Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
Географія 11 клас ІІ сем.Географія (рівень стандарту): підручник для 11 кл./Гільберг Т.Г., Савчук І.Г., Совенко В.В., 2019. Повторення з тем: «Топографія та картографія», «Загальні закономірності географічної оболонки Землі». Д/З – виконати вправи. https://learningapps.org/26310906 https://learningapps.org/3154960
Повторення з тем: «Америка», «Африка, «Україна в міжнародному просторі». Д/З – повторити §§ 22-34; виконати вправи. https://learningapps.org/6698240 https://learningapps.org/1574371
Тема. Підсумкова контрольна робота. Д/З – повторити географічну номенклатуру.
Тема. Природні зони. Д/З – опрацювати § 18, ст. 118-120; виконати завдання 6 (ст. 120). Переглянути відео:
Тема. Біосфера та її складові. Закономірності поширення живих організмів на суходолі і в океанах. Біологічні ресурси. Грунт - «дзеркало» ландшафту. Типи грунтів. Дослідження. Деградовані грунти: причини і перспективи використання. Д/З – опрацювати § 17, §18, ст. 116-118; виконати завдання (ст. 115, рубрика «Генерую ідеї»). Переглянути відео:
Тема. Води суходолу. Прісна вода як ресурс і чинник розміщення населення та виробництва. Водозабезпеченість регіонів і країн світу. Дослідження. Карстовий рельєф як приклад взаємодії геосфер. Д/З – опрацювати § 16. Переглянути відео:
Виконати вправу: https://learningapps.org/30007457
Тема. Запаси води на Землі. Світовий океан. Ресурсний потенціал Світового океану. Практична робота № 9 (6). Д/З – опрацювати § 15; користуючись матеріалом підручника (ст. 99), виконати практичну роботу. Переглянути відео:
Виконати вправу: https://learningapps.org/6582705
Тема. Ресурсний потенціал атмосфери. Агрокліматичні ресурси. Стихійні атмосферні явища. Кліматичні зміни на планеті. Дослідження. Ресурсний потенціал атмосфери своєї місцевості та приклади його використання. Д/З – опрацювати § 14. Переглянути відео:
Виконати вправу: https://learningapps.org/27243793
Тема. Сонячно-земні взаємодії. Сонячне випромінювання. Тропосфера. Погода. Клімат. Практична робота № 8 (5). Д/З – опрацювати §12-13; користуючись матеріалом підручника (ст. 84), виконати практичну роботу. Переглянути відео:
Виконати вправу: https://learningapps.org/17079786 https://learningapps.org/26646956
Тема. Узагальнюючий контроль з тем: «Вступ», «Топографія», «Картографія», «Рухи Землі та їх географічні наслідки і параметри», «Географічна оболонка Землі», «Геологічне середовище людства». Д/З – повторити §1-11, виконати завдання тесту, надіслати відповіді. Пройти тестування:
Тема. Практична робота № 7(4). Встановлення за тематичними картами материків та України зв'язку між тектонічними структурами, рельєфом, мінеральними ресурсами і густотою населення, розташуванням видобувних, матеріало-, паливомістких виробництв. Д/З – користуючись матеріалом підручника (ст. 69), картами атласу, виконати практичну роботу; повторити § 1-10. https://znayshov.com/Books/Details/heohrafiia/11klas/atlas_11_kartohrafiia/1538 https://znayshov.com/Books/Details/heohrafiia/8klas/atlas_8_kapustenko/1493
Тема. Рельєф. Тектонічні структури та пов'язані з ними форми рельєфу. Ресурсні властивості літосфери. Дослідження. Сучасні вимоги до будівництва у районах з високою сейсмічністю. Д/З – опрацювати § 10-11. Переглянути відео:
Виконати завдання (письмово) на ст. 69 (рубрика «Генерую ідеї»).
Тема. Властивості літосфери. Поняття «геологічне середовище людства». Тектоніка літосферних плит. Процеси в надрах і на поверхні Землі. Д/З – опрацювати § 9. Переглянути відео:
Виконати завдання (письмово) на ст. 58 (рубрика «Шукаю в інтернеті»).
Тема. Склад, межі та будова географічної оболонки. Закономірності географічної оболонки. Сучасний етап розвитку. Д/З – опрацювати § 8. Переглянути відео:
Виконати завдання на ст. 48 (рубрика «Генерую ідеї»).
Тема. Форма та розміри Землі. Осьовий рух Землі. Добова ритміка в географічній оболонці. Пояси освітленості. Сила Коріоліса. Орбітальний рух Землі. Дослідження. Моделювання природних явищ на Землі у дні рівнодень та сонцестоянь. Д/З – опрацювати § 7. Переглянути відео:
Виконати завдання на ст. 44 (рубрика «Генерую ідеї»).
Тема. Сучасні картографічні твори. Математична основа карт. Способи картографічного зображення. Електронні карти та глобуси. Картографічні інтернет-джерела. Географічні інформаційні системи (ГІС), дистанційне зондування Землі. Практична робота № 6 (3). Дослідження. Сфери використання даних дистанційного зондування Землі. Д/З – опрацювати § 5-6; виконати практичну роботу, використовуючи матеріал підручника (ст. 31) та інформаційні джерела.. Переглянути відео:
Тема. Плани населених пунктів. Практичне використання топографічних карт, планів. Практична робота № 5 (2). Д/З – опрацювати § 4; виконати практичну роботу, використовуючи матеріал підручника (ст. 24) та інформаційні джерела.
Тема. Практична робота № 4(1). Визначення на топографічній карті географічних та прямокутних координат окремих точок, географічних та магнітних азимутів, абсолютних та відносних висот точок, падіння річки. Д/З – користуючись матеріалом підручника (ст. 20), виконати практичну роботу; повторити § 3.
Тема. Топографічна карта. Географічні і прямокутні координати. Основні умовні позначення. Вимірювання за масштабом і кілометровою сіткою. Використання азимутів. Д/З – опрацювати § 2-3. Переглянути відео:
Тема. Вступ. Географія як система наук. Об'єкт дослідження географії. Поняття «геосистема». Рівні геосистем. Д/З – опрацювати § 1; виконати завдання: рубрика «Генерую ідеї» (ст.7). Переглянути відео:
|
Сайт проекту
Погода Полтава
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
|