Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
Хімія 11 клас ІІ сем. 1 частинаПідручник М.М. Савчин Хімія 11 клас Тема. Розв’язування розрахункових задач. Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції. Домашнє завдання Повторити §14, розв’язати задачу 4 (письмово).
Тема. Розв’язування розрахункових задач. Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції. Переглянути відеоматеріал «Розрахункові задачі. Обчислення за рівняннями відносного виходу продукту реакції»
Домашнє завдання Опрацювати §14, розв’язати задачу 2 (письмово).
Тема. Розв’язування розрахункових задач. Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції. Домашнє завдання Повторити §14, розв’язати задачу 4 (письмово).
Тема. Розв’язування розрахункових задач. Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції. Переглянути відеоматеріал «Розрахункові задачі. Обчислення за рівняннями відносного виходу продукту реакції»
Домашнє завдання Опрацювати §14, розв’язати задачу 2 (письмово).
Тема. Поняття про гальванічний елемент як хімічне джерело електричного струму. Представлення результатів навчальних проєктів з тем: «Гальванічний елемент з картоплі, лимону», «Види і принципи роботи малих джерел електричного струму, утилізація їх». Переглянути відеоматеріал «Поняття про гальванічний елемент як хімічне джерело електричного струм»
Домашнє завдання Опрацювати §13, завдання 3 (усно).
Тема. Гідроліз солей. Лабораторний дослід №4. Визначення рН середовища водних розчинів солей за допомогою індикаторів. Переглянути відеоматеріал «Лабораторний дослід № 1. Визначення pH середовища водних розчинів солей за допомогою»
Домашнє завдання Повторити §12, завдання 5 (письмово). Виконати лабораторний дослід за відео, оформити в зошиті. Підготуватися до захисту проєктів з тем: «Гальванічний елемент з картоплі, лимону», «Види і принципи роботи малих джерел електричного струму, утилізація їх».
Тема. Гідроліз солей. Переглянути відеоматеріал «Гідроліз солей» Домашнє завдання Опрацювати §12, завдання 3 (письмово).
Тема. Хімічна рівновага. Принцип Ле Шательє. Переглянути відеоматеріал «Хімічна рівновага. Принцип Ле Шательє» Домашнє завдання Опрацювати §11, завдання 3 (усно).
Тема. Необоротні і оборотні хімічні процеси. Переглянути відеоматеріал «Необоротні та оборотні реакції Хімічна рівновага» Домашнє завдання Опрацювати §10, завдання 4 (а,б) (письмово).
Тема. Узагальнення і систематизація вивченого про періодичний закон і періодичну систему хімічних елементів, хімічний зв'язок і будову речовини. Тестування https://naurok.com.ua/test/himichniy-zv-yazok-i-budova-rechovini-11-klas-himiya-1735705.html Домашнє завдання Повторити ст. 48-50.
Тема. Навчальні проєкти з тем: «Застосування рідких кристалів», «Використання речовин із різними видами хімічних зв’язків у техніці», «Значення водневого зв’язку для організації структур біополімерів». Переглянути відеоматеріали: «Рідкі кристали та їх використання» «Значення водневого зв’язку для організації структур біополімерів» Домашнє завдання Повторити §§4-9.
Тема. Залежність фізичних властивостей речовин від їхньої будови. Переглянути відеоматеріал «Залежність фізичних властивостей речовини від кристалічних ґраток»
Домашнє завдання Опрацювати §9. Підготуватися до захисту проєктів з тем: «Застосування рідких кристалів», «Використання речовин із різними видами хімічних зв’язків у техніці», «Значення водневого зв’язку для організації структур біополімерів».
Тема. Кристалічний і аморфний стани твердих речовин. Переглянути відеоматеріал «Кристалічні та аморфні стани твердих речовин» Домашнє завдання Опрацювати §8, завдання 2 (усно).
Тема. Металічний зв'язок. Переглянути відеоматеріал «Металічний зв'язок»
Домашнє завдання Опрацювати §7, завдання 5 (письмово).
Тема. Водневий зв'язок. Переглянути відеоматеріал «Водневий зв'язок»
Домашнє завдання Опрацювати §6, завдання 5 (письмово).
Тема. Донорно – акцепторний механізм утворення ковалентного зв’язку (на прикладі катіону амонію). Переглянути відеоматеріал «Донорно-акцепторний механізм утворення ковалентного зв’язку» Домашнє завдання Опрацювати §5, ст.34-35.
Тема. Ковалентний зв'язок. Переглянути відеоматеріали: «Ковалентний неполярний зв'язок»
«Ковалентний полярний зв'язок» Домашнє завдання Опрацювати §5, ст. 30-33, завдання 5 (письмово).
Тема. Види хімічних зв’язків. Йонний зв'язок. Переглянути відеоматеріал «Типи хімічного зв'язку. Йонний зв'язок» Домашнє завдання Опрацювати §4, завдання 4 (письмово).
Тема. Навчальні проєкти з тем: «Застосування радіонуклідів у медицині», «Використання радіоактивних ізотопів як індикаторів у тваринництві, археології». Переглянути відеоматеріал «Використання радіоактивних ізотопів як індикаторів у тваринництві, археології»
Домашнє завдання Повторити §3. Тестовий контроль: https://naurok.com.ua/test/periodichniy-zakon-i-periodichna-sistema-himichnih-elementiv-d-i-mendeleeva-186987.html
Тема. Можливі ступені окиснення неметалічних елементів 2 і 3 періодів. Переглянути презентацію «Можливі ступені окиснення неметалічних елементів 2 і 3 періодів» https://naurok.com.ua/mozhlivi-stupeni-okisnennya-nemetalichnih-elementiv-2-i-3-periodiv-300762.html Домашнє завдання Опрацювати §2, ст.16-18. Підготуватиcя до захисту проєктів з тем: «Застосування радіонуклідів у медицині», «Використання радіоактивних ізотопів як індикаторів у тваринництві, археології».
Тема. Збуджений стан атома. Валентні стани елементів. Переглянути відеоматеріал «Основний та збуджений стан атома» Домашнє завданняОпрацювати §2, ст.15-17, завдання 10 (письмово).
Тема. Електронні і графічні електронні формули атомів s-, р-, d- елементів. Тестовий контроль https://naurok.com.ua/test/elektronni-formuli-him-elementiv-9727.html Домашнє завдання Повторити §2, ст.10-15, завдання 8 (письмово).
Тема. Електронні і графічні електронні формули атомів s-, р-, d- елементів. Принцип «мінімальної енергії». Представлення результатів навчального проєкту з теми «Створення 3D-моделей атомів елементів». Переглянути відеоматеріал «Електронні і графічні електронні формули атомів s-, р-, d- елементів»
Домашнє завдання Опрацювати §2, ст.10-15, завдання 4 (усно).
Тема. Явище періодичної зміни властивостей елементів і їхніх сполук на основі уявлень про електронну будову атомів. Переглянути відеоматеріал «Явище періодичної зміни властивостей сполук елементів на основі уявлень про будову атомів»
Домашнє завдання Опрацювати §3, завдання 3 (усно). Підготуватися до захисту проєкту з теми «Створення 3D-моделей атомів елементів».
|
Сайт проекту
Погода Полтава
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
|