Суббота, 03.12.2022, 01:59
Вітаю Вас Гость | RSS

ЛІЦЕЙ №47 "АЛЬТЕРНАТИВА" ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Із 01.09.2022 року освітній процес у нашому навчальному закладі буде організовано із застосуванням технологій дистанційного навчання та змішаного навчання

Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Громадянська освіта І сем.

Громадянська освіта 10 клас

Підручник. Громадянська освіта: підручник для 10 класу (інтегрований курс, рівень стандарту) автори: Бакка Т.В., Марголіна Л.В., Мелещенко Т.В. Видавництво: Київ, "Оріон", 2018

Тема. Демократична держава.

          Параграф 20-21

 

Тема. Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів з розділу 3. (Тематична).

            Громадянська освіта, 10 клас

           Підсумкове оцінювання з теми

 

Тема. Дискримінація. Конфлікти.

           Параграф 18-19.

          Напишіть есе «Роль спілкування в житті людини».

 

Тема. Практичне заняття. Громадянський опір збройній агресії рф в Україні.

           Матеріал до практичного заняття

Тема. Стереотипи та упередження. Толерантність та інклюзія.

           Параграф 17,ст.. 82-83 опрацювати завдання.

 

Тема. Ефективна комунікація.

          Параграф 16, ст. 77 опрацювати завдання.

 

Тема. Соціокультурна багатоманітність.

          Параграф 14, 15, ст.67, 70 опрацювати завдання.

 

Тема. Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів з розділу 2. (Тематична)

          Виконати тест за посиланням https://uacrisis.org/uk/test-prava-lyudyny-chy-znayete-chy-zgadayete-chy-vpiznayete

 

Тема. Права людини та права дитини в умовах збройного конфлікту.

 

Тема. Практичне заняття. Як звертатися до Європейського Суду з прав людини.

         Перейти за посиланням  https://naurok.com.ua/rozrobka-praktichnogo-zanyattya-kursu-gromadyanska-osvita-vropeyskiy-sud-prav-lyudini-104546.html

 

Тема. Механізми захисту прав людини і прав дитини.

          Опрацювати § 13 (на ст.58-59 розглянути ситуації. Визначте, у яких з них порушено права людини).

 

Тема. Права дитини.

          Опрацювати § 12.

 

Тема. Людина і держава.

          Опрацювати § 11 (виписати в зошит з параграфа виділені поняття і вивчити їх).

 

Тема. Класифікація прав людини. Борці за права людини.

          Опрацювати § 10.

 

Тема. Еволюція прав людини.

           Опрацювати § 9 (вивчити основні поняття з теми на ст.41-42 поміркувати над питаннями).

 

Тема. Людська гідність і права людини.

            Опрац Опрацювати § 9 (ювати § 8.

 

Тема. Життєві цінності й пріоритети. Активна громадянська позиція. Мобільність і адаптивність людини. Креативність.

           Опрацювати § 7 (на ст.32 заповніть у зошиті таблицю).

 

Тема. Самореалізація людини.

           Опрацювати § 6 (на ст.22 заповніть таблицю).

 

Тема. Соціалізація серед однолітків. Молодіжні субкультури.

          Опрацювати § 5 (на ст.22 розглянути ілюстрації. До яких субкультур ви могли б віднести зображених на них тваринок. За якими ознаками ви їх ідентифікували. На ст.23 поміркувати над питаннями).

 

Тема. Соціалізація особистості.

          Опрацювати §3-4 ( на ст.18 поміркувати над питаннями).

 

Тема. Змінний характер ідентичності. Самовизначення. Ідентифікація. Особиста гідність. Совість.

           Опрацювати § 2 (виписати в зошит з параграфа виділені поняття і вивчити їх).

 

Тема. Що таке ідентичність?

          Опрацювати § 1-2 (вивчити основні поняття).

 

Сайт проекту
Календар
«  Декабрь 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2022
Конструктор сайтов - uCoz