Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика
|
МО гуманітарного циклу
Шкільне мо учителів гуманітарного циклу працює в такому складі: Бабіюк Л.І.- директор школи, вища, вчитель-методист. Кисла Н.П.- вчитель, вища, Старший вчитель. Сиволап Ю.Г.- заступник директора з виховної роботи, вища, вчитель-методист. Задоркіна В.В.- керівник мо вчителів гуманітарного циклу, вища, вчитель - методист. Катишева С.В.- учитель, 2 категорія. Молотковець В.М.- учитель,1 категорія; Горбачова І.В.- учитель,1 категорія; Половікова Н.В.-учитель,1категорія; Курилко Л.В.- учитель, вища категорія; Миколаєць Р.В.- учитель,2 категорія; Яцик Н.О.- психолог-методист, вища; Курбала Т.В.- соціальний педагог, 1 категорія; Абрамова С.В.- учитель, 2 категорія.
Загальноміська науково-методична проблема: «Формування професійної компетентності педагога в умовах іноваційних змін» Методичної проблеми ММО учителів
Методичної проблеми учителів школи Створення умов для розвитку, самореалізації особистості учня з метою формування трудової і моральної мотивації, активної громадянської та професійної позиції. Індивідуально орієнтована система навчання і виховання в умовах вечірньої школи «Від індивідуальності до особистості». Методичної проблеми методичного об'єднання гуманітарного циклу у 2019-2020 н.р. : «Створення сприятливих умов для розвитку інноваційної особистості при викладанні суспільно-гуманітарних дисциплін»
Основні напрями діяльності МО вчителів гуманітарного циклу 1. Аналіз результатів освітньої діяльності за предметами. 2. Проведення відкритих занять і відкритих позакласних заходів щодо предметів; 3. Підготовка й обговорення доповідей з питань методики викладання навчальних предметів, підвищення кваліфікації вчителів. 4. Обговорення доповідей щодо методики викладу принципових питань програми, обговорення й затвердження календарно-тематичних планів. 5. Організація й проведення педагогічних експериментів щодо пошуку й впровадження нових інформаційних технологій навчання. 6. Розробка й удосконалювання засобів підвищення наочності навчання (ІКТ, макетів, стендів, діафільмів, таблиць і т.д.), а також методики їхнього використання в навчальному процесі. 7. Удосконалювання навчально-матеріальної бази школи . 8. Взаємні відвідування занять як усередині методичного об'єднання, так і між учителями різних методичних об'єднань із метою обміну досвідом і вдосконалювання методики викладання навчальних предметів. 9. Вибір і організація роботи наставників з молодими фахівцями й малодосвідченими вчителями;
|
Сайт проекту
Календар
Погода Полтава
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||