Пятница, 07.10.2022, 09:14
Вітаю Вас Гость | RSS

ЛІЦЕЙ №47 "АЛЬТЕРНАТИВА" ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Із 01.09.2022 року освітній процес у нашому навчальному закладі буде організовано із застосуванням технологій дистанційного навчання та змішаного навчання

Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Хімія ІІ сем.

Хімія  9 клас

Підручник  О.Г. Ярошенко Хімія 9 клас

Тема: Білки як біологічні полімери. Денатурація білків. Біологічна роль амінокислот і білків.

Переглянути відео «Білки та амінокислоти»

Домашнє завдання  Опрацювати §39, ст.190-191.

https://naurok.com.ua/test/9-klas-aminokisloti-bilki-385134.html


Тема: Нітрогеновмісні органічні речовини. Поняття про амінокислоти.

Переглянути відео «Амінокислоти»

                 Домашнє завдання  Опрацювати §39, ст.188-189. Завдання 153.

 

Тема: Навчальні проєкти  № 13, 15-17 з тем: «Екотрофологія – наука про екологічно безпечне харчування», «Дослідження хімічного складу їжі»,  «Хімічний склад жувальних гумок», «Хімічний склад засобів догляду за ротовою порожниною».

Переглянути відео «Екотрофологія наука про екологічно чисте харчування»

Переглянути відео «Здорове харчування: прості поради»

Переглянути відео «Хімічний склад жувальних гумок»

Домашнє завдання  https://naurok.com.ua/test/vuglevodi-9-klas-222602.html

 

Тема: Застосування вуглеводів, їхня біологічна роль.

Переглянути відео «Застосування вуглеводів, їхня біологічна роль»

          Домашнє завдання  Опрацювати §38, ст.184-187.

          Підготуватися  до захисту проєктів з тем: «Екотрофологія – наука про екологічно безпечне харчування», «Дослідження хімічного складу їжі»,  «Хімічний склад жувальних гумок», «Хімічний склад засобів догляду за ротовою порожниною».

 

Тема: Вуглеводи: крохмаль, целюлоза. Молекулярні формули, фізичні властивості, поширення і утворення в природі. Крохмаль і целюлоза – природні полімери. Якісна реакція на крохмаль. Лабораторний  дослід №13. Відношення крохмалю до води (розчинність, утворення клейстеру). Лабораторний  дослід №14. Взаємодія крохмалю з йодом.

Переглянути відео «Крохмаль, целюлоза»

Переглянути відео «Лабораторний дослід №13. Відношення крохмалю до води розчинність, утворення клейстеру» https://www.youtube.com/watch?v=3ruUiYeub70

Переглянути відео «Лабораторний дослід №14. Взаємодія крохмалю з йодом»

Домашнє завдання

Опрацювати §38, ст.183-184, оформити лабораторні досліди в зошиті; завдання 149.

 

Тема: Вуглеводи: глюкоза, сахароза. Молекулярні формули, фізичні властивості, поширення і утворення в природі. Якісна реакція на глюкозу. Лабораторний  дослід №12. Взаємодія глюкози з купрум(ІІ) гідроксидом.

Переглянути відео «Вуглеводи: глюкоза, сахароза»

Переглянути відео «Лабораторний дослід №12. Взаємодія глюкози з купрум(ІІ) гідроксидом»

Домашнє завдання

Опрацювати §37, оформити лабораторний дослід в зошиті; завдання 145.

 

Тема: Жири. Склад жирів, фізичні властивості. Природні й гідрогенізовані жири. Біологічна роль жирів.

Переглянути відео «Жири, склад жирів, фізичні властивості природні й гідрогенізовані  жири»  

Домашнє завдання

Опрацювати §36, завдання 143.

 

Тема: Вищі карбонові кислоти: стеаринова, пальмітинова, олеїнова. Мило, його склад, мийна дія. Представлення результатів навчального проєкту № 14  із теми «Виготовлення мила з мильної основи».

Переглянути відео «Вищі карбонові кислоти: Стеаринова, пальмітинова, олеїнова»

Домашнє завдання

Опрацювати §36, ст.172-173, 174; завдання 142.

 

Тема: Практична робота №4.  Властивості етанової кислоти.

Переглянути відео «Практична робота 4. Властивості етанової кислоти»

Домашнє завдання

Опрацювати §35, оформити практичну роботу в зошиті.

Підготуватися  до захисту проєкту з теми «Виготовлення мила з мильної основи».

 

Тема: Етанова (оцтова) кислота, її молекулярна і структурна формули, фізичні властивості. Хімічні властивості етанової кислоти, застосування.

           Переглянути відео «Етанова (оцтова) кислота»

            Домашнє завдання Опрацювати §34, підготуватися до практичної роботи.

___________________________________________________________________________________________

Тема: Складання рівнянь окисно-відновних реакцій. Значення окисно-відновних процесів у житті людини, природі й техніці.

           Переглянути відео  «Значення окисно-відновних реакцій у природі і житті людини»

          Домашнє завдання Повторити §19, опрацювати §20, завдання 84 (письмово).

         Підготуватиcя  до захисту проєктів №9, №10 з тем: «Ендотермічні реакції на службі людини», «Екзотермічні реакції в життєдіяльності живих організмів».

 

Тема: Окисно-відновні реакції. Процеси окиснення, відновлення, окисники, відновники.

            Переглянути відео  «Окисно-відновні реакції»

           Домашнє завдання Опрацювати §19, ст. 99-101, завдання 80 (письмово).

 

Тема: Ступінь окиснення. Визначення ступеня окиснення елемента за хімічною формулою сполуки. Складання формули сполуки за відомими ступенями окиснення елементів.

          Переглянути відео  «Ступінь окиснення»

 

        Домашнє завдання Опрацювати §19, ст.97-99, завдання 78 (письмово).

 

Тема: Класифікація хімічних реакцій за кількістю і складом реагентів та продуктів реакцій: реакції сполучення, розкладу, заміщення, обміну.

           Переглянути відео  «Класифікація хімічних реакцій. Реакції сполучення, розкладу, заміщення, обміну»  

          Домашнє завдання Опрацювати §18, завдання 74 (письмово).

Сайт проекту
Календар
«  Октябрь 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2022
Конструктор сайтов - uCoz