Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
Хімія 10 клас І сем. 1 частинаПідручник М.М.Савчин Хімія 10 клас Тема: Алкени і алкіни. Загальні та молекулярні формули алкенів і алкінів, структурна ізомерія, систематична номенклатура. Переглянути відеоматеріали: «Алкени: загальна характеристика і фізичні властивості» «Алкіни: загальна характеристика і фізичні властивості» Домашнє завдання Опрацювати §8, ст. 36-37, завдання 3 (а,б) (письмово).
Тема: Хімічні властивості алканів. Методи одержання алканів. Переглянути відеоматеріал «Властивості алканів. Методи добування» Домашнє завдання Опрацювати §7, ст. 32-34, завдання 3 (письмово).
Тема: Аналіз контрольної роботи. Класифікація вуглеводнів. Алкани. Загальна формула алканів, структурна ізомерія, систематична номенклатура. Переглянути відеоматеріал «Класифікація вуглеводнів. Алкани: загальна формула, ізомерія, номенклатура»
Домашнє завдання Опрацювати §7, ст.28-31, завдання 1 (письмово).
Тема: Контрольна робота №1 з тем: «Повторення початкових понять про органічні речовини», «Теорія будови органічних сполук». Контрольна робота https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-teoriya-budovi-organichnih-spoluk-302932.html Домашнє завдання Повторити §1.
Тема: Виведення молекулярної формули речовини за масовими частками елементів. Переглянути відеоматеріал «Виведення молекулярної формули речовини за масовими частками елементів»
Домашнє завдання Опрацювати §6, розв’язати задачу №2 (письмово). Повторити §§1-5.
Тема: Ковалентні карбон-карбонові зв’язки у молекулах органічних сполук: простий, подвійний, потрійний. Переглянути відеоматеріал «Ковалентні карбон-карбонові зв’язки у молекулах органічних сполук: простий, подвійний, потрійний» Домашнє завдання Опрацювати §5, ст. 19-21, завдання 2 (усно).
Тема: Класифікація органічних сполук. Представлення результатів навчального проєкту з теми «3D – моделі молекул органічних сполук». Переглянути відеоматеріал «Класифікація органічних сполук» Домашнє завдання Опрацювати §5, ст. 21-22, завдання 4 (письмово).
Тема: Поняття про явище ізомерії та ізомери. Представлення результатів навчального проєкту з теми «Ізомери у природі». Переглянути відеоматеріал «Поняття про явища ізомерії та ізомери» Домашнє завдання Опрацювати §4, ст. 17-18, завдання 4 (письмово). Підготуватиcя до захисту проєкту з теми ««3D – моделі молекул органічних сполук».
Тема: Теорія будови органічних сполук. Залежність властивостей речовин від складу і хімічної будови молекул. Представлення результатів навчального проєкту з теми «Історія створення та розвитку теорії будови органічних сполук». Переглянути презентацію «Теорія будови органічних сполук» Домашнє завдання Опрацювати §4, ст. 15-17, завдання 1 (усно). Підготуватиcя до захисту проєкту з теми «Ізомери у природі».
Тема: Повторення. Склад, властивості, застосування окремих представників нітрогеновмісних (аміноетанова кислота) органічних речовин. Переглянути відео «Склад, властивості, застосування окремих представників нітрогеновмісних органічних речовин»
Домашнє завдання Опрацювати §3, завдання 2 (письмово). Підготуватиcя до захисту проєкту з теми «Історія створення та розвитку теорії будови органічних сполук».
Тема: Повторення. Склад, властивості, застосування окремих представників оксигеновмісних (метанол, етанол, гліцерол, етанова кислота) органічних речовин. Переглянути презентацію «Склад, властивості, застосування окремих представників оксигеновмісних (метанол, етанол, гліцерол, етанова кислота)» Домашнє завдання Опрацювати §2, завдання 2 (письмово).
Тема: Повторення. Склад, властивості, застосування окремих представників вуглеводнів (метан, етан, етен, етин). Переглянути відео «Склад, властивості, застосування окремих представників вуглеводнів»
Домашнє завдання Опрацювати §1, завдання 7 (письмово).
|
Сайт проекту
Погода Полтава
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
|