Вторник, 27.09.2022, 07:57
Вітаю Вас Гость | RSS

ЛІЦЕЙ №47 "АЛЬТЕРНАТИВА" ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Із 01.09.2022 року освітній процес у нашому навчальному закладі буде організовано із застосуванням технологій дистанційного навчання та змішаного навчання

Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


МО гуманітарного циклу

     

Шкільне мо учителів гуманітарного циклу працює в такому складі:

Кисла Н.П.- вчитель, вища, Старший вчитель.

Сиволап Ю.Г.- керівник закладу освіти, вища, вчитель-методист.

Задоркіна В.В.- керівник мо вчителів  гуманітарного циклу, вища, вчитель - методист.

Катишева С.В.- учитель, 2 категорія.

Молотковець В.М.- учитель,1 категорія;
Бойко М.В.- учитель, 2категорія;

Горбачова І.В.- учитель,1 категорія;

Половікова Н.В.-учитель,1категорія;

Курилко Л.В.- учитель, вища категорія;

Миколаєць Р.В.- учитель,2 категорія;

Яцик Н.О.- психолог-методист, вища;

Курбала Т.В.- соціальний педагог, 1 категорія;

Абрамова С.В.- учитель, 2 категорія.

 

Загальноміська науково-методична проблема:

«Формування професійної компетентності педагога в умовах іноваційних змін»

         Методичної проблеми ММО учителів

  • української мови та літератури «Формування життєво небхідних компетентностей школярів на уроках словесності »
  • зарубіжної літератури «Удосконалення інформаційно- методичного середовища -головне завдання методичного кабінету»
  • історії та правознвства «Формування інформаційно- комунікаційної культури учителів історії  та правознавства  як засіб розвитку фахової компетенції педагога»
  • іноземної мови ( англійської) «Формування компетентності вчителів іноземної мови , шляхом застосування інноваційних технологій»
  • художня культура «Ефективність системи науково-методичної роботи як засіб розвитку фахової компетентності педагога»
  • психологічна служба працювала у таких напрямках
  • оптимізація діяльності працівників психологічної служби;
  •  підвищення рівня психологічної компетентності учасників навчально-виховного процесу;
  • формування психологічної культури громади

        Методичної проблеми учителів школи

      Створення умов для розвитку, самореалізації особистості учня з метою формування трудової і моральної мотивації, активної громадянської та професійної позиції.

Індивідуально орієнтована система навчання і виховання в умовах вечірньої школи «Від індивідуальності до особистості».

Методичної проблеми методичного об'єднання гуманітарного циклу у 2021-2022  н.р. :

«Створення сприятливих умов для розвитку інноваційної особистості при викладанні суспільно-гуманітарних дисциплін»

 

 Основні напрями діяльності МО вчителів гуманітарного циклу

1. Аналіз результатів освітньої діяльності за предметами.

2. Проведення відкритих занять і відкритих позакласних заходів щодо предметів;

3. Підготовка й обговорення доповідей з питань методики викладання навчальних предметів, підвищення кваліфікації вчителів.

4. Обговорення доповідей щодо методики викладу принципових питань програми, обговорення й затвердження календарно-тематичних планів.

5. Організація й проведення педагогічних експериментів щодо пошуку й впровадження нових інформаційних технологій навчання.

6. Розробка й удосконалювання засобів підвищення наочності навчання (ІКТ, макетів, стендів, діафільмів, таблиць і т.д.), а також методики їхнього використання в навчальному процесі.

7. Удосконалювання навчально-матеріальної бази школи .

8. Взаємні відвідування занять як усередині методичного об'єднання, так і між учителями різних методичних об'єднань із метою обміну досвідом і вдосконалювання методики викладання навчальних предметів.

9. Вибір і організація роботи наставників з молодими фахівцями й малодосвідченими вчителями;

 

Сайт проекту
Календар
«  Сентябрь 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2022
Конструктор сайтов - uCoz