні стосунки. Стереотипи – перешкоди на шляху саморозвитку.

Основне з теми:

          Міжособистісні стосунки - це сукупність об'єктивних зв'язків та взаємодій між особами, які належать до певної групи. Характерною ознакою міжособистісних стосунків е їх емоційне забарвлення. Отже, ми можемо визначити їх як взаємини людей, що формуються в процесі безпосередньої взаємодії в групі, мають неформальний характер і містять емоційно забарвлену та обопільне значущу оцінку партнерів по спілкуванню.

М.Обозов пропонує таку класифікацію міжособистісних стосунків:

  • знайомства,
  • приятелювання,
  • товариські,
  • дружні,
  • любовні,
  • подружні,
  • родинні,
  • деструктивні.

     Вона спирається на кілька критеріїв: глибину стосунків, вибірковість щодо партнерів, функції стосунків.

       Слово “стереотип” у перекладі з грецької означає “твердий відбиток”. Стереотип – стійкий і спрощений образ чи уявлення про явище, подію, людину чи групу людей. Він зазвичай ґрунтується на переконанні, що всі члени певної групи однакові й нічим не відрізняються один від одного, що всім членам певної групи притаманні схожі якості.

       Завдання: Поміркуйте, чи є у вас стереотипи? Як вони впливають на ваші дії стосовно інших людей?

 

Тема: Невербальні засоби спілкування: мова жестів та рухів тіла.

Основне з теми:

        Неверба́льне спілкува́ння — вид спілкування, для якого характерне використання невербальної поведінки і невербальних комунікацій як головного засобу передачі інформації, організації взаємодії, формування образу, думки про співрозмовника, здійснення впливу на іншу людину.

         Усі невербальні засоби спілкування можна описати декількома системами. Це:

  • • оптико-кінетична система — жести, міміка, пантоміма, рухи тіла (кінесика);
  • • паралінгвістична система — вокалізація, діапазон та тональність голосу;
  • • екстралінгвістична система — темп, пауза, плач, сміх, кашель тощо;
  • • проксеміка — система організації простору і часу (розглядалася вище);
  • • контакт очей — візуальне спілкування.

 Дайте відповіді на запитання:

  • 1. Що є предметом вивчення науки про невербальне спілкування?
  • 2. Які є системи невербальних засобів спілкування?
  • 3. Які невербальні сигнали відносять до вроджених?
  • 4. Назвіть фактори, які впливають на перше враження про людину.

Завдання 3. Наведіть приклади застосування засобів невербального спілкування у ділових стосунках.

Сайт проекту
Календар
«  Октябрь 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2022
Конструктор сайтов - uCoz