Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
Географія І сем.Тема. Узагальнюючий контроль з теми «Країни Європи». Д/З – повторити § 7-13; виконати завдання тесту, надіслати відповіді. Пройти тестування: https://vseosvita.ua/library/testovi-zavdanna-z-temi-evropa-10-klas-217322.html
Тема. Польща. Росія. Д/З – опрацювати §11-13. Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=rxMAHnja1Vw
Тема. Практична робота № 2. Складання картосхеми просторової організації економіки однієї з європейських країн «великої сімки» (за вибором). Д/З – користуючись матеріалом підручника (ст. 61), виконати практичну роботу; повторити § 1-10.
Тема. Італія. Д/З – опрацювати § 10; підготуватися до практичної роботи. Переглянути відео:
Пройти тестування: https://naurok.com.ua/test/italiya-19812.html
Тема. Велика Британія. Дослідження. Лондон, Берлін, Париж, Київ: схожість і відмінність сучасного розвитку міст. Д/З – опрацювати § 9. Переглянути відео: Пройти тестування: https://naurok.com.ua/test/velikobritaniya-20889.html
Тема. Франція. Д/З – опрацювати § 8; виконати завдання 5 (ст.43). Переглянути відео: Пройти тестування: https://naurok.com.ua/test/franciya-1159513.html
Тема. Німеччина. Д/З – опрацювати § 7; виконати завдання 7 (ст.37). Переглянути відео:
Тема. Тестовий контроль з тем: «Вступ», «Загальна характеристика Європи». Д/З – виконати завдання тесту, надіслати відповіді. І рівень (6×0,5 б.)
б) електроніка та ІТ - технології; в)продукція с/г; г) легка промисловість.
4. Острів на якому розташовується Італія: а) Аппенінський; б) Піренейський; в) Аравійський г) Балканський. 5. Яка з перелічених країн Європи відноситься до «Великої сімки» ? А) Норвегія; б) Іспанія; в) Португалія г) Німеччина. 6.Якими з перелічених ресурсів найбільш забезпечена Європа? А) залізні руди; б) вугілля; в) кольорові метали; г) будівельні матеріали. ІІ рівень (3×1 б.) 7. Франкофонія – це… 8.Встановіть відповідність «Країна– столиця»:
9. Встановіть правильну відповідність «Міста – країна»:
ІІІ рівень (2×1,5 б.) 10.Особливості населення Європи: кількість, густота (де більша і менша), вікова структура, статева, релігія, демографічна політика. 11. Порівняйте позитивні та негативні риси географічного положення Італії. ІV рівень (3б.) 12. Оцініть значення зв’язків України з державами-сусідами. Доведіть свою думку на конкретних прикладах.
Тема: Практична робота №1. Порівняльна характеристика структури промислового виробництва двох економічно розвинених невеликих країн Європи (на вибір учнів). Д/З – користуючись матеріалом підручника (ст. 29-30), виконати практичну роботу; повторити § 1-6.
Тема: Особливості економіки країн Європи. Первинний, вторинний, третинний сектори економіки. Дослідження.Структура й просторова організація виробництва чорних металів у країнах Європи. Д/З – опрацювати § 6, підготуватися до практичної роботи. Переглянути відео:
Тема: Природні умови і ресурси регіону. Населення Європи. Д/З - опрацювати §4. Переглянути відео:
Пройти тестування: https://naurok.com.ua/test/prirodni-umovi-i-resursi-vropi-13914.html
Тема: Особливості економіко-географічного положення Європи. Склад регіону. Сучасна політична карта Європи. Форми державного правління і територіального устрою країн Європи. Прояви сепаратизму та військової агресії. Д/З - опрацювати §3, виконати завдання 3 (ст. 17). Переглянути відео:
Тема: Джерела знань про регіони та країни світу. Сучасна політична карта світу та окремих регіонів. Головні об’єкти політичної карти. Опрацювати §1, ст.6, § 2, ст.8 -10. переглянути відео:
Тема: Вступ. Що вивчає курс «Географія: регіони і країни». Регіони світу. Глобалізація як провідна тенденція розвитку сучасного світу. Опрацювати §1, ст. 3-6, § 2, ст.7-8. виконати тести: https://naurok.com.ua/test/scho-vivchae-kurs-geografiya-regioni-i-kra-ni-regioni-svitu-za-klasifikacieyu-oon-1630735.html переглянути відео:
Тема: Повторення. Вторинний і третинний сектори господарства. Повторити географічну номенклатуру з курсу географії 9 класу «Україна та світове господарство».
|
Сайт проекту
Погода Полтава
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
|
||||||||||||||||||||||