Четвер, 25.02.2021, 08:01
Вітаю Вас Гість | RSS

Комунальний заклад "Полтавська вечірня (змінна) школа №1 Полтавської міської ради Полтавської області" вул.Сакко,14 м.Полтава, 36015 тел./факс (0532)51-30-11 e-mail: vzsh1poltava@gmail.com

Вся інформація про ЗНО для випускників на сайтах http://testportal.gov.ua/ та http://zno-kharkiv.org.ua/ Розпочалася реєстрація для участі в зовнішньому незалежному оцінюванні з 1 лютого до 5 березня включно

Меню сайту
Бібліотека
Гаряча лінія
Куди піти вчитися?
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Біологія і екологія

Біологія і екологія 11 клас Рівень стандарту

Оксана Андерсон, Марина Вихренко, Андрій Чернінський, Сергій Міюс

Тема: Біогеохімічні цикли як необхідна умова існування біосфери.

           Опрацювати §32, виконати завдання

Вправа «Вірю – не вірю»

1. Біосфера – це сукупність усіх рослин і тварин на планеті Земля.

2. Біосфера – це оболонка Землі, склад, структура і енергетика якої визначається минулою і сучасною діяльністю живих організмів.

3. Біосфера включає всю літосферу, верхні шари гідросфери і нижні шари атмосфери.

4. Цілісну концепцію про біосферу розробив Жан Батист Ламарк

5. Біокосна речовина - це біосферна речовина, яка є синтезом   роботи живої речовини і неживої природи.

6. Опале листя і павутиння – це біогенна речовина

7. Біомаса рослин у багато разів перевищує біомасу тварин

8. Людина – частина біомаси біосфери.

9. Вапняк – це косна (нежива)  речовина

10. Жива речовина в біосфері виконує виключно концентраційну функцію.

11. Живі організми самостійно формують для себе середовища життя

12. Фактором, що обмежує життя у верхніх шарах атмосфери, є ультрафіолетове випромінювання

 

Тема:  Біосфера як глобальна екосистема, її структура та межі.

          Опрацювати §31,  Виконайте тести 

 

Тема:  Агроценози, їхня структура та особливості функціонування. Шляхи підвищення продуктивності агроценозів.

           Д/з Опрац. §30  Підготувати повідомлення «Основні екологічні проблеми сучасного землеробства»

 

Тема: Проект. Дослідження особливостей структури місцевих екосистем (природних чи штучних).

           Д/з Повт.§24-29

 

Тема: Закономірності сукцесій.

 Д/з Опрацювати §29, ст.123-124

Дайте відповідь на питання

  1. Що таке екологічні сукцесії?
  2. Назвіть приклади сукцесій.
  3. Назвіть основні причини сукцесій.
  4. На конкретному прикладі поясніть закономірності формування сукцесій.

 

Тема: Екологічні сукцесії як процеси саморозвитку екосистем. Причини сукцесій та їхні типи.

          Д/з Опрацювати §29, ст.121-123

Записати в зошити:

  1. Типи сукцесій
  2. Причини сукцесій

 

Тема: Типи зв’язків між популяціями різних видів в екосистемах.

          Д/з Опрацювати §28,

         Виконати вправу, перейшовши за посиланням: https://learningapps.org/3575538

 

 

Тема: Властивості та характеристики екосистем.

          Д/з Опрацювати §27, виконати тести

1. Сукупність живих організмів, які мешкають у певному середовищі існування й утворюють з ним одне ціле – це

а).вид;                                                               б). рід;

в).популяція;                                                    г). екосистема

 2. Усім екосистемам притаманні спільні властивості:

а). сомоорганізація;                                б). соморегуляція;

в). епізодичність;                                 г). обмеженість;

д). стійкість;                                         е). цілісність

3. Сукупність екологічних процесів, що завдяки внутрішнім і зовнішнім екологічним зв’язкам забезпечують існування та розвиток екосистеми в часі – це:

а). стан екосистеми;

б). властивості екосистеми;

в). структуру екосистеми;

г).функціонування екосистеми

4. Будь-яка екосистема містить у своєму складі два головні компоненти:

а). природний;

б). абіотичний;

в). штучний;

г). біотичний

5. Здатність підтримувати взаємозв’язки між компонентами екосистеми та з природним середовищем – це

 а). сомовідтворення;

б). цілісність;

в). саморегуляція;

г). стійкість

6. У функціонуванні екосистеми проявляється їхня головна еволюційно вихідна спільна функція:

а). закон збереження маси;

б). боротьба за існування;

в). засвоєння, перетворення й передача речовин, енергії та інформації

7. Першою ланкою більшості ланцюгів живлення є:

а). консументи;

б). редуценти;

в). продуценти

8. Ланки трофічних ланцюгів, які формують гетеротрофні організми – це

а). консументи;

б). продуценти;

в). редуценти

9. Ланцюги, які починаються з мертвої органічної речовини і продовжуються безпосередньо редуцентами – це:

а). детритні ланцюги живлення;

б). пасовищні ланцюги живлення

 

 

Тема: Характеристики популяцій. Механізми регуляції густоти (щільності) та чисельності популяцій. Функціональна роль популяцій в екосистемах.

           Д/з Опрацювати §26

Переглянути відео про сезонні міграції нерки.

Вправа «Гра Перший мільйон» за посиланням  https://learningapps.org/displey?v=p1of5jvg218

 

Тема: Популяції. Класифікація популяцій. Структура популяцій.

           Д/з Опрацювати §26

  1. Вправа «Шифрограма» (переставити букви та дати визначення терміну)

О с н е т і н и т о б

У м о п т и м

Р и т и н о б і е в

  1. Розподіліть подані організми у дві групи за екологічною валентністю:

осоїди (1), тарган рудий (3), риби-вудильники (1), крук (3), кити (3), форель річкова (1), прохідні риби (3), головоногі молюски (1), карась (1), сосна звичайна (3).

 

Тема: Закономірності впливу екологічних чинників на організми та їх угрупування. Стено- та еврибіонтні види.

            Опрацювати §25, ст..106-108,

           Підготувати проєкт: створення буклету, постеру презентації на дану тему

 

Тема: Екологічні чинники та їхня класифікація .

           Опрацювати §25, ст..105-106,

Заповнити таблицю

Особливості дії екологічних чинників на живі організми у різних середовищах життя.

Середовище життя

Особливості

Пристосування живих організмів до даного середовища

Приклади

Водне

 

 

 

Грунтове

 

 

 

Живі організми

 

 

 

Наземно-повітряне

 

 

 

_____________________________________________

Тема. Предмет вивчення екології, її завдання та методи

           д/з опрацювати §24, ст..101-104

Тема. Зв’язки екології з іншими науками. Екологічні чинники.

           д/з опрацювати §24, ст.. 104

Тема. Екологічні чинники та їхня класифікація.

           д/з опрацювати §25, ст..105-106

 

Самостійна робота з таблицею:   Предмет вивчення екології, її завдання та методи 

Сайт проекту
Календар
«  Лютий 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
Офіційний сайт
Педагогічна преса
Офіційний сайт
Вхід на сайт

Copyright MyCorp © 2021
Конструктор сайтів - uCoz