Суббота, 30.09.2023, 10:46
Вітаю Вас Гость | RSS

ЛІЦЕЙ №47 "АЛЬТЕРНАТИВА" ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Бажаємо Вам всім мирного неба, світлих надій, упевненості у завтрашньому дні та довгих мирних років життя у квітучій Україні!

Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Хімія 11 клас І сем. 1 частина

Підручник  М.М.Савчин  Хімія 10 клас

Тема: Навчальні проєкти з тем: «Рециклінг як єдиний цивілізований спосіб утилізації твердих побутових відходів»,  «Переробка побутових відходів в Україні та розвинених країнах світу».

          Переглянути відеоматеріал  «Переробка сміття»

Домашнє завдання Повторити §28.

Підготуватися  до захисту  навчальних проєктів з тем:  «Перспективи одержання і застосування полімерів із наперед заданими властивостями»,  «Дослідження маркування  виробів із полімерних матеріалів і пластмас», «Виготовлення виробів із пластикових пляшок».

 

Тема: Синтетичні волокна: фізичні властивості і застосування. Представлення результатів навчального проєкту з теми «Синтетичні волокна: їх значення, застосування у побуті та промисловості».

          Переглянути відеоматеріал  «Синтетичні волокна»

       Домашнє завдання Опрацювати §28, завдання 10 (письмово).

Підготуватися  до захисту навчальних проєктів з тем: «Рециклінг як єдиний цивілізований спосіб утилізації твердих побутових відходів»,  «Переробка побутових відходів в Україні та розвинених країнах світу».

 

Тема: Вплив полімерних  матеріалів на здоров’я людини і довкілля. Проблеми утилізації полімерів і пластмас в контексті сталого розвитку суспільства.

          Переглянути відеоматеріал  «Вплив полімерів на здоров’я людини і навколишнє середовище»  

       Домашнє завдання Опрацювати §26, ст. 120-121, завдання 2 (усно).

Підготуватися до захисту проєкту з теми «Синтетичні волокна: їх значення, застосування у побуті та промисловості».

 

Тема: Каучуки, гума. Найпоширеніші полімери та сфери їхнього використання.

          Переглянути відеоматеріал  «Каучук і гума»

         Домашнє завдання Опрацювати §27, завдання 4 (письмово).

 

Тема: Пластмаси.

           Переглянути відеоматеріал «Пластмаси. Найпоширеніші полімери та сфери їх використання»  

Домашнє завдання

Опрацювати §25, ст. 134-138, завдання 6 (усно).

 

Тема: Аналіз контрольної роботи. Синтетичні високомолекулярні речовини. Полімери. Реакції полімеризації і поліконденсації.

           Переглянути відеоматеріал  «Синтетичні високомолекулярні речовини. Полімери»

Домашнє завдання

Опрацювати §25, ст. 131-133, завдання 2 (усно).

 

Тема: Контрольна робота №1 з тем: «Оксигеновмісні органічні сполуки»,  «Нітрогеновмісні органічні сполуки».

Контрольна робота  https://vseosvita.ua/test/kontrolna-robota-z-temy-oksyhenovmisni-orhanichni-spoluky-ta-nitrohenovmisni-orhanichni-spoluky-45164.html

Домашнє завдання

Випереджальне завдання. Навести приклади природних і синтетичних полімерів.

 

Тема: Навчальні проєкти з тем: «Синтез білків»,  «Збалансоване харчування – запорука здорового життя», «Виведення плям органічного походження».

            Переглянути  презентацію «Біосинтез білків» https://naurok.com.ua/prezentaciya-biosintez-bilkiv-137755.html

            Переглянути  презентацію «Збалансоване харчування – запорука здорового життя»  https://naurok.com.ua/prezentaciya-zbalansovane-harchuvannya-zaporuka-zdorovogo-zhittya-252340.html

            Переглянути  презентацію «Виведення плям органічного походження»  https://docs.google.com/presentation/d/1ub-jD5zzzGoCgvz3gPk2I4YvGfRQXvErM4WYlyY6qso/htmlpresent?hl=uk

Домашнє завдання Повторити §§19-24.

Підготуватися до контрольної роботи.

 

Тема: Навчальні проєкти з тем: «Натуральні волокна тваринного походження: їхні властивості, дія на організм людини, застосування», «Анілін – основа для виробництва барвників».

          Переглянути  презентацію «Натуральні волокна тваринного походження»  https://naurok.com.ua/volokna-tvarinnogo-pohodzhennya-209695.html

Переглянути  презентацію «Анілін – основа для виробництва барвників»  https://vseosvita.ua/library/prezentacia-z-organicnoi-himii-anilin-osnova-dla-virobnictva-barvnikiv-221076.html

Домашнє завдання

Підготуватися  до захисту проєктів з тем: «Синтез білків»,  «Збалансоване харчування – запорука здорового життя», «Виведення плям органічного походження».

 

Тема: Білки як високомолекулярні сполуки. Хімічні властивості білків (без запису рівнянь реакцій). Лабораторний дослід №2(3). Біуретова реакція. Лабораторний дослід №3(4). Ксантопротеїнова реакція.

          Переглянути відеоматеріал  «Нітрогеновмісні сполуки. Білки як високомолекулярні сполуки»

     Переглянути відеоматеріал  «Лабораторний дослід. Біуретова реакція»

Переглянути відеоматеріал  «Лабораторний дослід. Ксантопротеїнова реакція»

Домашнє завдання

Опрацювати §24, оформити лабораторні досліди в зошиті; завдання 2 (усно).

Підготуватися  до захисту проєктів з тем: «Натуральні волокна тваринного походження: їхні властивості, дія на організм людини, застосування», «Анілін – основа для виробництва барвників».

 

Тема: Хімічні властивості аміноетанової кислоти. Пептиди.

          Переглянути відеоматеріал  «Хімічні властивості аміноетанової кислоти. Пептиди»

       Домашнє завдання

Опрацювати §23, ст. 120-121,  завдання 4 (письмово).

 

Тема: Амінокислоти: склад і будова молекул, загальні і структурні формули, характеристичні (функціо-нальні) групи, систематична номенклатура. Пептидна група.

          Переглянути відеоматеріал  «Амінокислоти: склад і будова молекул, загальні і структурні формули, характеристичні групи»

      Домашнє завдання

Опрацювати §23, ст. 117-120,  завдання 3 (письмово).

 

Тема: Аміни як органічні основи. Хімічні властивості метанаміну, аніліну. Одержання аніліну.

           Переглянути відеоматеріал  «Нітрогеновмісні сполуки. Анілін»

       Домашнє завдання

Опрацювати §22, ст. 114-116,  завдання 3 (письмово).

 

Тема: Насичені й ароматичні аміни: склад і будова молекул, назви найпростіших за складом сполук. Будова аміногрупи.

       Переглянути відеоматеріал  «Нітрогеновмісні сполуки. Аміни»

     Домашнє завдання

Опрацювати §22, ст. 112-114,  завдання 1 (письмово).

 

Тема: Практична робота №1. Розв’язування експериментальних задач.

          Переглянути відеоматеріал  «Практична робота №1. Розв’язування експериментальних задач»

      Домашнє завдання

Виконати практичну роботу за відеоматеріалом, оформити в зошиті.

 

Тема: Навчальні проєкти з тем: «Натуральні волокна рослинного походження: їхні властивості, дія на організм людини, застосування», «Штучні волокна: їхнє застосування у побуті та промисловості», «Етери та естери в косметиці»,  «Біодизельне пальне».

           Домашнє завдання Повторити §§19-21.

          Підготуватися  до практичної  роботи.

 

Тема: Крохмаль і целюлоза: молекулярні формули, гідроліз. Представлення результатів навчальних проєктів з тем: «Вуглеводи у харчових продуктах: виявлення і біологічне значення», «Виробництво цукру».

Переглянути відео «Крохмаль і целюлоза»

Домашнє завдання Опрацювати §21, завдання 3 (усно).

       Підготуватиcя  до захисту проєктів  з тем: «Натуральні волокна рослинного походження: їхні властивості, дія на організм людини, застосування», «Штучні волокна: їхнє застосування у побуті та промисловості», «Етери та естери в косметиці»,  «Біодизельне пальне».

 

Тема: Глюкоза: молекулярна формула та її відкрита форма. Хімічні властивості глюкози. Сахароза: молекулярна формула, гідроліз. Лабораторний дослід №1(2). Окиснення глюкози свіжоодержаним купрум(ІІ)  гідроксидом.

Переглянути відео «Вуглеводи: глюкоза, сахароза»

Лабораторний дослід "Окиснення глюкози купрум гідроксидом"

Домашнє завдання Опрацювати §20, ст. 100-103,  завдання 1 (письмово).

Підготуватиcя  до захисту проєктів  з тем: «Вуглеводи у харчових продуктах: виявлення і біологічне значення», «Виробництво цукру».

 

Тема: Вуглеводи. Класифікація вуглеводів, їх утворення й поширення у природі.

Переглянути відео «Вуглеводи. Класифікація вуглеводів, їх утворення й поширення у природі»

Домашнє завдання Опрацювати §20, ст. 99-100.

 

Тема: Жири як представники естерів. Класифікація жирів, їхні хімічні властивості.

           Переглянути відео «Жири як представники естерів»

Домашнє завдання Опрацювати §19, ст. 93-95

Тестовий контроль: https://naurok.com.ua/test/esteri-zhiri-yak-predstavniki-esteriv-189411.html

 

Тема: Естери, загальна та структурні формули, систематична номенклатура, фізичні властивості. Гідроліз естерів.

           Переглянути відео «Естери, загальна і структурні формули, систематична номенклатура, фізичні властивості. Гідроліз естерів»

             Домашнє завдання Опрацювати §19, ст. 91-93, завдання 1 (письмово).

 

Тема: Повторення. Оксигеновмісні органічні сполуки. Альдегіди, карбонові кислоти.

           Переглянути відео «Повторення. Оксигеновмісні сполуки (спирти, альдегіди, карбонові кислоти)»    

          Домашнє завдання Повторити  §§16-17.

         Тестовий контроль:  https://naurok.com.ua/test/himiya-46860.html

 

Тема: Повторення. Оксигеновмісні органічні сполуки. Спирти, фенол.

           Переглянути відео «Спирти та феноли (фізико-хімічні властивості)»

           Домашнє завдання Повторити  §§13-15.

           Тестовий контроль:  https://naurok.com.ua/test/spirti-fenoli-52942.html

 

 

 


 

 

Сайт проекту
Календар
«  Сентябрь 2023  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2023
Конструктор сайтов - uCoz