Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
Хімія 9 клас ІІ сем. 2 частинаПідручник О.Г. Ярошенко Хімія 9 клас Тема. Узагальнення і систематизація вивченого про нітрогеновмісні органічні речовини, роль хімії в житті суспільства. Підсумковий урок. Тестовий контроль https://naurok.com.ua/test/nitrogenovmisni-organichni-spoluki-himiya-9-klas-519147.html https://naurok.com.ua/test/rol-himi-v-zhitti-suspilstva-391489/set
Тема. Віртуальна екскурсія на хлібопекарню. Переглянути відеоматеріал «Екскурсія на виробництво хліба» Домашнє завдання Повторити §§ 39-45.
Тема. Видатні вітчизняні вчені – творці хімічної науки. Представлення результатів навчального проєкту із теми «Видатні вітчизняні хіміки як учені й особистості». Переглянути відеоматеріал «Видатні хіміки»
Домашнє завдання Опрацювати §45, ст.214-215.
Тема. Контрольна робота №2 з тем: «Оксигеновмісні органічні сполуки», «Нітрогеновмісні органічні речовини». Домашнє завдання Повторити §42, завдання 6,10,11 (письмово).
Тема. Хімічна наука і виробництво в Україні. Представлення результатів навчальних проєктів з тем: «Екологічна ситуація в моїй місцевості: відчуваю, думаю, дію», «Анкетування учнів навчального закладу щодо їхньої участі у розв’язуванні екологічних проблем місцевості», «Дослідження достовірності реклами з погляду хімії». Переглянути відеоматеріал «Хімічна наука і виробництво в Україні» Домашнє завдання Опрацювати §45, ст.212-213, підготуватися до контрольної роботи.
Тема. Місце хімії серед наук про природу, її значення для розуміння наукової картини світу. Роль хімічної науки для забезпечення сталого розвитку людства. Переглянути відеоматеріал «Місце хімії серед природничих наук» Домашнє завдання Опрацювати §§ 43,44, підготуватися до захисту проєктів з тем: «Екологічна ситуація в моїй місцевості: відчуваю, думаю, дію», «Анкетування учнів навчального закладу щодо їхньої участі у розв’язуванні екологічних проблем місцевості», «Дослідження достовірності реклами з погляду хімії».
Тема. Багатоманітність речовин та хімічних реакцій. Взаємозв’язки між речовинами та їхні взаємоперетворення. Переглянути відеоматеріал «Органічні речовини»
Домашнє завдання Опрацювати §42, завдання 1-4 (письмово).
Тема. Значення природних і синтетичних органічних сполук. Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів. Представлення результатів навчальних проєктів з тем: «Друге життя паперу», «Джерела органічного забруднення території громади (мікрорайону). Переглянути відеоматеріал «Попередження забруднення довкілля при використанні органічних речовин»
Домашнє завдання Опрацювати §41, завдання 1 (усно).
Тема. Практична робота №5. Виявлення органічних сполук у харчових продуктах. Переглянути відеоматеріал «Виявлення органічних сполук у харчових продуктах» Домашнє завдання Опрацювати §40, оформити практичну роботу в зошиті. Підготуватися до захисту проєктів з тем: «Друге життя паперу», «Джерела органічного забруднення території громади (мікрорайону).
Тема. Білки як біологічні полімери. Денатурація білків. Біологічна роль амінокислот і білків. Переглянути відеоматеріал «Білки та амінокислоти»
Домашнє завдання Опрацювати §39, ст.189 -191. https://naurok.com.ua/test/9-klas-aminokisloti-bilki-385134.html
Тема. Нітрогеновмісні органічні речовини. Поняття про амінокислоти. Переглянути відеоматеріал «Амінокислоти»
Домашнє завдання Опрацювати §39, ст.188-189, завдання 153 (письмово).
Тема. Застосування вуглеводів, їхня біологічна роль. Представлення результатів навчальних проєктів з тем: «Екотрофологія – наука про екологічно безпечне харчування», «Дослідження хімічного складу їжі», «Хімічний склад жувальних гумок», «Хімічний склад засобів догляду за ротовою порожниною». Переглянути відеоматеріали: «Застосування вуглеводів, їхня біологічна роль» «Екотрофологія наука про екологічно чисте харчування» «Здорове харчування: прості поради» «Хімічний склад жувальних гумок» Домашнє завдання Опрацювати §38, ст.184-187, завдання 149 (усно).
Тема. Вуглеводи: крохмаль, целюлоза. Молекулярні формули, фізичні властивості, поширення і утворення в природі. Крохмаль і целюлоза – природні полімери. Якісна реакція на крохмаль. Лабораторний дослід №13. Відношення крохмалю до води (розчинність, утворення клейстеру). Лабораторний дослід №14. Взаємодія крохмалю з йодом. Переглянути відеоматеріали: «Крохмаль, целюлоза»
«Лабораторний дослід №13. Відношення крохмалю до води (розчинність, утворення клейстеру)»
«Лабораторний дослід №14. Взаємодія крохмалю з йодом» Домашнє завдання Опрацювати §38, ст.183-184, оформити лабораторні досліди в зошиті. Підготуватися до захисту проєктів з тем: «Екотрофологія – наука про екологічно безпечне харчування», «Дослідження хімічного складу їжі», «Хімічний склад жувальних гумок», «Хімічний склад засобів догляду за ротовою порожниною».
Тема. Вуглеводи: глюкоза, сахароза. Молекулярні формули, фізичні властивості, поширення і утворення в природі. Якісна реакція на глюкозу. Лабораторний дослід №12. Взаємодія глюкози з купрум(ІІ) гідроксидом. Переглянути відеоматеріали: «Вуглеводи: глюкоза, сахароза» «Лабораторний дослід №12. Взаємодія глюкози з купрум (ІІ) гідроксидом»
Домашнє завдання Опрацювати §37, оформити лабораторний дослід в зошиті; завдання 145 (письмово).
Тема. Жири. Склад жирів, фізичні властивості. Природні й гідрогенізовані жири. Біологічна роль жирів. Переглянути відеоматеріал «Жири, склад жирів, фізичні властивості природні й гідрогенізовані жири»
Домашнє завдання Опрацювати §36, завдання 143 (письмово).
|
Сайт проекту
Погода Полтава
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
|