Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
Громадянська освіта І сем.Громадянська освіта 10 клас Підручник. Громадянська освіта: підручник для 10 класу (інтегрований курс, рівень стандарту) автори: Бакка Т.В., Марголіна Л.В., Мелещенко Т.В. Видавництво: Київ, "Оріон", 2018 Тема. Демократична держава. Параграф 20-21
Тема. Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів з розділу 3. (Тематична). Громадянська освіта, 10 клас Підсумкове оцінювання з теми
Тема. Дискримінація. Конфлікти. Параграф 18-19. Напишіть есе «Роль спілкування в житті людини».
Тема. Практичне заняття. Громадянський опір збройній агресії рф в Україні. Матеріал до практичного заняття Тема. Стереотипи та упередження. Толерантність та інклюзія. Параграф 17,ст.. 82-83 опрацювати завдання.
Тема. Ефективна комунікація. Параграф 16, ст. 77 опрацювати завдання.
Тема. Соціокультурна багатоманітність. Параграф 14, 15, ст.67, 70 опрацювати завдання.
Тема. Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів з розділу 2. (Тематична) Виконати тест за посиланням https://uacrisis.org/uk/test-prava-lyudyny-chy-znayete-chy-zgadayete-chy-vpiznayete
Тема. Права людини та права дитини в умовах збройного конфлікту.
Тема. Практичне заняття. Як звертатися до Європейського Суду з прав людини. Перейти за посиланням https://naurok.com.ua/rozrobka-praktichnogo-zanyattya-kursu-gromadyanska-osvita-vropeyskiy-sud-prav-lyudini-104546.html
Тема. Механізми захисту прав людини і прав дитини. Опрацювати § 13 (на ст.58-59 розглянути ситуації. Визначте, у яких з них порушено права людини).
Тема. Права дитини. Опрацювати § 12.
Тема. Людина і держава. Опрацювати § 11 (виписати в зошит з параграфа виділені поняття і вивчити їх).
Тема. Класифікація прав людини. Борці за права людини. Опрацювати § 10.
Тема. Еволюція прав людини. Опрацювати § 9 (вивчити основні поняття з теми на ст.41-42 поміркувати над питаннями).
Тема. Людська гідність і права людини. Опрац Опрацювати § 9 (ювати § 8.
Тема. Життєві цінності й пріоритети. Активна громадянська позиція. Мобільність і адаптивність людини. Креативність. Опрацювати § 7 (на ст.32 заповніть у зошиті таблицю).
Тема. Самореалізація людини. Опрацювати § 6 (на ст.22 заповніть таблицю).
Тема. Соціалізація серед однолітків. Молодіжні субкультури. Опрацювати § 5 (на ст.22 розглянути ілюстрації. До яких субкультур ви могли б віднести зображених на них тваринок. За якими ознаками ви їх ідентифікували. На ст.23 поміркувати над питаннями).
Тема. Соціалізація особистості. Опрацювати §3-4 ( на ст.18 поміркувати над питаннями).
Тема. Змінний характер ідентичності. Самовизначення. Ідентифікація. Особиста гідність. Совість. Опрацювати § 2 (виписати в зошит з параграфа виділені поняття і вивчити їх).
Тема. Що таке ідентичність? Опрацювати § 1-2 (вивчити основні поняття).
|
Сайт проекту
Погода Полтава
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
|