Воскресенье, 26.03.2023, 01:38
Вітаю Вас Гость | RSS

ЛІЦЕЙ №47 "АЛЬТЕРНАТИВА" ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Із 01.09.2022 року освітній процес у нашому навчальному закладі буде організовано із застосуванням технологій дистанційного навчання та змішаного навчання

Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Хімія 10 клас ІІ сем. 1 частина

Підручник  М.М.Савчин  Хімія 10 клас

Тема. Фенол: склад і будова молекули, фізичні та хімічні властивості. Представлення результатів навчальних проєктів з тем: «Екологічна безпечність застосування і одержання фенолу», «Виявлення фенолу в екстракті зеленого чаю або гуаші».

           Переглянути відеоматеріали:  «Фенол: склад і будова молекули, фізичні та хімічні властивості» 

            «Екологічна безпечність застосування і одержання фенолу»

            «Феноли в чаї»

            Домашнє завдання

            Опрацювати §15,  завдання 2 (письмово).

 

Тема. Поняття про багатоатомні спирти на прикладі гліцеролу, його хімічні властивості.

           Переглянути відеоматеріал «Багатоатомні спирти, гліцерол»           

Домашнє завдання

Опрацювати §14, завдання 2 (письмово). Підготуватися до захисту проєктів  з тем: «Екологічна безпечність застосування і одержання фенолу», «Виявлення фенолу в екстракті зеленого чаю або гуаші».

 

Тема. Хімічні властивості насичених одноатомних спиртів. Одержання етанолу.

          Переглянути відеоматеріал «Хімічні властивості насичених одноатомних спиртів. Одержання етанолу»

Домашнє завдання

Опрацювати §13, ст.63-66, завдання 6 (письмово).

 

Тема. Спирти. Поняття про характеристичну (функціональну) групу. Гідроксильна характеристична (функціональна) група. Насичені одноатомні спирти: загальна та структурні формули, ізомерія (пропанолів і бутанолів), систематична номенклатура. Водневий зв’язок, його вплив на фізичні властивості спиртів.

            Переглянути відеоматеріал «Спирти. Поняття про характеристичну (функціональну) групу»

            Домашнє завдання

            Опрацювати §13, ст.61-63, завдання 5 (письмово).

 

 

Тема. Узагальнення і систематизація вивченого про вуглеводні.

           Тестування  https://naurok.com.ua/test/vuglevodni-10-klas-648185/print

           Домашнє завдання Повторити §§10-12.

 

Тема. Навчальні проєкти з тем: «Смог як хімічне явище», «Коксування вугілля: продукти та їх використання», «Біогаз», «Вплив на довкілля вуглеводнів та їхніх похідних».

           Переглянути презентації: «Смог як хімічне явище» https://naurok.com.ua/prezentaciya-smog-yak-himichne-yavische-dlya-10-klasu-264834.html

          «Коксування вугілля» https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-koksuvanna-vugilla-131232.html

         «Вплив на довкілля вуглеводнів та їхніх похідних» https://vseosvita.ua/library/vplyv-na-dovkillia-vuhlevodniv-ta-ikhnikh-pokhidnykh-596164.html

         Домашнє завдання

        Повторити §§10-12, завдання 5 (а) (письмово), ст.57. 

 

Тема. Навчальні проєкти з тем: «Октанове число та якість бензину», «Цетанове число дизельного палива», «Ароматичні сполуки навколо нас».

         Переглянути презентації: «Октанове число та якість бензину»  https://naurok.com.ua/prezentaciya-oktanove-chislo-ta-yakist-benzinu-264268.html

      «Цетанове число дизельного палива» https://vseosvita.ua/library/cetanove-cislo-dizelnogo-palnogo-182625.html

      «Ароматичні сполуки навколо нас» https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-aromaticni-spoluki-navkolo-nas-335297.html

       Домашнє завдання

      Підготуватиcя  до захисту проєктів №7-10  з тем: «Смог як хімічне явище», «Коксування вугілля: продукти та їх використання», «Біогаз», «Вплив на довкілля вуглеводнів та їхніх похідних».

 

Тема. Застосування вуглеводнів.

           Переглянути відеоматеріал «Добування та застосування вуглеводнів»

Домашнє завдання

Опрацювати §12, завдання 2 (усно).

Підготуватиcя  до захисту проєктів з тем: «Октанове число та якість бензину», «Цетанове число дизельного палива», «Ароматичні сполуки навколо нас».

 

 

Тема. Розв’язування розрахункових задач. Виведення молекулярної формули речовини за масою, об’ємом або кількістю речовини реагентів або продуктів реакції.

          Домашнє завдання Повторити §11, розв’язати задачу №3 (письмово).

 

Тема. Розв’язування розрахункових задач. Виведення молекулярної формули речовини за масою, об’ємом або кількістю речовини реагентів або продуктів реакції.

           Переглянути відеоматеріал  «Розрахункові задачі. Виведення формули речовини за масою, об’ємом, кількістю речовини»

Домашнє завдання

Опрацювати §11, розв’язати задачу №2 (письмово).

 

Тема. Хімічні властивості бензену. Методи одержання бензену.

            Переглянути відеоматеріал  «Хімічні властивості бензену»

Домашнє завдання

Опрацювати §10, ст.46-49, завдання 3 (письмово).

 

Сайт проекту
Календар
«  Март 2023  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2023
Конструктор сайтов - uCoz