Суббота, 30.09.2023, 11:46
Вітаю Вас Гость | RSS

ЛІЦЕЙ №47 "АЛЬТЕРНАТИВА" ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Бажаємо Вам всім мирного неба, світлих надій, упевненості у завтрашньому дні та довгих мирних років життя у квітучій Україні!

Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Хімія 11 клас ІІ сем. 1 частина

Підручник  М.М. Савчин  Хімія 11 клас

Тема. Розв’язування розрахункових задач. Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції.

           Домашнє завдання

           Повторити §14,  розв’язати задачу 4 (письмово).

 

 

Тема. Розв’язування розрахункових задач. Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції.

          Переглянути відеоматеріал «Розрахункові задачі. Обчислення за рівняннями відносного виходу продукту реакції»

          Домашнє завдання

         Опрацювати §14,  розв’язати задачу 2 (письмово).

 

Тема.  Розв’язування розрахункових задач. Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції.

           Домашнє завдання

            Повторити §14,  розв’язати задачу 4 (письмово).

 

Тема.  Розв’язування розрахункових задач. Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції.

            Переглянути відеоматеріал «Розрахункові задачі. Обчислення за рівняннями відносного виходу продукту реакції»

            Домашнє завдання

            Опрацювати §14,  розв’язати задачу 2 (письмово).

   

Тема. Поняття про гальванічний елемент як хімічне джерело електричного струму. Представлення результатів навчальних проєктів з тем: «Гальванічний елемент з картоплі, лимону», «Види і принципи роботи малих джерел електричного струму, утилізація їх».

           Переглянути відеоматеріал «Поняття про гальванічний елемент як хімічне джерело електричного струм»

Домашнє завдання

Опрацювати §13, завдання 3 (усно).

 

Тема. Гідроліз солей. Лабораторний дослід №4. Визначення рН середовища водних розчинів солей за допомогою індикаторів.

          Переглянути відеоматеріал «Лабораторний дослід № 1.  Визначення pH середовища водних розчинів солей за допомогою»

 Домашнє завдання

Повторити §12, завдання 5 (письмово).

Виконати лабораторний дослід за відео, оформити в зошиті.

Підготуватися до захисту проєктів  з тем: «Гальванічний елемент з картоплі, лимону», «Види і принципи роботи малих джерел електричного струму, утилізація їх».

 

Тема. Гідроліз солей.

Переглянути відеоматеріал «Гідроліз солей»

Домашнє завдання

Опрацювати §12, завдання 3 (письмово).

 

Тема. Хімічна рівновага. Принцип Ле Шательє.

            Переглянути відеоматеріал «Хімічна рівновага. Принцип Ле Шательє»

Домашнє завдання

Опрацювати §11, завдання 3 (усно).

 

Тема. Необоротні і оборотні хімічні процеси.

           Переглянути відеоматеріал «Необоротні та оборотні реакції Хімічна рівновага»

Домашнє завдання

Опрацювати §10, завдання 4  (а,б) (письмово).

 

Тема. Узагальнення і систематизація вивченого про періодичний закон і періодичну систему хімічних елементів, хімічний зв'язок і будову речовини.

            Тестування  https://naurok.com.ua/test/himichniy-zv-yazok-i-budova-rechovini-11-klas-himiya-1735705.html

            Домашнє завдання Повторити ст. 48-50.

 

Тема. Навчальні проєкти з тем: «Застосування рідких кристалів», «Використання речовин із різними видами хімічних зв’язків у техніці», «Значення водневого зв’язку для організації структур біополімерів».

           Переглянути відеоматеріали:  «Рідкі кристали та їх використання»

          «Значення водневого зв’язку для організації структур біополімерів»

            Домашнє завдання Повторити §§4-9.

 

Тема. Залежність фізичних властивостей речовин від їхньої будови.

Переглянути відеоматеріал «Залежність фізичних властивостей речовини від кристалічних ґраток»

Домашнє завдання

Опрацювати §9. Підготуватися до захисту проєктів  з тем: «Застосування рідких кристалів», «Використання речовин із різними видами хімічних зв’язків у техніці», «Значення водневого зв’язку для організації структур біополімерів».

 

Тема. Кристалічний і аморфний стани твердих речовин.

          Переглянути відеоматеріал «Кристалічні та аморфні стани твердих речовин»

          Домашнє завдання Опрацювати §8, завдання 2 (усно).

 

Тема. Металічний зв'язок.

            Переглянути відеоматеріал «Металічний зв'язок»

           Домашнє завдання Опрацювати §7, завдання 5 (письмово).

 

Тема. Водневий зв'язок.

          Переглянути відеоматеріал  «Водневий зв'язок»

          Домашнє завдання Опрацювати §6, завдання 5 (письмово).

 

Тема. Донорно – акцепторний механізм утворення ковалентного зв’язку (на прикладі  катіону амонію).

          Переглянути відеоматеріал «Донорно-акцепторний механізм утворення ковалентного зв’язку»

               Домашнє завдання Опрацювати §5, ст.34-35.

 

Тема. Ковалентний зв'язок.

            Переглянути відеоматеріали: «Ковалентний неполярний зв'язок» 

 «Ковалентний полярний зв'язок» 

            Домашнє завдання

           Опрацювати §5, ст. 30-33, завдання 5 (письмово).

 

Тема. Види хімічних зв’язків. Йонний зв'язок.

Переглянути відеоматеріал  «Типи хімічного зв'язку. Йонний зв'язок»

            Домашнє завдання Опрацювати §4, завдання 4 (письмово).

 

Тема. Навчальні проєкти  з тем: «Застосування радіонуклідів у медицині»,  «Використання радіоактивних ізотопів як індикаторів у тваринництві, археології».

Переглянути відеоматеріал  «Використання радіоактивних ізотопів як індикаторів у тваринництві, археології» 

Домашнє завдання

Повторити §3.

Тестовий контроль: https://naurok.com.ua/test/periodichniy-zakon-i-periodichna-sistema-himichnih-elementiv-d-i-mendeleeva-186987.html

 

Тема. Можливі ступені окиснення неметалічних елементів 2 і 3 періодів.

           Переглянути презентацію  «Можливі ступені окиснення неметалічних елементів 2 і 3 періодів» https://naurok.com.ua/mozhlivi-stupeni-okisnennya-nemetalichnih-elementiv-2-i-3-periodiv-300762.html

Домашнє завдання Опрацювати §2, ст.16-18.

Підготуватиcя  до захисту проєктів з тем: «Застосування радіонуклідів у медицині»,  «Використання радіоактивних ізотопів як індикаторів у тваринництві, археології».

                                                                                                

Тема. Збуджений стан атома. Валентні стани елементів.

            Переглянути відеоматеріал  «Основний та збуджений стан атома»

Домашнє завдання

Опрацювати §2, ст.15-17, завдання 10 (письмово).

 

Тема. Електронні і графічні електронні формули атомів s-, р-, d- елементів.

          Тестовий контроль https://naurok.com.ua/test/elektronni-formuli-him-elementiv-9727.html

Домашнє завдання

Повторити §2, ст.10-15, завдання 8 (письмово).

 

Тема. Електронні і графічні електронні формули атомів s-, р-, d- елементів. Принцип «мінімальної енергії». Представлення результатів навчального проєкту з теми «Створення 3D-моделей атомів елементів».

           Переглянути відеоматеріал  «Електронні і графічні електронні формули атомів s-, р-, d- елементів»  

Домашнє завдання

Опрацювати §2, ст.10-15, завдання 4 (усно).

 

Тема. Явище періодичної зміни властивостей елементів і їхніх сполук на основі уявлень про електронну будову атомів.

           Переглянути відеоматеріал  «Явище періодичної зміни властивостей сполук елементів на основі уявлень про будову атомів»

Домашнє завдання

Опрацювати §3, завдання 3 (усно).

Підготуватися  до захисту проєкту з теми «Створення 3D-моделей атомів елементів».

 

 

 

Сайт проекту
Календар
«  Сентябрь 2023  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2023
Конструктор сайтов - uCoz