Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
Хімія 11 клас І сем. 1 частинаПідручник М.М.Савчин Хімія 10 клас Тема: Навчальні проєкти з тем: «Рециклінг як єдиний цивілізований спосіб утилізації твердих побутових відходів», «Переробка побутових відходів в Україні та розвинених країнах світу». Переглянути відеоматеріал «Переробка сміття»
Домашнє завдання Повторити §28. Підготуватися до захисту навчальних проєктів з тем: «Перспективи одержання і застосування полімерів із наперед заданими властивостями», «Дослідження маркування виробів із полімерних матеріалів і пластмас», «Виготовлення виробів із пластикових пляшок».
Тема: Синтетичні волокна: фізичні властивості і застосування. Представлення результатів навчального проєкту з теми «Синтетичні волокна: їх значення, застосування у побуті та промисловості». Переглянути відеоматеріал «Синтетичні волокна»
Домашнє завдання Опрацювати §28, завдання 10 (письмово). Підготуватися до захисту навчальних проєктів з тем: «Рециклінг як єдиний цивілізований спосіб утилізації твердих побутових відходів», «Переробка побутових відходів в Україні та розвинених країнах світу».
Тема: Вплив полімерних матеріалів на здоров’я людини і довкілля. Проблеми утилізації полімерів і пластмас в контексті сталого розвитку суспільства. Переглянути відеоматеріал «Вплив полімерів на здоров’я людини і навколишнє середовище»
Домашнє завдання Опрацювати §26, ст. 120-121, завдання 2 (усно). Підготуватися до захисту проєкту з теми «Синтетичні волокна: їх значення, застосування у побуті та промисловості».
Тема: Каучуки, гума. Найпоширеніші полімери та сфери їхнього використання. Переглянути відеоматеріал «Каучук і гума» Домашнє завдання Опрацювати §27, завдання 4 (письмово).
Тема: Пластмаси. Переглянути відеоматеріал «Пластмаси. Найпоширеніші полімери та сфери їх використання»
Домашнє завдання Опрацювати §25, ст. 134-138, завдання 6 (усно).
Тема: Аналіз контрольної роботи. Синтетичні високомолекулярні речовини. Полімери. Реакції полімеризації і поліконденсації. Переглянути відеоматеріал «Синтетичні високомолекулярні речовини. Полімери»Домашнє завдання Опрацювати §25, ст. 131-133, завдання 2 (усно).
Тема: Контрольна робота №1 з тем: «Оксигеновмісні органічні сполуки», «Нітрогеновмісні органічні сполуки». Контрольна робота https://vseosvita.ua/test/kontrolna-robota-z-temy-oksyhenovmisni-orhanichni-spoluky-ta-nitrohenovmisni-orhanichni-spoluky-45164.html Домашнє завдання Випереджальне завдання. Навести приклади природних і синтетичних полімерів.
Тема: Навчальні проєкти з тем: «Синтез білків», «Збалансоване харчування – запорука здорового життя», «Виведення плям органічного походження». Переглянути презентацію «Біосинтез білків» https://naurok.com.ua/prezentaciya-biosintez-bilkiv-137755.html Переглянути презентацію «Збалансоване харчування – запорука здорового життя» https://naurok.com.ua/prezentaciya-zbalansovane-harchuvannya-zaporuka-zdorovogo-zhittya-252340.html Переглянути презентацію «Виведення плям органічного походження» https://docs.google.com/presentation/d/1ub-jD5zzzGoCgvz3gPk2I4YvGfRQXvErM4WYlyY6qso/htmlpresent?hl=uk Домашнє завдання Повторити §§19-24. Підготуватися до контрольної роботи.
Тема: Навчальні проєкти з тем: «Натуральні волокна тваринного походження: їхні властивості, дія на організм людини, застосування», «Анілін – основа для виробництва барвників». Переглянути презентацію «Натуральні волокна тваринного походження» https://naurok.com.ua/volokna-tvarinnogo-pohodzhennya-209695.html Переглянути презентацію «Анілін – основа для виробництва барвників» https://vseosvita.ua/library/prezentacia-z-organicnoi-himii-anilin-osnova-dla-virobnictva-barvnikiv-221076.html Домашнє завдання Підготуватися до захисту проєктів з тем: «Синтез білків», «Збалансоване харчування – запорука здорового життя», «Виведення плям органічного походження».
Тема: Білки як високомолекулярні сполуки. Хімічні властивості білків (без запису рівнянь реакцій). Лабораторний дослід №2(3). Біуретова реакція. Лабораторний дослід №3(4). Ксантопротеїнова реакція. Переглянути відеоматеріал «Нітрогеновмісні сполуки. Білки як високомолекулярні сполуки»
Переглянути відеоматеріал «Лабораторний дослід. Біуретова реакція» Переглянути відеоматеріал «Лабораторний дослід. Ксантопротеїнова реакція» Домашнє завдання Опрацювати §24, оформити лабораторні досліди в зошиті; завдання 2 (усно). Підготуватися до захисту проєктів з тем: «Натуральні волокна тваринного походження: їхні властивості, дія на організм людини, застосування», «Анілін – основа для виробництва барвників».
Тема: Хімічні властивості аміноетанової кислоти. Пептиди. Переглянути відеоматеріал «Хімічні властивості аміноетанової кислоти. Пептиди» Домашнє завдання Опрацювати §23, ст. 120-121, завдання 4 (письмово).
Тема: Амінокислоти: склад і будова молекул, загальні і структурні формули, характеристичні (функціо-нальні) групи, систематична номенклатура. Пептидна група. Переглянути відеоматеріал «Амінокислоти: склад і будова молекул, загальні і структурні формули, характеристичні групи» Домашнє завдання Опрацювати §23, ст. 117-120, завдання 3 (письмово).
Тема: Аміни як органічні основи. Хімічні властивості метанаміну, аніліну. Одержання аніліну. Переглянути відеоматеріал «Нітрогеновмісні сполуки. Анілін» Домашнє завдання Опрацювати §22, ст. 114-116, завдання 3 (письмово).
Тема: Насичені й ароматичні аміни: склад і будова молекул, назви найпростіших за складом сполук. Будова аміногрупи. Переглянути відеоматеріал «Нітрогеновмісні сполуки. Аміни» Домашнє завдання Опрацювати §22, ст. 112-114, завдання 1 (письмово).
Тема: Практична робота №1. Розв’язування експериментальних задач. Переглянути відеоматеріал «Практична робота №1. Розв’язування експериментальних задач»
Домашнє завдання Виконати практичну роботу за відеоматеріалом, оформити в зошиті.
Тема: Навчальні проєкти з тем: «Натуральні волокна рослинного походження: їхні властивості, дія на організм людини, застосування», «Штучні волокна: їхнє застосування у побуті та промисловості», «Етери та естери в косметиці», «Біодизельне пальне». Домашнє завдання Повторити §§19-21. Підготуватися до практичної роботи.
Тема: Крохмаль і целюлоза: молекулярні формули, гідроліз. Представлення результатів навчальних проєктів з тем: «Вуглеводи у харчових продуктах: виявлення і біологічне значення», «Виробництво цукру». Переглянути відео «Крохмаль і целюлоза» Домашнє завдання Опрацювати §21, завдання 3 (усно). Підготуватиcя до захисту проєктів з тем: «Натуральні волокна рослинного походження: їхні властивості, дія на організм людини, застосування», «Штучні волокна: їхнє застосування у побуті та промисловості», «Етери та естери в косметиці», «Біодизельне пальне».
Тема: Глюкоза: молекулярна формула та її відкрита форма. Хімічні властивості глюкози. Сахароза: молекулярна формула, гідроліз. Лабораторний дослід №1(2). Окиснення глюкози свіжоодержаним купрум(ІІ) гідроксидом. Переглянути відео «Вуглеводи: глюкоза, сахароза» Лабораторний дослід "Окиснення глюкози купрум гідроксидом" Домашнє завдання Опрацювати §20, ст. 100-103, завдання 1 (письмово). Підготуватиcя до захисту проєктів з тем: «Вуглеводи у харчових продуктах: виявлення і біологічне значення», «Виробництво цукру».
Тема: Вуглеводи. Класифікація вуглеводів, їх утворення й поширення у природі. Переглянути відео «Вуглеводи. Класифікація вуглеводів, їх утворення й поширення у природі»
Домашнє завдання Опрацювати §20, ст. 99-100.
Тема: Жири як представники естерів. Класифікація жирів, їхні хімічні властивості. Переглянути відео «Жири як представники естерів» Домашнє завдання Опрацювати §19, ст. 93-95 Тестовий контроль: https://naurok.com.ua/test/esteri-zhiri-yak-predstavniki-esteriv-189411.html
Тема: Естери, загальна та структурні формули, систематична номенклатура, фізичні властивості. Гідроліз естерів. Переглянути відео «Естери, загальна і структурні формули, систематична номенклатура, фізичні властивості. Гідроліз естерів» Домашнє завдання Опрацювати §19, ст. 91-93, завдання 1 (письмово).
Тема: Повторення. Оксигеновмісні органічні сполуки. Альдегіди, карбонові кислоти. Переглянути відео «Повторення. Оксигеновмісні сполуки (спирти, альдегіди, карбонові кислоти)»
Домашнє завдання Повторити §§16-17. Тестовий контроль: https://naurok.com.ua/test/himiya-46860.html
Тема: Повторення. Оксигеновмісні органічні сполуки. Спирти, фенол. Переглянути відео «Спирти та феноли (фізико-хімічні властивості)»
Домашнє завдання Повторити §§13-15. Тестовий контроль: https://naurok.com.ua/test/spirti-fenoli-52942.html
|
Сайт проекту
Погода Полтава
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
|