Четвер, 25.02.2021, 07:37
Вітаю Вас Гість | RSS

Комунальний заклад "Полтавська вечірня (змінна) школа №1 Полтавської міської ради Полтавської області" вул.Сакко,14 м.Полтава, 36015 тел./факс (0532)51-30-11 e-mail: vzsh1poltava@gmail.com

Вся інформація про ЗНО для випускників на сайтах http://testportal.gov.ua/ та http://zno-kharkiv.org.ua/ Розпочалася реєстрація для участі в зовнішньому незалежному оцінюванні з 1 лютого до 5 березня включно

Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Хімія

Хімія  11 клас

Підручник  М.М.Савчин  Хімія 11 клас

Тема:Узагальнення і систематизація вивченого про нітрогеновмісні органічні сполуки, синтетичні високомолекулярні речовини і полімерні матеріали на їх основі, багатоманітність та зв’язки між класами органічних речовин.

           Тестовий контроль:  https://naurok.com.ua/test/bagatomanitnist-ta-zv-yazki-mizh-klasami-organichnih-rechovin-392960.html

           Домашнє завдання Повторити періодичний закон і періодична система хімічних елементів.

 

Тема: Роль органічної хімії у розв’язуванні продовольчої проблеми, створенні нових матеріалів. Представлення результатів навчальних проєктів з тем: «Найважливіші хімічні виробництва органічної хімії в Україні», «Доцільність та шкідливість біологічно активних добавок».

Переглянути відео  «Роль хімії в розв'язанні продовольчої проблеми»  

Переглянути відео  «Роль хімії у створенні нових матеріалів» 

Домашнє завдання  Опрацювати §§33-35, Повторити §§22-32

 

Тема: Аналіз контрольної роботи. Роль органічної хімії у розв’язуванні сировинної і енергетичної проблем.

          Переглянути відео  «Роль хімії у розв’язуванні сировинної, енергетичної проблем»  

             Домашнє завдання Опрацювати §§31-32.

            Підготуватися до захисту проєктів з тем «Найважливіші хімічні виробництва органічної хімії в Україні», «Доцільність та шкідливість біологічно активних добавок».

 

Тема: Контрольна робота №1 з тем:  «Нітрогеновмісні органічні сполуки», «Синтетичні високомолекулярні речовини і полімерні матеріали на їх основі», «Багатоманітність та зв’язки між класами органічних речовин».

          Контрольна робота: https://naurok.com.ua/test/bsgatomanitnist-i-zv-yazki-mizh-klasami-organichnih-rechovin-21028.html

          Домашнє завдання Випереджальне завдання. Роль органічної хімії у розв’язуванні сировинної і енергетичної проблем.

 

Тема: Загальні поняття про біологічно активні речовини (вітаміни, ферменти).

           Переглянути відео «Біологічно активні речовини: вітаміни та ферменти»

             Домашнє завдання Опрацювати §30, завдання 2 (усно), повторити §§22-30.

                                               Підготуватися до контрольної роботи.

 

Тема: Зв’язки між класами органічних речовин.

             Переглянути відео  «Органічні речовини»

              Переглянути відео «Генетичні зв’язки між класами органічних речовин»

               Домашнє завдання Опрацювати §29, завдання 1 (письмово).

 

 Тема: Навчальні проєкти з тем: «Рециклінг як єдиний цивілізований спосіб утилізації твердих побутових відходів»,  «Переробка побутових відходів в Україні та розвинених країнах світу»,  «Перспективи одержання і застосування полімерів із наперед заданими властивостями»,  «Дослідження маркування  виробів із полімерних матеріалів і пластмас», «Виготовлення виробів із пластикових пляшок».

         Домашнє завдання Повторити §28.

        Тестовий контроль https://naurok.com.ua/test/polimeri-7213.html

 

 Тема: Синтетичні волокна: фізичні властивості і застосування. Представлення результатів навчального проєкту з теми «Синтетичні волокна: їх значення, застосування у побуті та промисловості».

            Переглянути відео  «Синтетичні волокна»

           Домашнє завдання Опрацювати §28, завдання 10 (письмово).

          Підготуватися  до захисту одного з  навчальних проєктів з тем: «Рециклінг як єдиний цивілізований спосіб утилізації твердих побутових відходів»,  «Переробка побутових відходів в Україні та розвинених країнах світу»,  «Перспективи одержання і застосування полімерів із наперед заданими властивостями»,  «Дослідження маркування  виробів із полімерних матеріалів і пластмас», «Виготовлення виробів із пластикових пляшок».

 

 Тема: Вплив полімерних  матеріалів на здоров’я людини і довкілля. Проблеми утилізації полімерів і пластмас в контексті сталого розвитку суспільства.

            Переглянути відео  «Вплив полімерів на здоров’я людини і навколишнє середовище»  

        Домашнє завдання

        Повторити §26, ст. 120-121, завдання 2 (усно).

        Підготуватися до захисту проєкту з теми «Синтетичні волокна: їх значення, застосування у побуті та промисловості».

 

 Тема: Каучуки, гума. Найпоширеніші полімери та сфери їхнього використання.

             Переглянути відео  «Каучук і гума»

            Домашнє завдання Опрацювати §27, завдання 4 (письмово).

 

    Тема: Пластмаси.

        Переглянути відео  «Пластмаси» 

Домашнє завдання  Опрацювати §25, ст. 134-138, завдання 6 (усно).

 

Тема: Синтетичні високомолекулярні речовини. Полімери. Реакції полімеризації і поліконденсації.

          Переглянути відео  «Високомолекулярні речовини. Полімери» 

         Домашнє завдання  Опрацювати §25, ст. 131-133, завдання 2 (усно).

 

Тема: Навчальні проєкти з тем: «Натуральні волокна тваринного походження: їхні властивості, дія на організм людини, застосування», «Анілін – основа для виробництва барвників», «Синтез білків»,  «Збалансоване харчування – запорука здорового життя», «Виведення плям органічного походження».

         Домашнє завдання Повторити §24.

        Тестовий контроль «Білки» https://naurok.com.ua/test/bilki-5320.html

 

Тема: Білки як високомолекулярні сполуки. Хімічні властивості білків (без запису рівнянь реакцій). Лабораторні досліди №3 «Біуретова реакція», №4 «Ксантопротеїнова реакція».

            Переглянути відео  «Білки як високомолекулярні сполуки»

Домашнє завдання

Опрацювати §24, оформити лабораторні досліди в зошиті; завдання 2 (усно).

Підготуватися  до захисту одного з  навчальних проєктів з тем: «Натуральні волокна тваринного походження: їхні властивості, дія на організм людини, застосування», «Анілін – основа для виробництва барвників», «Синтез білків»,  «Збалансоване харчування – запорука здорового життя», «Виведення плям органічного походження».

 

Тема: Хімічні властивості аміноетанової кислоти. Пептиди.

           Домашнє завдання Опрацювати §23, ст. 120-121.

         Тестовий контроль:  https://naurok.com.ua/test/aminokisloti-4291.html

 

Тема: Амінокислоти: склад і будова молекул, загальні і структурні формули, характеристичні (функціональні) групи, систематична номенклатура. Пептидна група.

          Переглянути відео  «Амінокислоти» 

Домашнє завдання

Опрацювати §23, ст. 117-120, завдання 3 (письмово).

 

Тема: Аміни як органічні основи. Хімічні властивості метанаміну, аніліну. Одержання аніліну.

          Домашнє завдання

         Опрацювати §22, ст. 114 -116, завдання 3 (письмово).

 

Тема: Насичені й ароматичні аміни: склад і будова молекул, назви найпростіших за складом сполук. Будова аміногрупи.

          Переглянути відео  «Насичені аміни. Будова аміногрупи. Хімічні  властивості метанаміну»

Домашнє завдання

Опрацювати §22, ст.112-114, завдання 1 (письмово).

 

 


 

Сайт проекту
Календар
«  Лютий 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2021
Конструктор сайтів - uCoz