Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
Громадянська освіта 10 клас ІІ сем.Громадянська освіта 10 клас Підручник Т. Бакка, Л. Марголіна, Т. Мелещенко, 2018 р. Тема. Ринок праці. Домашнє завдання - § 44
Тема. Підприємництво. Домашнє завдання - § 43
Тема. Економіка домогосподарства. Домашнє завдання - § 41-42
Тема. Ринкова економіка. Домашнє завдання -§ 40
Тема. Сталий розвиток. Домашнє завдання -§ 39
Тема. Соціальні цілі економіки. Домашнє завдання - § 37 - 38
Тема. Інтернет. Опрацювати § 36
Тема. Критичне сприйняття та протидія маніпуляціям мас-медіа. Опрацювати § 35
Тема. Маніпулятивний вплив медіа. Опрацювати § 33 – 34 Напишіть есе на тему «Як сприймати мас-медіа і не стати жертвою маніпуляцій?»
Тема. Медіа і демократія. Свобода, етика і відповідальність. Опрацювати тему. Виконати тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/media-i-demokratiya-svoboda-etika-i-vidpovidalnist-556477.html
Тема. Комунікація, інформація, медіа. Напишіть есе на тему «Вплив мас-медіа на сучасну людину — це позитивне чи негативне явище?».
Тема. Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів з розділу 4. Тематичне оцінювання з громадянської освіти на тему: «Демократичне суспільство та його цінності».
Тема. Дитячі й молодіжні громадські об'єднання. Домашнє завдання: опрацювати §28, стор. 126-128, створивши конспект у зошиті. Виконати завдання: дати відповіді на питання для обмірковування у параграфі підручника та написати письмово завдання есе на тему: «Моя громадянська позиція».
Тема. Школа – простір демократії. Домашнє завдання: опрацювати §27, стор. 122-124, створивши конспект у зошиті. Виконати завдання: дати відповіді на питання для обмірковування у параграфі підручника.
Тема. Громадянська участь у житті суспільства. Домашнє завдання: опрацювати §26, стор. 118-120, створивши конспект у зошиті. Виконати завдання: дати відповіді на питання для обмірковування у параграфі підручника.
Тема. Реалізація та захист громадою своїх прав і законних інтересів. Вплив громадян на вирішення проблем громади. Домашнє завдання: опрацювати § 25, стор. 115-116, створивши конспект у зошиті. Виконати завдання: дати відповіді на питання для обмірковування у параграфі підручника.
Тема. Громада. Домашнє завдання: опрацювати § 24-25, стор. 113-116, створивши конспект у зошиті. Виконати завдання: дати відповіді на питання для обмірковування у параграфі підручника.
Тема. Громадянське суспільство. Домашнє завдання: опрацювати §23, стор. 108-111, створивши конспект у зошиті. Виконати завдання: дати відповіді на питання для обмірковування у параграфі підручника.
|
Сайт проекту
Погода Полтава
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
|