Воскресенье, 26.03.2023, 02:43
Вітаю Вас Гость | RSS

ЛІЦЕЙ №47 "АЛЬТЕРНАТИВА" ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Із 01.09.2022 року освітній процес у нашому навчальному закладі буде організовано із застосуванням технологій дистанційного навчання та змішаного навчання

Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Хімія 9 клас ІІ сем. 1 частина

Підручник  О.Г. Ярошенко  Хімія   9  клас

Тема. Вищі карбонові кислоти: стеаринова, пальмітинова, олеїнова. Мило, його склад, мийна дія. Представлення результатів навчального проєкту із теми «Виготовлення мила з мильної основи».

          Переглянути відеоматеріал «Вищі карбонові кислоти: Стеаринова, пальмітинова, олеїнова»

          Домашнє завдання

          Опрацювати §36, ст.172-174; завдання 142 (письмово).

 

Тема. Практична робота №4.  Властивості етанової кислоти.

           Переглянути відеоматеріал  «Практична робота 4. Властивості етанової кислоти»

           Домашнє завдання

          Опрацювати §35, оформити практичну роботу в зошиті.

          Підготуватися  до захисту проєкту з теми «Виготовлення мила з мильної основи».

 

Тема. Етанова (оцтова) кислота, її молекулярна і структурна формули, фізичні властивості. Хімічні властивості етанової кислоти, застосування.

            Переглянути відеоматеріал «Етанова (оцтова) кислота»

Домашнє завдання

Опрацювати §34, підготуватися до практичної роботи.

 

Тема. Гліцерол: молекулярна і структурна формули, фізичні властивості. Якісна реакція на гліцерол.  Лабораторний дослід №11. Взаємодія гліцеролу з купрум(ІІ) гідроксидом.

          Переглянути відеоматеріал «Гліцерол: фізичні та хімічні властивості. Якісна реакція на гліцерол»

Домашнє завдання     

Опрацювати §33, ст.163-166; завдання  127 (усно).

 

Тема. Оксигеновмісні органічні речовини. Поняття про спирти, карбонові кислоти, жири, вуглеводи. Метанол, етанол: молекулярні і структурні формули, фізичні властивості. Горіння етанолу.  Отруйність метанолу й етанолу. Згубна дія алкоголю на організм людини.

            Переглянути відеоматеріал «Оксигеновмісні органічні сполуки. Спирти: метанол і етанол»   

Домашнє завдання

Опрацювати §33, ст.162-163; завдання  128 (письмово).

 

Тема.  Вуглеводнева сировина й охорона довкілля. Застосування вуглеводнів. Представлення результатів навчального проєкту №12 із теми «Альтернативні джерела енергії».

            Переглянути відеоматеріал «Вуглеводнева сировина й охорона довкілля»

              Домашнє завдання Опрацювати §32.  

 

Тема. Поширення вуглеводнів у природі. Природний газ, нафта, кам’яне вугілля – природні джерела вуглеводнів. Перегонка нафти.

           Переглянути відеоматеріал «Поширення вуглеводнів у природі. Природні джерела вуглеводнів»

Домашнє завдання

Опрацювати §30, завдання 118 (письмово). Підготуватися до захисту проєкту з теми «Альтернативні джерела енергії».

 

Тема. Поняття про полімери на прикладі поліетилену. Застосування поліетилену. Представлення результатів навчального проєкту  №11 із теми «Використання полімерів: еколого-економічний аспект».

           Переглянути відеоматеріал «Поняття про полімери на прикладі поліетилену»

            Домашнє завдання  Опрацювати §31.

 

Тема. Розрахункові задачі. Обчислення об'ємних відношень газів за хімічними рівняннями.

           Переглянути відеоматеріали: «Відношення об'ємів газів у хімічних реакціях. Обчислення об'ємних відношень газів за рівняннями»

           Домашнє завдання

           Опрацювати §30, розв’язати задачу 118 (письмово). Підготуватися до захисту проєкту з теми «Використання полімерів: еколого-економічний аспект».

 

Тема. Етен (етилен) і етин (ацетилен) як представники ненасичених вуглеводнів.     Молекулярні і структурні формули. Фізичні властивості. Реакція приєднання для етену й етину (галогенування, гідрування). Горіння вуглеводнів.

           Переглянути відеоматеріали: «Етен та етин»

           «Реакція приєднання для етену та етину- галогенування, гідрування»

          Домашнє завдання  Опрацювати §28, §29,  завдання 110 (письмово).

 

Тема. Вуглеводні. Метан як представник насичених вуглеводнів. Фізичні властивості. Реакція заміщення для метану.

           Переглянути відеоматеріал «Метан як представник насичених вуглеводнів»

             Домашнє завдання Опрацювати §27, ст.134-136.

 

Тема. Особливості органічних сполук (порівняно з неорганічними). Елементи-органогени.

         Переглянути відеоматеріал «Особливості органічних сполук. Елементи - органогени»

            Домашнє завдання  Опрацювати §26, завдання 101 (письмово).

 

Тема. Узагальнення і систематизація  вивченого про хімічні реакції.

          Домашнє завдання Опрацювати §25, завдання 1-8 (письмово).

 

Тема. Оборотні й необоротні реакції.

          Переглянути відеоматеріал «Оборотні й необоротні реакції»

         Домашнє завдання Опрацювати §24, завдання 98 (письмово).

                                            Повторити §§18-23.

 

Тема. Практична робота №3. Вплив різних чинників на швидкість хімічних реакцій.

Переглянути відеоматеріал «Практична робота №3. Вплив різних чинників на швидкість хімічних реакцій»

Домашнє завдання

Опрацювати §23, оформити практичну роботу в зошиті.

 

Тема. Швидкість хімічної реакції, залежність швидкості реакції від різних чинників. Лабораторний дослід №10. Вплив концентрації і температури на швидкість реакції цинку з хлоридною кислотою.

           Переглянути відеоматеріали:  «Швидкість хімічних реакцій»

«Вплив концентрації і температури на швидкість реакції цинку з хлоридною кислотою»  

Домашнє завдання

Опрацювати §22,§23, оформити лабораторний дослід в зошиті; завдання 91 (письмово).

 

Тема. Екзотермічні та ендотермічні  реакції. Термохімічне  рівняння. Представлення результатів навчальних проєктів із тем: «Ендотермічні реакції на службі людини», «Екзотермічні реакції в життєдіяльності живих організмів».

            Переглянути відеоматеріал  «Ендотермічні та екзотермічні реакції. Термохімічні рівняння»

Домашнє завдання

Опрацювати §21, завдання 88  (письмово).

 

Тема. Складання рівнянь окисно-відновних реакцій. Значення окисно-відновних процесів у житті людини, природі й техніці.

           Переглянути відеоматеріал  «Значення окисно-відновних реакцій у природі і житті людини» https://www.youtube.com/watch?v=liXucTe-tRE

 Домашнє завдання   

Повторити  §20, завдання 85  (письмово).

Підготуватиcя  до захисту проєктів із тем: «Ендотермічні реакції на службі людини», «Екзотермічні реакції в життєдіяльності живих організмів».

 

Тема. Складання рівнянь окисно-відновних реакцій.                                                                                             

           Домашнє завдання Опрацювати §20, завдання 84 (письмово).

 

Тема. Окисно-відновні реакції. Процеси окиснення, відновлення, окисники, відновники.

          Переглянути відеоматеріал  «Окисно-відновні реакції»

 Домашнє завдання                                                                                            

Опрацювати §19, ст. 99-101, завдання 80 (письмово).

 

Тема. Ступінь окиснення. Визначення ступеня окиснення елемента за хімічною формулою сполуки. Складання формули сполуки за відомими ступенями окиснення елементів.

          Переглянути відеоматеріал  «Ступінь окиснення»

 

Домашнє завдання        

Опрацювати §19, ст.97-99, завдання 78 (письмово).

 

Тема. Класифікація хімічних реакцій за кількістю і складом реагентів та продуктів реакцій: реакції сполучення, розкладу, заміщення, обміну.

           Переглянути відеоматеріал  «Класифікація хімічних реакцій. Реакції сполучення, розкладу, заміщення, обміну» 

Домашнє завдання

Опрацювати §18, завдання 74 (письмово).

 

 

 

 

 

 

Сайт проекту
Календар
«  Март 2023  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2023
Конструктор сайтов - uCoz