Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
Хімія 9 клас І сем. 1 частинаПідручник О.Г. Ярошенко Хімія 9 клас Тема:Реакції обміну між розчинами електролітів, умови їх перебігу. Лабораторні досліди №4 «Реакції обміну між електролітами у водних розчинах, що супроводжуються випаданням осаду», №5 «Реакції обміну між електролітами у водних розчинах, що супроводжуються виділенням газу», №6 «Реакції обміну між електролітами у водних розчинах, що супроводжуються утворенням води». Переглянути відеоматеріали: «Реакції обміну між електролітами у водних розчинах, що супроводжуються випаданням осаду» «Реакції обміну між електролітами у водних розчинах, що супроводжуються виділенням газу»
«Реакції обміну між електролітами у водних розчинах, що супроводжуються утворенням води»
Домашнє завдання Опрацювати §12,§13, оформити лабораторні досліди в зошиті; завдання 58 (письмово).
Тема: Навчальні проєкти з тем: «Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості», «Дослідження впливу кислотності й лужності ґрунтів на розвиток рослин», «Дослідження рН атмосферних опадів та їхнього впливу на різні матеріали в довкіллі», «Дослідження природних об’єктів в якості кислотно-основних індикаторів», «Дослідження рН середовища мінеральних вод України». Переглянути презентацію «Дослідження pH грунту. Складання карти родючості» https://vseosvita.ua/library/navcalnij-proekt-no-12-doslidzenna-rn-gruntiv-svoei-miscevosti-skladanna-karti-roducosti-446146.html Переглянути відеоматеріал «Кислотність ґрунту: на що впливає та як визначати?»
Переглянути презентацію «Дослідження pH атмосферних опадів та їхнього впливу на різні матеріали в довкіллі» https://naurok.com.ua/prezentaciya-doslidzhennya-ph-atmosfernih-opadiv-ta-hnogo-vplivu-na-rizni-materiali-v-dovkilli-268561.html Домашнє завдання Повторити §§10-11.
Тема: Ступінь електролітичної дисоціації. Сильні й слабкі електроліти. Поняття про рН розчину. Значення рН для характеристики кислотного чи лужного середовища. Виявлення в розчині гідроксид-іонів та йонів Гідрогену. Лабораторні досліди №2 «Установлення приблизного значення рН води, лужних і кислих розчинів (натрій гідроксиду, хлоридної кислоти) за допомогою універсального індикатора», №3 «Дослідження рН харчової і косметичної продукції». Переглянути відеоматеріал «Установлення приблизного значення рН води, лужних і кислих розчинів (натрій гідроксиду, хлоридної кислоти) за допомогою універсального індикатора», «Дослідження рН харчової і косметичної продукції» Домашнє завдання Опрацювати §11, оформити лабораторні досліди в зошиті; завдання 50 (усно). Підготуватися до захисту одного з проєктів 4-8 «Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості», «Дослідження впливу кислотності й лужності ґрунтів на розвиток рослин», «Дослідження рН атмосферних опадів та їхнього впливу на різні матеріали в довкіллі», «Дослідження природних об’єктів в якості кислотно-основних індикаторів», «Дослідження рН середовища мінеральних вод України».
Тема: Електролітична дисоціація кислот, основ, солей у водних розчинах. Лабораторний дослід №1. Виявлення йонів Гідрогену та гідроксид-іонів у розчинах. Переглянути відеоматеріал «Виявлення йонів Гідрогену та гідроксид-іонів у розчинах»
Домашнє завдання Опрацювати §10, оформити лабораторний дослід в зошиті; завдання 45 (письмово).
Тема: Електролітична дисоціація. Електроліти й неелектроліти. Представлення результатів навчального проєкту №1 із теми «Електроліти в сучасних акумуляторах». Переглянути відеоматеріал «Електролітична дисоціація. Електроліти, неелектроліти» Домашнє завдання Опрацювати §9, завдання 38 (письмово). Підготуватиcя до захисту проєкту з теми «Електроліти в сучасних акумуляторах».
Тема: Розв’язування задач за рівняннями реакцій з використанням розчинів із певною масовою часткою розчиненої речовини. Переглянути презентацію «Масова частка розчиненої речовини» https://naurok.com.ua/prezentaciya-masova-chastka-rozchineno-rechovini-9-klas-14944.html Домашнє завдання Повторити §8, ст.48-49, розв’язати задачу №34 (письмово). Підготуватиcя до захисту проєкту з теми «Електроліти в сучасних акумуляторах».
Тема: Розчинення як фізико-хiмічний процес. Теплові явища, що супроводжують розчинення речовин. Поняття про кристалогідрати. Представлення результатів навчальних проєктів з тем: «Установлення приблизного значення рН води, лужних і кислих розчинів (натрій гідроксиду, хлоридної кислоти) за допомогою універсального індикатора», «Дослідження рН харчової і косметичної продукції». Переглянути відеоматеріал «Розчинення як фізико хімічний процес. Теплові явища, що супроводжують розчинення речовин»
Домашнє завдання Опрацювати §7, §8 ст.45-47, завдання 31 (письмово).
Тема: Будова молекули води, поняття про водневий зв’язок. Розчинність речовин, її залежність від різних чинників. Насичені й ненасичені, концентровані й розведені розчини. Переглянути відео «Вода як розчинник. Будова молекули води, поняття про водневий зв'язок»
«Розчинність, її залежність від різних чинників Насичені і ненасичені розчини»
Домашнє завдання Опрацювати §6, завдання 26 (письмово). Підготуватиcя до захисту проєктів з тем: «Установлення приблизного значення рН води, лужних і кислих розчинів (натрій гідроксиду, хлоридної кислоти) за допомогою універсального індикатора», «Дослідження рН харчової і косметичної продукції».
Тема: Поняття про дисперсні системи. Колоїдні та істинні розчини. Суспензії, емульсії, аерозолі. Переглянути відео «Поняття про дисперсні системи. Колоїдні та істинні розчини. Суспензії, емульсії, аерозолі»
Домашнє завдання Опрацювати §§4,5, завдання 25 (письмово).
Тема: Повторення. Хімічний зв'язок і будова речовин. Переглянути відео «Хімічний зв'язок і будова речовини» Домашнє завдання Опрацювати §2, завдання 10 (письмово).
Тема: Повторення. Склад і властивості основних класів неорганічних сполук. Переглянути відео «Повторення основних питань курсу хімії 8 класу» Домашнє завдання Опрацювати §1, §3, завдання 3 (письмово).
|
Сайт проекту
Погода Полтава
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
|