Суббота, 30.09.2023, 10:32
Вітаю Вас Гость | RSS

ЛІЦЕЙ №47 "АЛЬТЕРНАТИВА" ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Бажаємо Вам всім мирного неба, світлих надій, упевненості у завтрашньому дні та довгих мирних років життя у квітучій Україні!

Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Географія 11 клас ІІ сем.

 Географія (рівень стандарту): підручник для 11 кл./Гільберг Т.Г., Савчук І.Г., Совенко В.В., 2019.

Повторення з тем: «Топографія та картографія», «Загальні закономірності географічної оболонки Землі».

                Д/З виконати вправи.

                https://learningapps.org/26310906

                https://learningapps.org/3154960

 

Повторення з тем: «Америка», «Африка, «Україна в міжнародному просторі».

              Д/З повторити §§ 22-34; виконати вправи.

              https://learningapps.org/6698240

              https://learningapps.org/1574371

 

Тема. Підсумкова контрольна робота.

           Д/З повторити географічну номенклатуру.

 

Тема. Природні зони.

           Д/З – опрацювати § 18, ст. 118-120; виконати завдання 6 (ст. 120).

          Переглянути відео:

 

Тема. Біосфера та її складові. Закономірності поширення живих організмів на суходолі і в океанах. Біологічні ресурси. Грунт - «дзеркало» ландшафту. Типи грунтів. Дослідження. Деградовані грунти: причини і перспективи використання.

           Д/З опрацювати § 17, §18, ст. 116-118; виконати завдання (ст. 115, рубрика «Генерую ідеї»).

          Переглянути відео:

 

Тема.  Води суходолу. Прісна вода як ресурс і чинник розміщення населення та виробництва. Водозабезпеченість регіонів і країн світу. Дослідження. Карстовий рельєф як приклад взаємодії геосфер.

            Д/З – опрацювати § 16.

            Переглянути відео:

            Виконати вправу: https://learningapps.org/30007457

 

 

Тема.  Запаси води на Землі. Світовий океан. Ресурсний потенціал Світового океану. Практична робота № 9 (6).

            Д/З опрацювати § 15; користуючись матеріалом підручника (ст. 99), виконати практичну роботу.

            Переглянути відео:

          Виконати вправу: https://learningapps.org/6582705

 

Тема.  Ресурсний потенціал атмосфери. Агрокліматичні ресурси. Стихійні атмосферні явища. Кліматичні зміни на планеті. Дослідження.  Ресурсний потенціал атмосфери своєї місцевості та приклади його використання.

            Д/З – опрацювати § 14.

           Переглянути відео: 

           Виконати вправу: https://learningapps.org/27243793

 

Тема. Сонячно-земні взаємодії. Сонячне випромінювання. Тропосфера. Погода. Клімат. Практична робота № 8 (5).

          Д/З опрацювати §12-13; користуючись матеріалом підручника (ст. 84), виконати практичну роботу.

          Переглянути відео:

          Виконати вправу: https://learningapps.org/17079786

                                         https://learningapps.org/26646956

 

Тема. Узагальнюючий контроль з тем: «Вступ», «Топографія», «Картографія», «Рухи Землі та їх географічні наслідки і параметри», «Географічна оболонка Землі», «Геологічне середовище людства».

            Д/З – повторити §1-11, виконати завдання тесту, надіслати відповіді.

            Пройти тестування:

            https://naurok.com.ua/test/kontrolna-robota-z-tem-topografiya-kartografiya-geografichni-naslidki-parametriv-i-ruhiv-zemli-yak-planeti-geografichna-obolonka-zemli-geologichne-seredovische-lyudstva-variant-i-2085230.html

 

Тема. Практична робота № 7(4). Встановлення за тематичними картами материків та України зв'язку між тектонічними структурами, рельєфом, мінеральними ресурсами і густотою населення, розташуванням видобувних, матеріало-, паливомістких виробництв.

            Д/З користуючись матеріалом підручника (ст. 69), картами атласу, виконати практичну роботу; повторити § 1-10.

                      https://znayshov.com/Books/Details/heohrafiia/11klas/atlas_11_kartohrafiia/1538

                      https://znayshov.com/Books/Details/heohrafiia/8klas/atlas_8_kapustenko/1493

         

Тема. Рельєф. Тектонічні структури та пов'язані з ними форми рельєфу. Ресурсні властивості літосфери. Дослідження. Сучасні вимоги до будівництва у районах з високою сейсмічністю.

           Д/З – опрацювати § 10-11.

           Переглянути відео:

            Виконати завдання (письмово) на ст. 69 (рубрика «Генерую ідеї»).

 

Тема. Властивості літосфери. Поняття «геологічне середовище людства». Тектоніка літосферних плит. Процеси в надрах і на поверхні Землі.

            Д/З – опрацювати § 9.

            Переглянути відео:

             Виконати завдання (письмово) на ст. 58 (рубрика «Шукаю в інтернеті»).

 

Тема. Склад, межі та будова географічної оболонки. Закономірності географічної оболонки. Сучасний етап розвитку.

             Д/З – опрацювати § 8.

             Переглянути відео:

             Виконати завдання на ст. 48 (рубрика «Генерую ідеї»).

 

Тема. Форма та розміри Землі. Осьовий рух Землі. Добова ритміка в географічній оболонці. Пояси освітленості. Сила Коріоліса. Орбітальний рух Землі. Дослідження. Моделювання природних явищ на Землі у дні рівнодень та сонцестоянь.

             Д/З – опрацювати § 7.

             Переглянути відео:

             Виконати завдання на ст. 44 (рубрика «Генерую ідеї»).

 

Тема. Сучасні картографічні твори. Математична основа карт. Способи картографічного зображення. Електронні карти та глобуси. Картографічні інтернет-джерела. Географічні інформаційні системи (ГІС), дистанційне зондування Землі. Практична робота № 6 (3). Дослідження. Сфери використання даних дистанційного зондування Землі.

           Д/З – опрацювати § 5-6; виконати практичну роботу, використовуючи матеріал підручника (ст. 31) та інформаційні джерела..

          Переглянути відео:

 

Тема. Плани населених пунктів. Практичне використання топографічних карт, планів. Практична робота № 5 (2).

           Д/З – опрацювати § 4; виконати практичну роботу, використовуючи матеріал підручника (ст. 24) та інформаційні джерела.

 

Тема. Практична робота № 4(1). Визначення на топографічній карті географічних та прямокутних координат окремих точок, географічних та магнітних азимутів, абсолютних та відносних висот точок, падіння річки.

            Д/З користуючись матеріалом підручника (ст. 20), виконати практичну роботу; повторити § 3.

 

Тема. Топографічна карта. Географічні і прямокутні координати. Основні умовні позначення. Вимірювання  за  масштабом і кілометровою сіткою. Використання азимутів.

            Д/З опрацювати  § 2-3.

            Переглянути відео:

 

Тема. Вступ. Географія як система наук. Об'єкт дослідження географії. Поняття «геосистема». Рівні геосистем.

           Д/З опрацювати  § 1; виконати завдання: рубрика «Генерую ідеї» (ст.7).

           Переглянути відео:

 

Сайт проекту
Календар
«  Сентябрь 2023  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2023
Конструктор сайтов - uCoz