Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
Хімія 11 клас І сем. 2 частинаХімія 11 клас Підручник М.М.Савчин Хімія 10 клас Тема. Явище періодичної зміни властивостей елементів і їхніх сполук на основі уявлень про електронну будову атомів. Переглянути відеоматеріал «Явище періодичної зміни властивостей елементів на основі уявлень про електронну будову атомів»
Домашнє завдання Опрацювати §1, завдання 2-5 (усно).
Тема. Узагальнення і систематизація вивченого про синтетичні високомолекулярні речовини і полімерні матеріали на їх основі, багатоманітність та зв’язки між класами органічних речовин. Тестовий контроль https://naurok.com.ua/test/bagatomanitnist-ta-zv-yazki-mizh-klasami-organichnih-rechovin-392960.html Домашнє завдання Повторити періодичний закон і періодичну система хімічних елементів.
Тема. Роль органічної хімії у розв’язуванні продовольчої проблеми, створенні нових матеріалів. Представлення результатів навчальних проєктів з тем: «Найважливіші хімічні виробництва органічної хімії в Україні», «Доцільність та шкідливість біологічно активних добавок». Переглянути відеоматеріал «Роль хімії в розв'язанні продовольчої проблеми»
Переглянути відеоматеріал «Роль хімії у створенні нових матеріалів»
Домашнє завдання Опрацювати §§33-35. Повторити §§22-32.
Тема. Роль органічної хімії у розв’язуванні сировинної, енергетичної проблем. Переглянути відеоматеріал «Роль хімії у розв’язуванні сировинної, енергетичної проблем»
Домашнє завдання Опрацювати §§31-32. Підготуватися до захисту проєктів з тем: «Найважливіші хімічні виробництва органічної хімії в Україні», «Доцільність та шкідливість біологічно активних добавок».
Тема. Загальні поняття про біологічно активні речовини (вітаміни, ферменти). Переглянути відеоматеріал «Біологічно активні речовини: вітаміни та ферменти»
Домашнє завдання Опрацювати §30, завдання 2 (усно).
Тема. Зв’язки між класами органічних речовин. Домашнє завдання Повторити §29, завдання 4 (письмово).
Тема. Зв’язки між класами органічних речовин. Переглянути відеоматеріал «Генетичні зв’язки між класами органічних речовин» Домашнє завдання Опрацювати §29, завдання 1 (письмово).
Тема. Навчальні проєкти з тем: «Перспективи одержання і застосування полімерів із наперед заданими властивостями», «Дослідження маркування виробів із полімерних матеріалів і пластмас», «Виготовлення виробів із пластикових пляшок». Переглянути презентації: «Полімери та їх властивості. Застосування» https://naurok.com.ua/prezentaciya-polimeri-ta-h-vlastivosti-zastosuvannya-40984.html «Дослідження маркування виробів із полімерних матеріалів і пластмас» Домашнє завдання Повторити §28. Тестовий контроль https://naurok.com.ua/test/polimeri-7213.html
Тема. Навчальні проєкти з тем: «Рециклінг як єдиний цивілізований спосіб утилізації твердих побутових відходів», «Переробка побутових відходів в Україні та розвинених країнах світу». Переглянути відеоматеріал «Переробка сміття»
Домашнє завдання Повторити §28. Підготуватися до захисту навчальних проєктів з тем: «Перспективи одержання і застосування полімерів із наперед заданими властивостями», «Дослідження маркування виробів із полімерних матеріалів і пластмас», «Виготовлення виробів із пластикових пляшок».
Тема. Синтетичні волокна: фізичні властивості і застосування. Представлення результатів навчального проєкту з теми «Синтетичні волокна: їх значення, застосування у побуті та промисловості». Переглянути відеоматеріал «Синтетичні волокна»
Домашнє завдання Опрацювати §28, завдання 10 (письмово). Підготуватися до захисту навчальних проєктів з тем: «Рециклінг як єдиний цивілізований спосіб утилізації твердих побутових відходів», «Переробка побутових відходів в Україні та розвинених країнах світу».
Тема. Вплив полімерних матеріалів на здоров’я людини і довкілля. Проблеми утилізації полімерів і пластмас в контексті сталого розвитку суспільства. Переглянути відеоматеріал «Вплив полімерів на здоров’я людини і навколишнє середовище»
Домашнє завдання Опрацювати §26, ст. 120-121, завдання 2 (усно). Підготуватися до захисту проєкту з теми «Синтетичні волокна: їх значення, застосування у побуті та промисловості».
Тема. Каучуки, гума. Найпоширеніші полімери та сфери їхнього використання. Переглянути відеоматеріал «Каучук і гума» Домашнє завдання Опрацювати §27, завдання 4 (письмово).
|
Сайт проекту
Погода Полтава
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
|