Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
ХіміяХімія 11 клас Підручник М.М.Савчин Хімія 11 клас Тема:Узагальнення і систематизація вивченого про нітрогеновмісні органічні сполуки, синтетичні високомолекулярні речовини і полімерні матеріали на їх основі, багатоманітність та зв’язки між класами органічних речовин. Тестовий контроль: https://naurok.com.ua/test/bagatomanitnist-ta-zv-yazki-mizh-klasami-organichnih-rechovin-392960.html Домашнє завдання Повторити періодичний закон і періодична система хімічних елементів.
Тема: Роль органічної хімії у розв’язуванні продовольчої проблеми, створенні нових матеріалів. Представлення результатів навчальних проєктів з тем: «Найважливіші хімічні виробництва органічної хімії в Україні», «Доцільність та шкідливість біологічно активних добавок». Переглянути відео «Роль хімії в розв'язанні продовольчої проблеми»
Переглянути відео «Роль хімії у створенні нових матеріалів»
Домашнє завдання Опрацювати §§33-35, Повторити §§22-32
Тема: Аналіз контрольної роботи. Роль органічної хімії у розв’язуванні сировинної і енергетичної проблем. Переглянути відео «Роль хімії у розв’язуванні сировинної, енергетичної проблем»
Домашнє завдання Опрацювати §§31-32. Підготуватися до захисту проєктів з тем «Найважливіші хімічні виробництва органічної хімії в Україні», «Доцільність та шкідливість біологічно активних добавок».
Тема: Контрольна робота №1 з тем: «Нітрогеновмісні органічні сполуки», «Синтетичні високомолекулярні речовини і полімерні матеріали на їх основі», «Багатоманітність та зв’язки між класами органічних речовин». Контрольна робота: https://naurok.com.ua/test/bsgatomanitnist-i-zv-yazki-mizh-klasami-organichnih-rechovin-21028.html Домашнє завдання Випереджальне завдання. Роль органічної хімії у розв’язуванні сировинної і енергетичної проблем.
Тема: Загальні поняття про біологічно активні речовини (вітаміни, ферменти). Переглянути відео «Біологічно активні речовини: вітаміни та ферменти»
Домашнє завдання Опрацювати §30, завдання 2 (усно), повторити §§22-30. Підготуватися до контрольної роботи.
Тема: Зв’язки між класами органічних речовин. Переглянути відео «Органічні речовини»
Переглянути відео «Генетичні зв’язки між класами органічних речовин» Домашнє завдання Опрацювати §29, завдання 1 (письмово).
Тема: Навчальні проєкти з тем: «Рециклінг як єдиний цивілізований спосіб утилізації твердих побутових відходів», «Переробка побутових відходів в Україні та розвинених країнах світу», «Перспективи одержання і застосування полімерів із наперед заданими властивостями», «Дослідження маркування виробів із полімерних матеріалів і пластмас», «Виготовлення виробів із пластикових пляшок». Домашнє завдання Повторити §28. Тестовий контроль https://naurok.com.ua/test/polimeri-7213.html
Тема: Синтетичні волокна: фізичні властивості і застосування. Представлення результатів навчального проєкту з теми «Синтетичні волокна: їх значення, застосування у побуті та промисловості». Переглянути відео «Синтетичні волокна»
Домашнє завдання Опрацювати §28, завдання 10 (письмово). Підготуватися до захисту одного з навчальних проєктів з тем: «Рециклінг як єдиний цивілізований спосіб утилізації твердих побутових відходів», «Переробка побутових відходів в Україні та розвинених країнах світу», «Перспективи одержання і застосування полімерів із наперед заданими властивостями», «Дослідження маркування виробів із полімерних матеріалів і пластмас», «Виготовлення виробів із пластикових пляшок».
Тема: Вплив полімерних матеріалів на здоров’я людини і довкілля. Проблеми утилізації полімерів і пластмас в контексті сталого розвитку суспільства. Переглянути відео «Вплив полімерів на здоров’я людини і навколишнє середовище»
Домашнє завдання Повторити §26, ст. 120-121, завдання 2 (усно). Підготуватися до захисту проєкту з теми «Синтетичні волокна: їх значення, застосування у побуті та промисловості».
Тема: Каучуки, гума. Найпоширеніші полімери та сфери їхнього використання. Переглянути відео «Каучук і гума»
Домашнє завдання Опрацювати §27, завдання 4 (письмово).
Тема: Пластмаси. Переглянути відео «Пластмаси»
Домашнє завдання Опрацювати §25, ст. 134-138, завдання 6 (усно).
Тема: Синтетичні високомолекулярні речовини. Полімери. Реакції полімеризації і поліконденсації. Переглянути відео «Високомолекулярні речовини. Полімери» Домашнє завдання Опрацювати §25, ст. 131-133, завдання 2 (усно).
Тема: Навчальні проєкти з тем: «Натуральні волокна тваринного походження: їхні властивості, дія на організм людини, застосування», «Анілін – основа для виробництва барвників», «Синтез білків», «Збалансоване харчування – запорука здорового життя», «Виведення плям органічного походження». Домашнє завдання Повторити §24. Тестовий контроль «Білки» https://naurok.com.ua/test/bilki-5320.html
Тема: Білки як високомолекулярні сполуки. Хімічні властивості білків (без запису рівнянь реакцій). Лабораторні досліди №3 «Біуретова реакція», №4 «Ксантопротеїнова реакція». Переглянути відео «Білки як високомолекулярні сполуки»
Домашнє завдання Опрацювати §24, оформити лабораторні досліди в зошиті; завдання 2 (усно). Підготуватися до захисту одного з навчальних проєктів з тем: «Натуральні волокна тваринного походження: їхні властивості, дія на організм людини, застосування», «Анілін – основа для виробництва барвників», «Синтез білків», «Збалансоване харчування – запорука здорового життя», «Виведення плям органічного походження».
Тема: Хімічні властивості аміноетанової кислоти. Пептиди. Домашнє завдання Опрацювати §23, ст. 120-121. Тестовий контроль: https://naurok.com.ua/test/aminokisloti-4291.html
Тема: Амінокислоти: склад і будова молекул, загальні і структурні формули, характеристичні (функціональні) групи, систематична номенклатура. Пептидна група. Переглянути відео «Амінокислоти»
Домашнє завдання Опрацювати §23, ст. 117-120, завдання 3 (письмово).
Тема: Аміни як органічні основи. Хімічні властивості метанаміну, аніліну. Одержання аніліну. Домашнє завдання Опрацювати §22, ст. 114 -116, завдання 3 (письмово).
Тема: Насичені й ароматичні аміни: склад і будова молекул, назви найпростіших за складом сполук. Будова аміногрупи. Переглянути відео «Насичені аміни. Будова аміногрупи. Хімічні властивості метанаміну»
Домашнє завдання Опрацювати §22, ст.112-114, завдання 1 (письмово).
|
Сайт проекту
Календар
Погода Полтава
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||